دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

حرکت شنیع و غیراخلاقی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با زن ورزشکار در ملاعام جنجالی شد! 

شنبه، 04 شهریور 1402
کد خبر: 353998
ساعدنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا که ادعای جنی هرموسو را بی اساس میداند خبر از شکایت علیه ستاره تیم زنان اسپانیا داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال زنان اسپانیا با برتری 1-0 برابر انگلیس توانست برای اولین بار در تاریخش فاتح جام جهانی فوتبال زنان شود اما به جای شادی و شعف عمومی، همه چیز تحت تاثیر اقدام غیراخلاقی لوئیس روبیالس علیه جنی هرموسو در جریان اهدای مدال قهرمانی قرار گرفته است.

حرکت روبیالس با واکنش‌های منفی داخلی و جهانی فراوانی همراه شد و او دیروز در مجمع فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر شد تا در این باره توضیح بدهد. رسانه‌ها ادعا کرده بودند که روبیالس در مجمع استعفا خواهد داد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد که او ضمن دفاع از خود، تمام ادعاهای هرموسو را تکذیب کرد. او چندین بار تکرار کرد که استعفا نمی‌دهد که با تشویق بخشی از حاضران در سالن نیز روبه رو شد.

پس از اتمام مراسم، وزیر ورزش اسپانیا گفت که مراحل تعلیق روبیالس شروع شده و او از پست خود کنار گذاشته خواهد شد. هرموسو نیز بیانیه ای صادر کرد و گفت که حرکت روبیالس با رضایت او نبوده و رئیس فدراسیون دروغ گفته است. ملی پوشان اسپانیا نیز اعلام کردند تا زمانی که روبیالس رئیس باشد، برای اسپانیا بازی نخواهند کرد.

صبح امروز در اقدام غیرمنتظره دیگر، روبیالس بیانیه ای علیه هرموسو صادر کرد و با انتشار چهار عکس در هنگام اهدای مدال نوشت که تمام حرفهایش در مورد رضایت هرموسو درست بوده و تصاویر این را ثابت می کنند.

روبیالس، هرموسو را فردی دروغگو خطاب کرد و گفت که از طریق وکلایش رسما از او شکایت کرده و تا آخر راه را خواهد رفت. رویبالس بار دیگر تکرار کرد که این توطئه ای علیه او است و قصد دارند حیثیت و اعتبار وی را زیر سوال ببرند اما او هرگز اجازه این کار را نخواهد داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تغییر تیپ و چهره غافلگیرکننده بازیگر نوجوانی «فرید» آوای باران بعد 11 سال در کره جنوبی! + عکس/ شباهت باورنکردنی با کره ای ها 😲
جشن تولد فوق لاکچری سانیار پسر 8 ساله سپیده خداوری در استخر و با تم هیجان انگیز فوتبال+ ویدیو/ سنگ تمام گذاشتن یعنی این 😍
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ بحث جدی علمی "ببعی و جیگر" به خاطر تضاد آرای "شرودینگر و هایزنبرگ"/ ایرج طهماسب رو نصفه شبی کلافه کردن/ جیگر قانع نشد...
خاطره نوستالژیک بهرام افشاری در برنامه خندوانه رامبد جوان درباره دعوتش به سریال پایتخت برای بازی در نقش بهتاش فریبا دروازه بان سوم تیم نساجی مازندران +فیلم
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟
پاشا جمالی ریش و سبیلش را زد؛ آقای بازیگر بدون ریش و سبیل در کنار مهتاب کرامتی قابل شناسایی نبود!
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟