حرفهایی که مرد عاشق به همسرش میگوید

  پنجشنبه، 18 دی 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
حرفهایی که مرد عاشق به همسرش میگوید
وقتی مردی همسر خود را دوست داشته باشد با گفتن جملاتی مسرت بخش، دوست داشتن خود را ابراز می کند که این حرفها نشانه هایی از عشق در وجود مردان است.

دوست داشتن یک حس درونی است که خداوند در وجود همه انسان ها قرار داده است اما طریقه ابراز آن در افراد گوناگون متفاوت است. دوست داشتن و عشق اشکال مختلفی مانند عشق به خدا و پدر و مادر و خانواده و عشق به همسر و... دارد. عشق به جنس مخالف یک عشق بسیار عمیق تر و صمیمانه تر است که به جز به کار بردن واژه کلامی دوستت دارم، باید در قالب رفتار نیز به فرد مقابل ثابت شود. وقتی یک مرد همسر خود را دوست دارد و از طریق کلمات ابراز عشق می کند، کلمات به تنهایی فقط کلمات هستند، چیزی که به آنها معنا و مفهوم می دهد، تعهدی است که آن مرد بعد از گفتن آن کلمات می پذیرد. آیا می دانید مردها در عشق و عاشقی چگونه اند؟ وقتی مردی واقعا همسر خود را دوست داشته باشد درباره او چگونه فکر میکند و به او چه میگوید؟ با این بخش همراه شوید تا جواب سوال خود را دریابید.

تصویر

نشانه های دوست داشتن در مردانی که عاشق همسرشان هستند

من به تو اعتماد دارم

وقتی کسی را دوست دارید به او اعتماد می کنید و در روزهای سختی او را تکیه گاه خود می دانید زیرا به او اعتماد دارید. اعتماد به طرف مقابل نشان می دهد که او با شما صادق است و به شما خیانت نمی کند.

از هیچ تلاشی به خاطر تو فروگذار نمی کنم

عشق فقط یک کلمه نیست و برای اینکه واقعاً وجود داشته باشد باید عملی شود، بنابراین نیاز به تلاش و پشتکار دارد.

هر اتفاقی هم که بیفتد، من کنارت هستم

وقتی مردی همسرش را دوست دارد نه تنها در خوشی و شادی در کنار اوست بلکه در مشکلات و ناراحتی ها نیز از همسرش حمایت می کند، مثلا زمانی که همسرش مریض می شود مراقب اوست. او وقت نیاز به عشق خود کمک می کند و مشکلات زندگی را با او حل می کند.

تصویر

شادی و خوشبختی تو خوشبختی من است

رابرت ای. هایلاین می گوید، «عشق وضعیتی است که در آن خوشبختی طرف مقابل برایتان لازم و ضروری می شود».یعنی اگر نامزد یا همسر خود را دوست دارید با خوشحالی او خوشحال و با درد و غصه اش ناراحت می شوید. برای اینکه عشق شما بتواند با ناراحتی خود کنار آید شما در کنار او باشید و از او حمایت کنید.

به نیازهایت توجه دارم

یکی دیگر از رفتارهای مرد عاشق این است که توجهی بیشتر از آنچه به دوستانش دارد، به همسر خود دارد؛ عشق ورزی به همسر برای او در اولویت است و برای رفع نیازهای همسرش تلاش زیادی می کند.

من به تو احترام می گذارم

وقتی کسی را واقعاً دوست دارید، احترام شما به او بیشتر و عمیق تر خواهد شد. به افکار، احساسات و نظرات او احترام می گذارید و در تصمیم گیری های مهم زندگی با او مشورت می کنید.

گذشته ات هیچ اهمیتی ندارد، فقط می خواهم آینده ات من باشم

وقتی همسر خود را دوست داریم، گذشته او برایمان کمرنگ می شود و فقط فکر ساختن دنیای آینده با او هستیم. به این باور می رسیم که شخصیت او در گذشته با زمان حال او تفاوت دارد.

نمی دانم واقعاً زندگی بدون تو چطور خواهد بود

با حضور همسری که عاشقش هستید در زندگی به یکباره تمام توجه شما، تنها و تنها معطوف به آینده مشترک با او خواهد شد. ممکن است یکدفعه به ذهنتان خطور کند که واقعاً زندگی تان قبل از اینکه همسرتان وارد آن شود چطور بوده است.

فکر می کنم کامل و ایده آلی

وقتی مردی همسرش را دوست دارد با اینکه می داند هیچ انسانی کامل نیست اما همه چیز همسرش مانند رفتار و زیبایی ظاهری او برایش جذاب می شود.

تصویر

حرف هایم را با عمل به تو ثابت می کنم

وقتی مردی عاشق همسرش باشدد فقط به گفتن جمله دوستت دارم اکتفا نمی کند بلکه با رفتار خود این جمله را ثابت می کند و به وعده ها و قول هایش عمل می کند.

می توانم آینده ام را با تو تصور کنم

هنگامی که مرد عاشق همسر خود باشد، من و تو دیگر تبدیل به ما می شود و زندگی او دیگر به صورت فردی نیست و همسرش را در هر لحظه کنار خود می بیند.

سخن آخر از زبان توماس کمپیس

عشق به هیچ سختی و مشکلی فکر نمی کند، تا بالاتر از توان و قدرت خود تلاش می کند و هیچ بهانه ای برای غیرممکن ها نمی آورد چون همه چیز را برای خود قانونی و ممکن می داند. (توماس کمپیس).


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
امیرعلی
4 سال پیش

اینا که خیلی چیزهای پیش پا افتاده ای بود! خوب این حرفا رو همه اقایون باید بگن از جمله خودم که هر روز انجامشون میدم چیزای جدید و بهتری بزارید که ماها ندونیم
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (14 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان