دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

حرکت هوشمندانه سرمربی کروات تیم ملی امید ، در راه صعود به المپیک ! 

یکشنبه، 04 فروردین 1398
کد خبر: 28204
ساعد نیوز:به نظر می رسد کرانچار نمی خواست در روز اول بازی ها و در دیدار با ترکمنستان دستش را برای حریف اصلی یعنی عراق رو کند.

به گزارش ساعد نیوز:تیم امید در روز اول بازی ها در شرایطی تیم ترکمنستان را با نتیجه ۳-۱ شکست داد که کرانچار از یکی از بهترین مهره هایش یعنی رضا شکاری در ترکیب ثابت تیم استفاده نکرد و مهدی مهدیخانی را هم در پست غیر تخصصی اش به میدان فرستاد و این بازیکن کمی از دروازه دور بود. چند مهره کلیدی دیگر هم روی نیمکت نشسته بودند و به نظر می رسد کرانچار نمی خواست همه عیار تیم امید را برای حریف اصلی اش یعنی عراق رو کند.

عراق در روز اول بازی ها ۵ گل به یمن زد و طبیعتا از سد ترکمنستان هم خواهد گذاشت. روز آخر بازی ها و تقابل بین ایران و عراق چهره تیم صدرنشین را مشخص خواهد کرد. البته در حال حاضر تفاضل گل عراق بهتر است و این وضعیت اگر در روز دوم بازی ها ادامه داشته باشد نتیجه مساوی در بازی روز سوم به سود عراقی ها خواهد بود.

بازیهای مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در یازده گروه در جریان است که در پایان تیم های اول به همراه ۵ تیم برتر دوم و مجموعا ۱۶ تیم راهی دور نهایی بازی ها می شوند که تایلند میزبان بازی ها خواهد بود. تایلند در بازی های مقدماتی حاضر شده و چنانچه در گروه اول نشود و یا یکی از ۵ تیم برتر دوم لقب نگیرد تعداد تیم های صعود کننده دوم به ۴ تیم کاهش خواهد یافت تا تایلند هم به این جمع اضافه شود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی