دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

هشدار جدی سازمان سنجش به کنکوری‌های ۹۸ 

یکشنبه، 13 مرداد 1398
کد خبر: 41749
ساعد نیوز: با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری و انجام انتخاب رشته مشاهده می شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو دست به کلاهبرداری زده‌اند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری و انجام انتخاب رشته مشاهده می شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات واهی و با سوءاستفاده ازنام عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و با جعل آرم سازمان از طریق شبکه های مجازی، رسانه های شنیداری و دیداری، رسانه های مکتوب و ... اقدام به جلب اعتماد و فریب داوطلبان و خانواده های محترم ایشان می کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده های محترم ایشان می رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح می کنند، کذب محض بوده و هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی می باشد. بدیهی است حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری های حقوقی لازم جهت برخورد با مؤسسات و افراد متخلف را انجام خواهد داد. از کلیه داوطلبان و شهروندان گرامی درخواست می شود در صورت مواجهه با تخلف های ذکر شده، موارد را به سازمان سنجش آموزش کشور از طریق شماره تلفن های ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ و ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶ و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org یا نشانی اینترنتی http://q.sanjesh.org/۵۳۴۷۹ به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور گزارش نمایند.

داوطلبان محترم جهت کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه های صادره درخصوص انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ می توانند از طریق سایت سازمان و نشریه پیک سنجش اقدام کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
ترجمه تخصصی کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!