دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

حرف های عجیب نفیسه روشن روی تخت بیمارستان/ گناه منو شستین، حلالتون نمی کنم! 

چهارشنبه، 24 دی 1399
کد خبر: 129225
ساعد نیوز:نفیسه روشن با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش از عمل جراحی خود خبر و به شایعاتی که اخیرا دامن‌گیر او شده بود پایان داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه مجازی خود به شایعات مبنی بر عمل جراحی زیبایی که اخیرا دامن گیر این بازیگر شده بود خاتمه داد. روشن در این پست با لحنی گلایه مند صحبت می کند و از مخاطبان خود می خواهد گول کسی را نخورند و فقط زندگی کنند.

گفتنی است؛ نفیسه روشن با عکس های اخیری که در صفحه شخصی اش منتشر کرده منجر به ایجاد شایعاتی مبنی بر انجام عمل جراحی زیبایی شده است. در ادامه متن کامل منتشر شده در این پست را می خوانید:

دوستان عزیز سلام

متاسفانه مدت زیادی درگیر چیزی بودم که خیلی برام فرصت نذاشته بود یه عمل سخت ،، حدود ۳ ساعت!!!!! که از غصه و دردهایی که بعضیا تو این ۴ سال بهم دادن!! اسم نمیارم علنی چون ابروش میره!!!

ولی به عزیزانم خواهم گفت...فقط حرص نخورید و اتفاق هایی که باعث شد من به جادو ایمان بیارم، نکنید...چون شرش زندگیتونو سیاه می کنه! فقط این اتفاق ها برای من خود خوری داشت..........چون ایمان دارم به چوب خدا،،،،گول هیچ کسی را نخورید. زندگی کنید...

ممنونم از بیمارستان بهمن و بخش vipکه منو تحمل کردن و دکتر ماهم اقای احمدی عاملی.

در ضمن تمام کسانی که گناه منو شستن که جراحی زیبایی کردم تمام ورم صورتم بخاطر کورتون و مورفین است که امیدوارم خدا حلالشان کند چون منکه حلالشان نمی کنم.


2 پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 31 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

مثلا حالش بده اینجوری حرف میزنه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

مگه بیکارم فالوش کنم ولی خو هرجا پا میذاری خبراش ریخته ماشالا. بعدشم من به شما توهینی نکردم. شما هم درست صحبت کن.
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

چی میگه این
پاسخ
ناشناس
3 سال پیش

مگه باید تو خوشت بیاد ازش اون مایه ننگ خودش می دونه اگه تو ازش خوشت بیاد اون برای فالورهای خودش عکس می ذاره نه تو .خوشت نمیاد چرا پیگیر زندگیشی .اون برات دعوتنامه نفرستاده که فالوش کنی چرا وقت می ذاری فالو می کنی
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

این خانوم جونش درمیره واسه حاشیه!!! حالا هم اینکه واقعا مریضه یا نه رو نمیدونم، فقط میدونم حتی از مریضیشم برا نشون دادن خودش استفاده میکنه. همیشه هم تمام زندگیشو می‌ذاره جلو چش مردم، تهشم میگه حلالتون نمیکنم چون تو زندگی من دخالت میکنید و قضاوت میکنید. والا به خدا ما اصن خوشمونم ازت نمیاد، تو زندگیتو می‌کنی تو حلق ما.
پاسخ
طاهره
3 سال پیش

الهی حالش خوب بشه وکسالتش هرچه زودتر برطرف بشه 🙏🌹 و امیدوارم تمام بیماران کرونایی وغیر کرونایی شفای عاجل پیدا کنن 🙏🙏🙏🙏🙏🌻🌻🌻🌻
پاسخ
حرف خوب
3 سال پیش

حتی تو تخت بیمارستان وتا دم مرگ هم دست از پوزدادن وفخر فروشی بر نمی دارن..ممنون از بخش VIP!!!!!
پاسخ
فاطی
3 سال پیش

برو بابا. ایناهم ما چی فرض کردن.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...