دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

هشدار قالیباف و محسن رضایی به روسیه / جزایر سه‌گانه، شبه‌جزیره کریمه نیست! 

شنبه، 02 دی 1402
کد خبر: 367881
ساعدنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت به توسعه شهرستان بوموسی با محوریت جزایر سه‌گانه مکلف شده است، گفت: روسیه باید مراقب سوءاستفاده غرب از اشتباهاتش باشد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: بارها گفته‌ایم ‎جزایر سه‌گانه قابل مذاکره نیست و ادامه زیاده‌خواهی امارات به نفع‌شان نیست و تبعات دارد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، با انتشار پیامی در صفحه نوشت:

‏در برنامه هفتم، دولت به توسعه شهرستان بوموسی با محوریت جزایر سه‌گانه در زمینه‌های مختلف بازرگانی، اقتصاد دریامحور، آموزش عالی، درمانی و... مکلف شده است. این پاسخ عملی ایران به امارات است که با جدیت دولت در اجرا، همگان بوموسایی متفاوت را به‌عنوان بخشی از سرزمین مادری‌مان خواهند دید.

‏روابط با روسیه بر اساس منافع ملی ایران و احترام متقابل تنظیم شده است. هرگونه ادعایی که قصد خدشه به تمامیت ارضی ایران را داشته باشد حتما خلاف این اصول است، از سوی ایران برخلاف این روابط ارزیابی شده و با پاسخ جدی مواجه خواهد شد.

روسیه باید مراقب سوءاستفاده غرب از اشتباهاتش باشد.

محسن رضایی نیز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بارها گفته‌ایم که ‎جزایر سه‌گانه قابل مذاکره نیست. ادامه زیاده‌خواهی امارات به نفع آن‌ها نیست و تبعات دارد. مداخلات غیردوستانه روسیه در رابطه با تمامیت ارضی ‎ایران نباید تکرار شود. جزایر سه‌گانه، شبه‌جزیره کریمه نیست!»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
واکنش هادی چوپان به مرگ تلخ صمیم شیرزاد بدنساز جوان شیرازی +عکس/ چشمان گرگ پارسی در آمریکا اشک باران شد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
کتک کاری و کشتی گرفتن بامزه و خنده دار جوجه خروس سمج با یک توله سگ!+ ویدئو
ریما رامین فر : پایتخت 3 یه گوساله داشتیم 3 صبح نشست وسط خونه و بلند نشد ، آقای خمسه گفت گوساله فهمید الان وقت کار نیست ما نفهمیدیم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
حرف های احساسی گرگ پارسی در روز تولدش خطاب به هواداران میلیونی خود +عکس/ هادی چوپان به احترام صمیم شیرزاد صفحه اینستاگرامش را سیاه پوش کرد