دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

حرکات عجیب و باورنکردنی مهمان نامرئی در برنامه «عمارت»😳/ شعبده بازی "سعید فتحی روشن؛ فینالیست «عصر جدید» در شبکه سه + سکانس برتر 

چهارشنبه، 02 آبان 1403
ساعدنیوز: در این مطلب می‌توانید برشی از برنامه «عمارت» با اجرای سعید فتحی روشن که شعبده می‌کند را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، سعید فتحی روشن متولد 15 آذر ماه 1359 در تهران شعبده بازی را از سن 12 سالگی با حمایت پدر و مادر و علی گل یاس که از دوستان پدرش بود و اولین معلم شعبده بازی وی بود شروع کرد و تمرینات خود را در کنار شعبده بازان سوئدی و آلمانی ادامه داد و در ایران با راهنمایی های اساتید ایرانی با منتال مجیک آشنا شد. سعید فتحی روشن مسیر خود را با شعبده بازان ایرانی و خارجی ادامه داد. او از 15 سال پیش به طور تخصصی رشته ی منتال را شروع کرد و هم اکنون در این رشته فعالیت می کند.

او جزو 5 فینالیست برتر برنامه عصر جدید اولین برنامه استعداد یابی کشورمان و نفر اول شعبده در جشنواره سراسری سرگرمی های نمایشی ایران با حضور بزرگان شعبده از سراسر کشور می‌باشد.

سعید اولین مجموعه شعبده بازی را با مجوز رسمی در کشور تولید کرد. این مجموعه در تیر ماه 1391 با نام “این مرد جادویی نیست” به بازار آمد و با استقبال خوبی مواجه شد. همچنین او اولین مجموعه آموزش شعبده بازی در رشته منتال را به زبان فارسی در کشورمان تولید کرد. این مجموعه با نام 1+13 از طریق اولین و بزرگترین مرجع تخصصی شعبده بازی (وب سایت شعبده باز) در دسترس می‌باشد. این مجموعه مسیر تعداد زیادی از هنرجویان و حتی شعبده بازان را به سمت رشته منتال تغییر داد.

اجرای زنده منتال سعید در نوروز 1391 در صدا و سیمای کشور، تور اجرای دبی (باشگاه ایرانیان)، ابوظبی (سالن اینترنشال تیاتر) به دعوت سفیر محترم و رایزن فرهنگی و تهران (سالن برج میلاد) از دیگر فعالیت های وی می‌باشد.

سعید به فردوسی پور پیشنهاد داد که یکی از بازی های لیگ فوتبال را انتخاب کند، مثلا استقلال و پرسپولیس هفته ششم و سعید چند هفته قبل بازی تعداد گل ها، کرنر، اوت، خطا و تمامی جزییات بازی را پیش بینی کند!

شما در این مطلب می‌توانید برشی از برنامه «عمارت» با اجرای سعید فتحی روشن که شعبده می‌کند را مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه تخصصی کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه