چگونه میتوانیم از واتساپ تحت وب استفاده کنیم؟+ فیلم آموزشی نحوه ورود به واتساپ وب

  سه شنبه، 16 خرداد 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه میتوانیم از واتساپ تحت وب استفاده کنیم؟+ فیلم آموزشی نحوه ورود به واتساپ وب
واتساپ وب یک قابلیت بسیاری کاربردی ارائه شده توسط این برنامه است که از طریق کامپیوتر و مرورگر به راحتی به واتساپ تحت وب دسترسی پیدا کنند. این قابلیت برای آن دسته از افرادی که تمایلی به نصب واتساپ روی کامپیوتر خود ندارند و میخواهند به راحتی و از طریق کامپیوتر نیز وارد برنامه واتساپ شوند، مناسب است. در ادامه ساعدنیوز به نحوه استفاده آن خواهد پرداخت.

استفاده از واتس آپ تحت وب شما می توانید بدون نیاز به طی کردن مراحل مربوط به نصب نسخه دسکتاپ واتساپ به راحتی از طریق مرورگر خود وارد این برنامه محبوب شوید. نسخه وب واتساپ یکی از قابلیت های بسیار جذاب و کاربردی و البته وجه تمایز اصلی آن با برخی از پیامرسان ها است. به همین دلیل نیز در این محتوا از ساعدنیوز تصمیم داریم به واتساپ وب و آموزش نحوه ورود به واتساپ از طریق وب بپردازیم. پس اگر می خواهید با نحوه استفاده از واتس آپ وب بیشتر آشنا شوید و از مزایای نسخه تحت وب واتساپ بهره مند شوید تا انتهای این محتوا ما را همراهی کنید.

واتساپ وب چیست؟

طبق جدید ترین آمارها بیش از 70 درصد افراد بالای 18 سال در ایران از پیامرسان واتساپ استفاده می کنند. قاعدتا خیلی از آنها نیاز به استفاده از واتساپ وب دارند.. یعنی نیازمند روش هایی هستند که بتوانند از نسخه وب واتساپ یا واتساپ تحت وب استفاده کنند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد واتساپ که با استقبال بسیار زیاد کاربران این اپلیکیشن موبایلی مواجه شده است، امکان استفاده از نسخه وب واتساپ است. به طور معمول افراد می توانند با نصب نسخه دسکتاپ مسنجرهای مختلف مثل تلگرام، اسکایپ، واتساپ و… به طور همزمان از طریق دسکتاپ خود نیز وارد برنامه های فوق شوند. اما واتساپ مثل برخی از رقیبان سرسخت خود کار را از این راحت تر کرده و به کاربران این امکان را می دهد تا با چند اقدام ساده به راحتی نسخه وب واتساپ خود را روی مرورگر سیستمشان بالا آورده و از واتساپ وب استفاده کنند.

بدین ترتیب شما می توانید به راحتی می توانید با واتساپ تحت وب در راستای ورود به واتساپ اقدام کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن وارد برنامه واتساپ خود شوید. بعد از استفاده نیز در راستای حفظ امنیت اطلاعات خود در نهایت نیز می توانید با ترفندی که در ادامه به شما آموزش داده می شود از نسخه وب خارج شوید و در صورت تمایل به ورود دوباره با اسکن QR کد جدید این کار را انجام دهید. در ادامه نحوه استفاده واتساپ وب و ترفندهای مهمی که درباره این قابلیت Whatsapp باید بدانید اشاره خواهیم کرد.

نحوه ورود به وب واتساپ در کامپیوتر

اگر قصد دارید از واتساپ وب یعنی ورود به واتساپ از طریق نسخه تحت وب را تجربه کنید نسخه وب واتساپ را روی مرورگر اجرا کنید. زمانی که به هر دلیل امکان استفاده از گوشی را ندارید واتساپ وب مفید خواهد بود. قبلا برای اتصال به واتساپ تحت وب باید گوشی تلفن همراه شما نیز به اینترنت متصل می بود اما ترفندی به نام بتا اضافه شده که می توان بدون گوشی هم به واتساپ وب وصل شد.

  • جهت ورود به نسخه وب واتساپ باید به نسخه موبایلی واتساپ روی گوشی خود وارد شوید. در بالای سمت راست صفحه اصلی این برنامه علامت سه نقطه وجود دارد که به منظور دسترسی به تنظیمات بیشتر واتس آپ باید آن را لمس نمایید.

نحوه ورود به وب واتساپ در کامپیوتر

  • در نتیجه مرحله قبل منویی به شما نمایش داده می شود که در راستای استفاده از واتساپ وب باید گزینه Linked devices را انتخاب نمایید.

نحوه ورود به وب واتساپ در کامپیوتر

  • حال صفحه زیر برای شما باز می شود. در این مرحله از ورود به واتساپ وب شما باید روی دکمه Link a device را انتخاب نمایید.

نحوه ورود به وب واتساپ در کامپیوتر

  • اگر اولین بار است که وارد بخش مربوط به واتس اپ وب گوشی خود شده اید، یک صفحه همانند تصویر زیر را خواهید دید که نحوه اسکن QR کد را به شما آموزش می دهد. با لمس گزینه Ok این مرحله را پشت سر بگذارید.

نحوه ورود به وب واتساپ در کامپیوتر

  • به منظور تولید QR کد در مرورگر شما باید با وارد کردن آدرس web.whatsapp.com وارد نسخه وب واتساپ شوید. در نتیجه آن صفحه ای همانند تصویر زیر در مرورگر شما باز می شود که یک QR کد در آن نشان داده می شود.

نحوه ورود به وب واتساپ در کامپیوتر

حال زمان آن می رسد تا از باکس مربوط به QR کدی که در گوشی تلفن همراهتان نمایش داده می شود، استفاده کرده و با نگه داشتن باکس رو به روی QR کد تولید شده توسط واتساپ وب، آن را اسکن نمایید.

🔴⚫ نکته: در نظر داشته باشید که اگر می خواهید برای ورودهای بعدی خود بدون نیاز به اسکن QR کد وارد واتساپ شوید، می توانید قبل از اسکن کد تیک گزینه Keep me signed in یا من را داخل سیستم نگه دار پایین کد را فعال نمایید.

نحوه ورود به وب واتساپ در کامپیوتر

  • بدین ترتیب فرآیند ورود به واتساپ از طریق وب را با موفقیت به اتمام می رسانید.

سخن پایانی

بنابراین واتساپ وب قابلیتی است که توسط این پیامرسان ارائه شده و به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند با استفاده از واتساپ تحت وب وارد برنامه واتساپ خود شوند. استفاده از نسخه تحت وب واتساپ یکی از مواردی است که همواره مورد توجه کاربران این اپلیکیشن محبوب قرار گرفته است. چرا که با استفاده از نسخه وب واتساپ برای کامپیوتر شما دیگر نیازی به نصب نسخه دسکتاپ واتساپ روی سیستم خود ندارید و به راحتی می توانید این مسنجر را روی مرورگر خود بالا بیاورید. در این محتوا از ساعدنیوز تلاش ما بر این بوده است تا نحوه استفاده از واتساپ وب ارائه دهیم. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (193 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (141 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (93 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (66 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (61 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (31 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (24 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....