دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / موفقیت / موفقیت شغلی /

حساب بانکی‌ ام با پیاز سر به فلک کشید 

شنبه، 12 آذر 1401
ساعدنیوز : بسیار شنیدنی است که چطور یک محصول کوچک به اسم پیاز در عرض چند ماه تحولی در زندگی من ایجاد کرد در این‌ راستا باید بگویم زمانی‌ که وارد عرصه پیاز شدم هیچ ‌گاه باور نمی‌ کردم که بتوانم یک میلیاردر شوم اما با انتخاب عالی‌ که داشتم در این عرصه خوش درخشیدم در واقع باید بگویم ثروتمند شدن خود را مدیون پیاز هستم.

بسیار شنیدنی است که چطور یک محصول کوچک به اسم پیاز در عرض چند ماه تحولی در زندگی من ایجاد کرد در این راستا باید بگویم زمانی که وارد عرصه پیاز شدم هیچ گاه باور نمی کردم که بتوانم یک میلیاردر شوم اما با انتخاب عالی که داشتم در این عرصه خوش درخشیدم در واقع باید بگویم ثروتمند شدن خود را مدیون پیاز هستم همانطور که می دانید پیاز دارای انواع مختلفی است شما را با سه نوع پرفروش آن آشنا می کنم.

پیاز خام

پیاز خام یکی از قدیمی ترین سبزیجات مهم دنیا می باشد و بهتر است بدانید که خواص خوردن پیاز به صورت خام چندین برابر پخته ی آن می باشد و برای سلامتی بدن هم بسیار مفید است. به دلیل دارا بودن ارزش غذایی بالا بهتر است که از آن در کنار هر غذایی استفاده شود از جمله مواد معدنی و مفید موجود در پیاز می توان به فسفر، کلسیم و پتاسیم موجود در آن اشاره کرد. این نوع صیفی جات در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از ارکان اصلی هر غذایی می باشد با مصرف پیاز شما می توانید به بهبود سلامت قلب و عروق خود تا حد بسیاری کمک کرده و این نوع خوراکی در پایین آوردن قند خون نیز بسیار موثر است.

پیاز کاراملی

پیاز کاراملی یکی از انواع پیاز می باشد که خواص فراوانی دارد. خواص ضد التهابی موجود در آب پیاز برای رفع مشکلات پوست سر و ریشه ی مو بسیار مفید خواهند بود و از ریزش بی رویه جلوگیری می کنند تا بتوانید موهایی سالم و درخشان داشته باشید. از آب پیاز برای ساخت انواع شامپو استفاده می شود تا خواص موجود در این محصول جادویی با افزایش تغذیه فولیکولهای مو و بالا بردن سطح رطوبت پوست سر به رشد بیشتر مو کمک کند و این محصولات یکی از پرفروش ترین نمونه های شامپو به حساب می آیند. با افزودن آب پیاز به شامپو تاثیر جادویی این محصول بر زیبایی و سلامتی مو خود را مشاهده می نمایید. در صورتی که مبتلا به ریزش بی رویه مو شده اید استفاده از ماسک آب پیاز خشک برای جلوگیری از ریزش بیشتر موها توصیه شده است.

پیاز قرمز و سفید

پیاز از قدیمی ترین سبزی ها و صیفی جات خوراکی در دنیا و ایران است که پیاز قرمز و سفید به بسیار پرکاربرد می باشد. عقیده بر این است که پیاز برای هزاران سال منبع غذایی بوده است. این محصول به سادگی تکثیر، حمل و نقل و انبار می شود. پیاز یک محصول جهانی است. چند کشور وجود دارند که پیاز را نمی توانند کشت یا مصرف کنند. همه ی کشور ها موفق به کشت پیاز در طول سال نمی شوند و بیشتر نیاز خود را از قطب های تولید پیاز جهان تهیه می کنند. در چند سال اخیر مصرف پیاز به شدت بالا رفته و تولیدات با کیفیت بالاتر و و قابل قبول تر انجام می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی