هتل‌های ارزان دبی

  چهارشنبه، 15 دی 1400 ID  کد خبر 186683
هتل‌های ارزان دبی
ساعدنیوز:وقتی تعیین می‌کنید کدام هتل بهترین پیشنهاد را دارد، یعنی اینکه دیگر نمی‌خواهید فقط به نرخ اتاق نگاه کنید. عوامل بسیار دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا به شما در صرفه‌جویی در هزینه کمک کند، هم قبل از رزرو و هم در طول اقامت. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین تصمیم را بگیرید.

آیا به نظر می رسد که هزینه های هتل هر روز بالا و بالاتر می رود؟ درست است که هر سال این هزینه ها افزایش می یابد اما شما با شگردهایی می توانید این هزینه ها را کنترل کنید. گاهی اوقات به طور قابل توجهی. نرخ های پیش بینی شده برای اتاق ها در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۵ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ است.

وقتی تعیین می کنید کدام هتل بهترین پیشنهاد را دارد، یعنی اینکه دیگر نمی خواهید فقط به نرخ اتاق نگاه کنید. عوامل بسیار دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند، هم قبل از رزرو و هم در طول اقامت. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین تصمیم را بگیرید.

برای رزرو هتل دبی از علی بابا کلیک کنید.

دنبال موارد اضافی باشید

امکانات اضافی رایجی که می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود عبارتند از: صبحانه رایگان، Wi-Fi رایگان و غذای رایگان بچه ها. تمام آن کاسه های میوه و قهوه و چای رایگان در لابی نیز در قیمت اتاق شما گنجانده شده است، بنابراین در طول اقامت از آن ها استفاده کنید.

عضو باشگاه مشتریان هتل باشید

آیا معمولا در یک هتل مشخص اقامت می کنید یا هنگام سفر هتل خود را عوض می کنید؟ برای برنامه پاداش هتل خودب ثبت نام کنید. نه تنها می توانید برای هر اقامت امتیاز گیرید بلکه می توانید از آن در تخفیف ها و شب های رایگان در آینده استفاده کنید، چراکه هتل های دبی به مشتریان خود تخفیف ویژه همراهی می دهند.

در هتل های خارج از مرکز شهر اقامت کنید

اگر هزینه های حمل و نقل در هتل دور یا نزدیک به شهر تفاوتی نمی کند پس بهتر است هتل خارج از مرکز شهر را انتخاب کنید چراکه آنجا همه چیز ارزان تر است. شما همچنین می توانید به اقامت در منطقه دانشگاهی یک شهر نیز توجه کنید. در محل ها دانشگاهی، هتل ها مقرون به صرفه تر هستند، غذاخوری های ارزان فراوان هستند و حمل و نقل عمومی راحت است.

بیرون از هتل غذا بخورید

اگرچه سرویس اتاق واقعا جذاب به نظر می رسد، اما قیمت غذا در منو می تواند دو برابر بیشتر از هزینه ای باشد که برای همان غذا در یک رستوران می پردازید. انعام همیشه در برگه گنجانده می شود و معمولا به عنوان هزینه تحویل محسوب می شود. اکثر مهمانان این را نمی دانند و وقتی گارسون غذایشان را می آورد، یک انعام به صورت حساب اضافه می کنند.

تصویر

یک سوئیت رزرو کنید

اگر سفر شما با اعضای بیشتری هست، هزینه یک سوئیت بسیار کمتر از اتاق های تکی یا مجزا است. آن ها فضای بیشتری را ارائه می دهند و اغلب اتاق خواب دارند، بنابراین همه در یک فضای کوچک انباشته نمی شوند و بزرگسالان مجبور نیستند زودتر به رختخواب بروند، فقط برای اینکه بچه هایشان را وقتی که زمان خوابشان فرا می رسد، بیدار نکنند.

اتاق انتهای هتل را بخواهید

اگرچه این مسئله از نظر فنی باعث صرفه جویی در هزینه شما نمی شود اما اتاق های کناری معمولا کمی بزرگتر از اتاق های معمولی هستند که به شما پیشنهاد بهتری برای صرفه جویی پولتان می دهد. پس از ورود، بپرسید که آیا یکی از این اتاق ها موجود است یا خیر. همچنین می توانید از قبل تماس بگیرید و با رزرو خود درخواست یک اتاق کناری را بدهید.

رزرو هتل تجاری

نرخ اتاق ها برای هتل هایی که بیشتر تجار به آنجا می روند برای روزهای غیرکاری مانند آخر هفته ها کم تر است پس می توانید به این هتل ها بروید.

تنقلات خود را بیاورید یا به فروشگاه مواد غذایی مراجعه کنید

هر چیزی بهتر از نرخ اقلام موجود در کافه یا فروشگاه هتل است. قیمت ها سرسام آور است پس بهتر است خوراکی هایی که می خواهید با خود بیاورید یا از مغازه های بیرون تهیه کنید.

از رفتن در تعطیلات آخر هفته خودداری کنید

هتل های پرطرفدار به طور منظم در روز های جمعه و شنبه نرخ خود را افزایش می دهند. در برخی موارد، ممکن است سه برابر بیشتر از یکشنبه تا پنجشنبه شب باشد پس در این زمان ها هتل رزرو نکنید.

حال در ادامه پس از دانستن این نکات تعدادی هتل با قیمت مناسب در دبی به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هتل BDR

این هتل روشن و شیک با مناظر برج خلیفه بسیار جذاب و دوست داشتنی است که در دبی واقع شده است. این ملک ۴۰۰ متر از فواره دبی فاصله دارد و دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است. این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت است. همچنین اقامتگاه با تهویه مطبوع مجهز به آشپزخانه است.

هتل JVC

در هتل JVC فقط ۳. ۴ کیلومتر از اتودروم دبی فاصله دارید. این ملک به بالکن و پارکینگ خصوصی رایگان دسترسی دارد. این هتل فوق العاده تمیز و با ظروف و لوازم خانگی کاملا شیک به مسافران خدمات ارائه می دهد. اتاق ها بسیار بزرگ و جادار است و تخت ها از بهترین تخت ها هستند. یک استخر عالی، باشگاه بدنسازی، سونا و اتاق بخار در این هتل وجود دارد. یک پارکینگ نیز وجود دارد که برای ورود به ساختمان بسیار عالی است.

هتل Sunder l Downtown Towers

این هتل واقع در دبی در منطقه امارات، با مرکز خرید سیتی واک و برج خلیفه در نزدیکی آن بسیار شیک و زیباست. اقامتگاه هایی با وای فای و پارکینگ خصوصی رایگان که به مسافران خدمات ارائه می دهد. رزرو هتل علی بابا می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

همه واحد های این هتل تهویه مطبوع دارند و دارای تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن با مبل، آشپزخانه مجهز با ناهارخوری، حمام اختصاصی با وان یا دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند.

ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال و کتری و قهوه ساز نیز در اختیار شما قرار می گیرد. نمای شگفت انگیز مرکز شهر مشرف بر برج خلیفه، بهترین خاطره را برای شما خواهد ساخت. رزرو هتل خارجی می تواند به شما امکان بهره مندی از شگفتی های دبی را بدهد.

تصویر

هتل BDR in JBR

در منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی، نزدیک به The Walk at JBR، این هتل قرار دارد. منظره کامل دریا در هر اتاق قابل دیدن است. این هتل دارای مرکز تناسب اندام و ماشین لباسشویی است.

این اقامتگاه با تهویه مطبوع ۲. ۶ کیلومتر از ساحل فروند پی فاصله دارد و مهمانان از WiFi رایگان و پارکینگ خصوصی موجود در محل بهره مند می شوند. یک منظره فوق العاده از پنجره ها و یک موقعیت عالی همه مهمانان را شگف زده خواهد کرد.

همه چیز فقط چند قدم با دریا، مغازه ها و گردشگاه فاصله دارد. ساحل مرکزی مارینا با یک پیاده روی آرام در امتداد تفرجگاه ۱۰ دقیقه فاصله دارد. ایستگاه تراموا ۱۰۰ متر دورتر است. مترو نیز ۱۰ دقیقه پیاده روی دارد. این هتل نزدیک مرکز خرید بزرگ مارینا مال است. کافه های خوب زیادی در نزدیکی هتل وجود دارد.

آپارتمان های زیبا و بسیار بزرگ و راحت. تخت های بسیار راحت. سه سرویس بهداشتی. آشپزخانه همه چیز مورد نیاز شما را دارد. با رزرو هتل زیبا می توانید از جذابیت های دبی بهره مند شوید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) چه کسی بعد از رئیسی مسئولیت ها در دولت را برعهده می گیرد؟ /اصل مهم قانون اساسی درباره فقدان رئیس جمهور (1 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم پرچم گنبد حرم رضوی به رنگ سیاه درآمد+عکس
دیگران می‌خوانند   
شهید آیت الله آل هاشم: عزاداری مردم داغدار مقابل بیت امام جمعه تبریز در سوگ چهار سرباز ولایت+ ویدئو زندگینامه سیاسی سید ابراهیم رئیسی در یک نگاه تصویری از «نماز شب» شهید آیت الله رئیسی در هواپیما /شهادت پایان راه خدمت... آخرین قاب دونفره سیدابراهیم رئیسی و مالک رحمتی استاندار دهه شصتی تبریز ساعاتی قبل از شهادت+عکس زندگی شخصی و خصوصی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید سانحه هوایی+ فیلم بالگرد برخورد کرده با کوه نگاهی به مدرک دکترای شهید راه خدمت، سیدابراهیم رئیسی +عکس واکنش احمد ایراندوست به خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی+عکس همسر ابراهیم رئیسی: فرزندانم به خاطر کاندیداتوری پدرشان خیلی گریه کردند/ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم! پیام‌های تسلیت باشگاه‌های لیگ برتری در پی شهادت رئیس جمهور+ عکس واکنش محیا دهقانی بازیگر سریال پایتخت به شهادت رئیس جمهور/ رئیس جمهور ایران درگذشت حضور پدر آیت الله شهید سیدمحمدعلی آل‌هاشم در میان مردم داغدار تبریز+ ویدئو/پدر به استقبال پسر می‌رود... استوری اینستاگرامی محیا دهقانی با شنیدن خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی+عکس ویدئویی دردناک از انتقال پیکر شهدای خدمت+ویدئو/مرد میدان ها نمیرد پشت میز... نگاهی به خانه پدری سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان در مشهد+ویدیو بیانیه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت شهید مالک رحمتی (استاندار تبریز): بزرگترین سرمایه من که فرزند یک کارگرم دعای خیری است که مردم و پدر و مادرم خواهند کرد تا سرباز کوچکی باشم برای جامعه... واکنش حامد سلطانی مجری داغ دیده به شهادت رئیسی جمهور و هیئت همراه/ انا لله و انا الیه راجعون +عکس شعرخوانی همراه با بغض حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه فقید کشورمان درباره شهادت +ویدیو/ دیدار به قیامت! واکنش باشگاه تراکتور به شهادت سید ابراهیمی رئیسی و هیئت همراه/ تسلیت به ملت شریف کشورمان +عکس ذوق و خوشحالی سیدابراهیم رئیسی از تفال به قرآن در نهاد ریاست جمهوری در زمان تحویل گرفتن دفتر کارش از حسن روحانی+ویدیو/ نکند خبری از شهادت بود... زندگی شخصی و خصوصی حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه از تولد تا شهادت+ فیلم بالگرد سقوط کرده و لحظه قطع امید از زنده ماندنشان پیام حسن روحانی در پی شهادت رئیس جمهور/ صفحه تلخی در کتاب انقلاب رقم خورد پست اینستاگرامی محمدجواد ظریف در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان+عکس چهره محزون و روحانی سیدابراهیم رئیسی و سردار سلیمانی هنگام غبارروبی حرم امام رضا+عکس هنگامی که در حرم اعلام می شود امروز روز کشیک خادمی شهید آیت الله رئیسی است استاندار آذربایجان شرقی که بود؟/ جوان ترین استاندار دولت سیزدهم لحظه اهدا نشان خادمی سردار سلیمانی توسط سید ابراهیم رئیسی+ویدیو/ و رئیس جمهوری که به یار شهیدش پیوست صحبت های پدر آیت الله آل هاشم، امام جمعه شهید تبریز درباره وصیتش+ویدیو/ نماز میت منو این پسرم بخواند چون عادل است! سانحه های هوایی بی پایان برای مسئولین/ این بار وزیر ورزش و سقوط بالگرد +فیلم پرچم گنبد حرم رضوی به رنگ سیاه درآمد+عکس نشان خادمی امام رضا، درجه پُرافتخار سیدابراهیم رئیسی+عکس ماجرای امام رضا (ع) و شهید رئیسی/3 سال پیش در تولد امام رضا (ع) رئیس جمهور شد و حالا در همان شب به شهادت رسید... تواضع و فروتنی سیدابراهیم رئیسی در مراسم دریافت حکم ریاست جمهوری شان از دست رهبر معظم انقلاب+عکس/ و 4 سالی که به انتها نرسید... فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر روایت تلخ و قابل تامل سید ابراهیم رئیسی از یتیم شدنش در 5 سالگی و چشیدن طعم فقر+ویدئو زندگی شخصی و خصوصی رئیس جمهور شهید/ سید ابراهیم رئیسی از تولد تا شهادت+ فیلم محل سانحه و آخرین تصویر قبل از سوار شدن به بالگرد هیات دولت تشکیل جلسه فوری داد / بیانیه هیات دولت در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه صحبت های جالب و شنیدنی دختر ابراهیم رئیسی درباره موضوع دیوار کشیدن پدرشان در جامعه+ویدیو صندلیِ خالیِ رئیس‌جمهور در جلسۀ فوق‌العادۀ هیئت دولت +عکس صحبت های قابل تامل دختر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان درباره حقوق ماهانه پدرش+ویدیو
تیتر امروز   
زندگی شخصی و خصوصی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید سانحه هوایی+ فیلم بالگرد برخورد کرده با کوه
همسر ابراهیم رئیسی: فرزندانم به خاطر کاندیداتوری پدرشان خیلی گریه کردند/ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم!
پیام‌های تسلیت باشگاه‌های لیگ برتری در پی شهادت رئیس جمهور+ عکس
بیانیه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت
زندگی شخصی و خصوصی حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه از تولد تا شهادت+ فیلم بالگرد سقوط کرده و لحظه قطع امید از زنده ماندنشان
پیام حسن روحانی در پی شهادت رئیس جمهور/ صفحه تلخی در کتاب انقلاب رقم خورد
استاندار آذربایجان شرقی که بود؟/ جوان ترین استاندار دولت سیزدهم
زندگی شخصی و خصوصی رئیس جمهور شهید/ سید ابراهیم رئیسی از تولد تا شهادت+ فیلم محل سانحه و آخرین تصویر قبل از سوار شدن به بالگرد
هیات دولت تشکیل جلسه فوری داد / بیانیه هیات دولت در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه
چه کسی بعد از رئیسی مسئولیت ها در دولت را برعهده می گیرد؟ /اصل مهم قانون اساسی درباره فقدان رئیس جمهور
انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ...
اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم
کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403