دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

حرف های جنجالی مادر علی انصاریان در برنامه علی ضیاء درباره آرزوی آخوند شدن پسرش +فیلم/ فقط اونجا که حرف زن گرفتن ستاره پرسپولیسه 

شنبه، 10 شهریور 1403
ساعدنیوز: بعد از فوت یکی از فوتبالیست‌های سابق و مطرح فوتبال ایران، اتفاقاتی دردناک برای خانواده او رقم خورده و مادر او تهدید به قتل شده است! در اینجا فیلمی از حضور علی انصاریان به همراه مادرش در برنامه علی ضیاء را با شما به اشتراک می گذاریم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، تهدید به قتل و کلاهبرداری از سرکار خانم سادات شاه ولایتی مادر زنده یاد علی انصاریان توسط دو تن از اعضای خانواده او از آن خبرهایی بود که دعا می کردیم‌ واقعیت نداشته باشد.

عشق مرحوم انصاریان به مادر و مرگ تراژیک او در روز مادر و روایت هایی که از عشق علی به «ننه علی» هنوز هم در شبکه های اجتماعی وایرال است فراموش شدنی نیست.

اما خبرنگار اعتمادآنلاین در تماس با مادر مرحوم انصاریان‌ از ایشان در رابطه با این اتفاق پرسید و او‌ که همزمان با این سوال بغضش ترکید این خبر را تایید کرد و گفت «یک سال است که تحمل کردم اما دیگر خسته شدم.»

سادات خانم که پر از حرف بود توضیح بیشتری نداد اما یکی از خبرگزاری نام‌ مخفف افرادی که مادر علی انصاریان را تهدید کرده اند را منتشر کرده است. ح. ا. ا و ف. ا

بعد از فوت علی جامعه فوتبال اعضای خانواده او را می شناسند و چنین خبری منتشر می شود اکثر اهالی فوتبال می دانند منظور چه کسانی هستند.

طبق پیگیری های خرنگار اعتمادآنلاین، بحث بر سر اموال زنده یاد انصاریان‌ است. مساله ای که مدت هاست بین‌ اعضای خانواده‌او درگیری به وجود آورده و‌ متاسفانه کار را به اینجا رسانده است. به طور حتم اگر علی انصاریان در قید حیات بود راضی نمیشد به خاطر مال دنیا نزدیکانش با هم درگیر شدند. شاید بهتر باشد‌ بزرگان خانواده انصاریان و مشخصاً حجت الاسلام انصاریان عموی خانواده پا پیش بگذارند و با وساطت و پیگیری، این ماجرا را ختم به خیر کنند. ماجرایی که به طور حتم برای علاقمندان به ورزش و دوستداران زنده یاد انصاریان باعث آزردگی خاطر شده و همچین مقام والای مادر را در جامعه خدشه دار کرده است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 10 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) سیگار کشیدن هلن نقی‌لو، بازیگر نقش رویا، خواهر پژمان بازغی در سریال غریبه روی صحنه تئاتر!
چیدمان مفصل میز صبحانه دلچسب دختر علی دایی با دیزاین اشتها برانگیز/ سالم خوری به سبک دنیز دایی +عکس
رونمایی از چهره و استایل واقعی اعظم کبودیان، بازیگر نقش مادر طوبی / خیلی جوونتر از اینه که مادر شبنم قربانی باشه
تست هوش تصویری/ فقط افرادی جواب صحیح را می‌دانند که هوش و استدلال منطقی بالایی دارند
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
سلفی زیبای پریزاد طوبی و فخرالدین بیرون سریال +عکس
رونمایی بهنوش طباطبایی از مهارت فوق العاده‌اش در اسب سواری+ویدیو/ حال خوش خانم بازیگر روانشناس در طبیعتی زیبا و سرسبز
ببینید|| بی بی سریال متهم گریخت چقدر با واقعیتش فرق میکند!/ تصاویری از بازیگر بی بی پس از 19 سال در 64 سالگی!