ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی هتلهای معروف مسکو

  شنبه، 01 تیر 1398   زمان مطالعه 20 دقیقه
معرفی هتلهای معروف مسکو
در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های مسکو بپردازیم و شما را با امکانات هر کدام آشنا نماییم؛ با ما همراه باشید.

هتل متروپل مسکو ( Metropol Hotel Moscow)

این هتل تاریخی در قلب مسکو و در کنار ساختمان تئاتر بولشوی (Bolshoi Theatre) قرار دارد. این هتل که بین سال های ۱۸۹۸ و ۱۹۰۳ ساخته شده است با پیاده روی تا کاخ کرملین و میدان سرخ تنها ۳ دقیقه فاصله دارد.

اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگ و تزیئنات زیبا و همچنین لوسترهای مجلل است و به سبک معماری نو طراحی شده است.

تمام اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام، تهویه مطبوع، اینترنت بیسیم رایگان و کفش های راحتی مجهز شده اند.

مهمانان از میز صبحانه ای که هر روزه در این هتل مهیا می شود نهایت لذت را خواهند برد و در رستوران این هتل نوشیدنی، غذا و دسرهای مختلف و لذیذی سرو می شود. برای استراحت، سالن ماساژ و سونا از پیشنهاد های عالی این هتل است.

آدرس: Teatralny Proezd 2, Tverskoy, 109012 Moscow

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۳۸ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بیسیم در همه بخش های هتل، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، دستگاه خودپرداز، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فروشگاه هدیه و سوغات، روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، خدمات ماساژ و سونا، باشگاه ورزشی، پرسنل چند زبانه

تصویر

هتل هالیدی این مسکو (Holiday Inn Moscow Sokolniki)

این هتل یکی از هتل های مجلل مسکو است و در کنار Park Sokolniki قرار دارد و به راحتی با ایستگاه مترو قابل دسترسی است.

اتاق های این هتل با طراحی جدید دکور شده است و تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع است. دو رستوران در این هتل وجود دارد که یکی غذاهای روسی و دیگری غذاهای بین المللی سرو می کند.

این هتل با قرار گرفتن در موقعیت مناسب شهری به مکان های تاریخی و خیابان های اصلی به راحتی دسترسی دارد.

آدرس: Ulitsa Rusakovskaya 24, Sokolniki, 107014 Moscow

این هتل ۴ ستاره است و ۵۲۳ اتاق دارد.

امکانات هتل: سوئیت های لوکس، اتاق های VIP، اتاق هایی برای مسافران با نیازمندی های خاص، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، مرکز بدنسازی، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم پر سرعت، اتاق جلسات، اتاق های مخصوص افراد معلول، مرکز نگهداری اطفال و کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، اجازه ورود حیوانات خانگی، پارکینگ خصوصی (اضافه بها)، اتاق های بدون استعمال دخانیات

تصویر

هتل ریتز کارلتون مسکو (The Ritz-Carlton Hotel Moscow)

هتل ریتز کارلتون با مرکز خرید بزرگ گوم (GUM) یکی از مراکز خرید مسکو و تئاتر بالشوی، پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد و همچنین در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین واقع شده است.

امکانات رفاهی این هتل فوق العاده است و گزینه های بسیاری همچون سالن زیبایی دارد و همچنین منظره پانوراما از میدان سرخ و کرملین از ویژگی های خاص این هتل است.

اتاق های هتل شیک و مجلل است و پرده ها و نورپردازی آن در بهترین شکل ممکن طراحی شده است و همچنین پرده ها بصورت الکتریکی کنترل می شوند. اینترنت در تمام بخش های هتل موجود است و کافه و رستوران های متنوعی در این هتل وجود دارد که یکی غذاهای ژاپنی و دیگری غذاهای بین المللی سرو می کند.

آدرس: Ulitsa Tverskaya 3, Tverskoy, 125009 Moscow

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۳۴ اتاق است.

امکانات هتل: گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا و سیستم گرمایشی، مرکز ماساژ و آبگرم، شاتل فرودگاهی، اینترنت بیسیم، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مرکز ماساژ، مرکز بدنسازی، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، کرایه ماشین، سالن آرایشی، خدمات شستشو، منوی غذای کودکان (اضافه بها)، سویئت عروس

تصویر

هتل رادیسون رویال مسکو (The Radisson Royal Hotel Moscow)

این هتل، هتلی تاریخی لوکس است که با خدمات متنوع و امکانات رفاهی فوق العاده، از مهمانان خود پذیرایی می کند. ساختمان آن به تازگی بازسازی شده است ولی همچنان رنگ و بوی تاریخی خود را حفظ کرده است.

این هتل از یک سمت در مجاورت رودخانه «مسکوا» (Moskva) قرار دارد و از سوی دیگر در کنار«کاخ سفید» (White House) مقر دولت روسیه قرار گرفته است.

هتل رادیسون به جاذبه های اصلی از جمله میدان سرخ، کاخ کرملین، تئاتر بولشوی، نگارخانه ترتیاکوف (Tretyakov) دسترسی آسانی دارد.

اتاق های هتل رادیسون دارای دکوری زیبا و مبلمانی کلاسیک و زیبا است، بعضی از اتاق ها چشم اندازی به شهر و برخی دیگر دید به ‏محوطه داخلی دارند. سقف اتاق ها بلند است و برخی از اتاق ها فضای نشیمن مجزایی دارند و همچنین تمام اتاق ها ‏مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند.‏ رستوران های متنوعی در این هتل وجود دارد که غذاهای کلاسیک، مدیترانه ای و بین اللملی سرو می کنند.

آدرس: Kutuzovsky Prospekt 2/1 bld.1, Dorogomilovo, 121248 Moscow

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۵۰۵ اتاق است.

امکانات هتل: مرکز کنفرانس، استخر آب گرم، جکوزی و استخر سرپوشیده، اینترنت بیسیم، تورهای قایق سواری، سالن مهمانی، کتابخانه، خدمات پزشکی، خدمات بهداشتی و بدنسازی، امکان سرو غذا در اتاق، فروشگاه و کافه، زمین تنیس در طول تابستان و زمین پاتیناژ در طول زمستان، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، آسانسور، اتاق های عایق صدا و سیستم گرمایشی، مرکز ماساژ، شاتل فرودگاهی، کارکنان چند زبانه، اتاق خانوادگی، سویئت عروس، سالن آرایشگاهی، خدمات شستشو، اتاقVIP، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز.

تصویر

هتل کرون پلازا مسکو (Crowne Plaza Hotel Moscow)

این هتل یکی از هتل های مشهور مسکو است و از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است به طوری که می توانید به راحتی با مترو به بهترین مراکز دیدنی و تجاری مسکو دسترسی داشته باشید.

تا مرکز نمایشگاهی Expo Center، به مدت ۱۰ دقیقه پیاده روی بیشتر فاصله نیست. در تمام بخش های هتل اینترنت بیسیم وجود دارد و خدمات سونا و تناسب اندام از امکانات هتل است.

ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار دارد و تا کاخ کرملین ۱۰ دقیقه پیاده روی فاصله است. دو رستوران با منوهای متنوع در این هتل وجود دارد که علاوه بر غذاهای لذیذ اروپایی و غذای مخصوص سرآشپز، غذاهای رژیمی هم سرو می کنند.

آدرس: Krasnopresnenskaya Naberezhnaya 12, Presnensky, 123610 Moscow

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۷۲۴ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بیسیم، پارکینگ، استخر، اتاق های بدون استعمال دخانیات، سرویس حمام و سرویس بهداشتی ویژه، سشوار، تلویزیون، کارمندان چند زبانه، سونا، باشگاه ورزشی، پذیرش ۲۴ ساعته، اجازه ورود حیوانات خانگی (اضافه بها)، خدمات بلیط و تور، صرافی، منوی کودکان (اضافه بها)، مکان مخصوص سیگار، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، دستگاه خودپرداز، سرویس شاتل (اضافه بها)

تصویر

هتل لاته مسکو | Lotte Hotel Moscow

این هتل لوکس و پنج ستاره در مرکز بین المللی کسب وکار مسکو قرار دارد که یکی از بهترین مناطق شهر به حساب می آید. اگر این هتل را برای اقامتتان در شهر مسکو انتخاب کنید، تنها با 15 دقیقه اتومبیل سواری به میدان سرخ خواهید رسید و به راحتی به کاخ کرملین و تالار بولشوی نیز دسترسی خواهید داشت.
این هتل زیبا در تاریخ 10 سپتامبر سال 2010 میلادی افتتاح شد و از همان زمان، امکان رزرو آنلاین، تلفنی و حضوری آن وجود دارد. این هتل امکانات بسیار خوبی را در اختیار میهمانانش قرار می دهد و اتاق ها و رستوران های گوناگونی دارد که رضایت شما را جلب خواهند کرد.
مهمترین امکانات هتل لاته مسکو: وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، اتاق های بزرگ مخصوص خانواده، بار و رستوران، سالن بدنسازی، باجه اطلاعات مجهز
ساعت چک این هتل لاته مسکو: 15:00 به بعد
ساعت چک اوت هتل لاته مسکو: 13:00
قوانین مهم:
• کودکان زیر 2 سال اقامتشان رایگان است.
• حیوانات خانگی اجازه ی ورود دارند.
• برای اقامت هر شب کودکان 2 تا 12 سال باید 2000 روبل پرداخت شود.
• برای اقامت هر مهمان اضافی و تخت اضافی باید 2000 روبل پرداخت شود.
• در هر اتاق تنها افزودن یک تخت اضافی امکان پذیر است.

تصویر

هتل آرارات پارک حیات مسکو | Ararat Park Hyatt Moscow

هتل مشهور پنج ستاره ی دیگر مسکو آرارات پارک حیات نام دارد. این هتل در منطقه ی تاریخی مسکو قرار گرفته و اگر آن را برای اقامت انتخاب کنید، می توانید تنها با 5 دقیقه پیاده روی به میدان سرخ مسکو برسید. در واقع این هتل در کنار تالار بولشوی واقع شده است.
اتاق های این هتل دیزاینی مدرن دارند و به سبکی یونیک و منحصربه فرد دکور شده اند. به محض ورود به اتاق های این هتل حتما شکل و شمایل تخت، آی پاد مدرن و قهوه ساز شیک موجود در اتاق ها توجه تان را به خود جلب خواهد کرد. این اقامتگاه توانسته از 10 امتیاز، امتیاز 9.6 را از مردم کسب کند. بد نیست بدانید که هتل آرارات پارک حیات مسکو در سال 2010 میلادی افتتاح گشت و از همان زمان به عنوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره ی مسکو شناخته شد.
مهمترین آرارات پارک حیات مسکو: وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، سالن بدنسازی بسیار مجهز، بار و رستوران
*این هتل به زوج های جوان پیشنهاد می شود.
ساعت چک این هتل آرارات پارک حیات مسکو: 15:00 به بعد
ساعت چک اوت هتل آرارات پارک حیات مسکو: 12:00
قوانین مهم:
• کودکان زیر 12 سال اقامتشان رایگان است.
• برای اقامت اضافی هر نفر باید 2478 روبل پرداخت شود.
• حیوانات خانگی اجازه ی ورود دارند.
• در هر اتاق تنها افزودن یک تخت اضافی امکان پذیر است.

تصویر

هتل راشن سیزنز مینی مسکو | Russian Seasons Mini Hotel

در ابتدا باید بدانید که هتل راشن سیزنز مینی مسکو با نام راشن سیزنز بوتیک نیز شناخته می شود. این اقامتگاه به نسبت هتل هایی که در بالا معرفی کردیم کمی از مکان های دیدنی معروف مسکو دورتر است برای مثال برای رسیدن به تالار بولشوی باید 1.3 مایل (حدود 2 کیلومتر) طی کنید.
پیشنهاد می کنیم که اگر علاقه مند به آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم روس هستید این هتل را انتخاب کنید. ناگفته نماند که سبک و سیاق دکوراسیون و ساختمان این هتل مدرن است.
مهمترین امکانات هتل راشن سیزنز مینی مسکو: وای فای و پارکینگ رایگان، اتاق بزرگ و مناسب برای اقامت خانواده، رستوران و بار، شاتل فرودگاهی، باغ
ساعت چک این هتل راشن سیزنز مینی مسکو: 14:00 به بعد
ساعت چک اوت هتل راشن سیزنز مینی مسکو: 12:00
قوانین مهم:
• اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان است.
• برای اقامت کودکانی که سنشان بیش از 6 سال است باید به ازای هر شب 1500 روبل پرداخت شود.
• حیوانات خانگی اجازه ی ورود ندارند.
• در اتاق ها امکان کشیدن سیگار وجود ندارد.
• در هر اتاق تنها افزودن یک تخت اضافی امکان پذیر است.
آدرس وبسایت هتل راشن سیزنز مینی مسکو: لینک

تصویر

وگا ایزمایلوو هتل اند کانورسیشن سنتر Vega Izmailovo Hotel & Convention Center

این هتل پنج ستاره ی مسکو را اغلب با نام وگا ایزمایلو می شناسند. این اقامتگاه درست در جوار پارک شهر ایزمایلوو قرار گرفته است و به همین خاطر چنین نامی دارد. اینجا دارای دسترسی خوبی به اماکن مشهور شهر است زیرا تنها 3 دقیقه با ایستگاه متروی پارتیزان اسکایا Partizanskaya فاصله دارد و با استفاده از مترو به راحتی می توانید خود را به اقصی نقاط شهر برسانید.
درباره ی این هتل باید بگوییم که هم امکانات داخل اتاق ها و هم امکانات کلی هتل مناسب هستند و تلاش شده تا میهمانان اقامت آرامی را در وگا ایزمایلوو تجربه کنند.
مهمترین امکانات وگا ایزمایلوو هتل اند کانورسیشن سنتر مسکو: وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی، رستوران، سالن بدنسازی مجهز، بار، مناسب سازی شده برای معلولان، دارای صندلی چرخدار، روم سرویس
ساعت چک این وگا ایزمایلوو هتل اند کانورسیشن سنتر: 14:00 به بعد
ساعت چک اوت وگا ایزمایلوو هتل اند کانورسیشن سنتر مسکو: 12:00
قوانین مهم:
• اقامت کودکان زیر 7 سال رایگان است.
• برای اقامت کودکانی که سنشان بین 7 تا 14 است باید 700 روبل به ازای هر شب اقامت پرداخت شود.
• حیوانات خانگی اجازه ی ورود دارند اما ممکن است مجبور به پرداخت هزینه ی اضافی شوید.
• در اتاق ها امکان کشیدن سیگار وجود ندارد.
• در هر اتاق تنها افزودن یک تخت اضافی امکان پذیر است.

تصویر

آزیموت هتل | AZIMUT Hotel

این هتل که نام کاملش آزیموت اسمولنسکایای مسکو ZIMUT Hotel Smolenskaya MoscowA است نیز یکی دیگر از اقامتگاه های معروف مسکو به شمار می آید. هتل آزیموت بسیار لوکس است و در مرکز شهر واقع شده است.
افرادی که تجربه ی اقامت در این هتل را دارند به وضعیت دسترسی هتل آزموت امتیاز 9.6 را داده اند. این هتل به افرادی که به معماری و تماشای بناهای تاریخی علاقه مند هستند، پیشنهاد می شود.
مهمترین امکانات هتل آزیموت مسکو: وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی، رستوران، شاتل فرودگاهی، استخر سرپوشیده ی داخلی، سالن بدنسازی، سونا، رومسرویس
ساعت چک این هتل آزیموت مسکو: 14:00 به بعد
ساعت چک اوت هتل آزیموت مسکو: 12:00
قوانین مهم:
• حیوانات خانگی اجازه ی ورود ندارند.
• در اتاق ها امکان کشیدن سیگار وجود ندارد.
• در هر اتاق تنها افزودن یک تخت اضافی امکان پذیر است.

تصویر

هتل آزیموت المپیک مسکو | AZIMUT Hotel Olympic Moscow

این هتل در سال 2009 افتتاح شد و از 9 نوامبر کارش را آغاز کرد. اقامتگاه آزیموت را ساختند تا تماشاگرانی که برای بازی های المپیک به مسکو می رفتند، بتوانند از آن استفاده کنند. هتل آزیموت المپیک تنها 5 دقیقه پیاده تا ورزشگاه المپیسکی فاصله دارد. همچنین باید بدانید که این اقامتگاه فاصله ی کمی با ایستگاه متروی پروسپکت میرا Prospekt Mira Metro دارد و به همین خاطر میهمانانش به راحتی می توانند به اقصی نقاط شهر دسترسی داشته باشند. ناگفته نماند که ساختمان هتل آزیموت المپیک نوساز و مدرن است.
مهمترین امکانات هتل آزیموت المپیک مسکو: وای فای رایگان، پارکینگ، اسپا، سالن بدنسازی، رستوران، روم سرویس، استخر، شاتل
ساعت چک این هتل آزیموت المپیک مسکو: 14:00 به بعد
ساعت چک اوت هتل آزیموت المپیک مسکو: 12:00
قوانین مهم:
• اقامت کودکان زیر 12 سال رایگان است.
• به ازای اقامت هر فرد اضافه در اتاق ها باید 1180 روبل پرداخت شود.
• حیوانات خانگی اجازه ی ورود ندارند.
• در اتاق ها امکان کشیدن سیگار وجود ندارد.
• در هر اتاق تنها افزودن یک تخت اضافی امکان دارد.

تصویر

مسکو ماریوت گرند هتل | Moscow Marriott Grand Hotel

این هتل زیبا در مرکز شهر مسکو واقع شده است و دسترسی از آن به تمامی مناطق شهر بسیار آسان است. از اقامتگاه ماریوت گرند تا ایستگاه متروی تورسکایا Tverskaya تنها 5 دقیقه پیاده روی لازم دارید. اگر به خاطر بازدید از میدان سرخ و کاخ کرملین به مسکو می روید، ماریوت گرند هتل انتخاب خوبی برای شما خواهد بود زیرا مشکلی در زمینه ی رفت و آمد به این اماکن دیدنی برایتان پیش نخواهد آمد. بد نیست بدانید که این هتل در تاریخ 9 نوامبر سال 2009 میلادی افتتاح شده است.
مهمترین امکانات هتل ماریوت گرند مسکو: وای فای رایگان، پارکینگ، اسپا، سالن بدنسازی، رستوران، روم سرویس، استخر، شاتل
ساعت چک این هتل ماریوت گرند مسکو: 14:00 به بعد
ساعت چک اوت هتل ماریوت گرند مسکو: 12:00
قوانین مهم:
• اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان است.
• به ازای اقامت هر کودک زیر 16 سال باید 500 روبل اضافه پرداخت شود.
• حیوانات خانگی اجازه ی ورود دارند و ممکن است از شما هزینه ی اضافی گرفته شود.
• در اتاق ها امکان کشیدن سیگار وجود ندارد.
• در هر اتاق تنها افزودن یک تخت اضافی امکان دارد.

تصویر

نشنال هتل مسکو | Hotel National

هتل نشنال مسکو تنها 200 متر با میدان سرخ فاصله دارد و از قدیمی ترین هتل های شهر محسوب می شود. اگر این هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید، می توانید به راحتی از خدمات اسپای رایگان و استخر سرپوشیده ی خوب مجموعه بهره مند شوید.
مسکو به بناهای تاریخی و معماری های باشکوهش معروف است و اگر شما هم به همین دلیل راهی مسکو شده اید، نشنال هتل یکی از بهترین انتخاب ها برایتان خواهد بود زیرا آن را طوری طراحی و دیزاین کرده اند که ردپایی از معماری بناهای معروف شهر را در خود داشته باشد.
مهمترین امکانات هتل نشنال مسکو: وای فای رایگان، پارکینگ، سالن بدنسازی، رستوران، روم سرویس، استخر، شاتل، بار
ساعت چک این هتل نشنال مسکو: 14:00 به بعد
ساعت چک اوت هتل نشنال مسکو: 12:00
قوانین مهم:
• اقامت کودکان زیر 12 سال رایگان است.
• به ازای اقامت هر کودک زیر 16 سال باید 2360 روبل اضافه پرداخت شود.
• اضافه کردن تخت به اتاق ها با هزینه ی 2360 روبل ممکن است.
• حیوانات خانگی اجازه ی ورود ندارند.
• در اتاق ها امکان کشیدن سیگار وجود ندارد.
• در هر اتاق تنها افزودن یک تخت اضافی امکان دارد.

تصویر

هتل مرکوری مسکو | Mercure Arbat Moscow

در فاصله ی چند قدمی هتل مرکوری مسکو ایستگاه متروی اسمولنسکایا Smolenskaya واقع شده است. اقامتگاه مرکوری را در سال 2012 میلادی افتتاح کردند و از همان زمان نیز به یکی از برترین هتل های شهر مسکو تبدیل شد.
هتل مرکوری دکوری جذاب دارد و امکانات خوبی را در اختیار میهمانانش قرار می دهد. رستوران های متنوع، تفریحات گوناگون و رفتار بسیار خوب کارکنان این مجموعه باعث شده که حالا نام هتل مرکوری در میان بهترین هتل های مسکو به چشم بخورد.
مهمترین امکانات هتل مرکوری مسکو: وای فای رایگان، اتاق های بزرگ مناسب برای خانواده ها، رستوران، روم سرویس، مناسب سازی شده برای معلولان، شاتل، بار
ساعت چک این هتل مرکوری مسکو: 14:00 به بعد
ساعت چک اوت هتل مرکوری مسکو: 12:00
قوانین مهم:
• اقامت کودکان زیر 4 سال رایگان است.
• امکان اضافه کردن تخت اضافی به اتاق ها وجود ندارد.
• حیوانات خانگی اجازه ی ورود ندارند.
• در اتاق ها امکان کشیدن سیگار وجود ندارد.

تصویر

هتل شرایتون پالاس مسکو

هتل شرایتون پالاس در خیابان اصلی مسکو به نام ‏Tverskaya ‏ واقع شده و 3 کیلومتر از میدان سرخ فاصله دارد. این هتل دارای ‏فضاهایی مدرن و جادار، گزینه های متعددی برای غذا خوردن و همچنین یک باشگاه 24 ساعته می باشد.‏ اتاق های این هتل دارای تخت خواب هایی بسیار راحت، تهویه مطبوع، پنجره های عایق صوت و تلویزیون های صفحه تخت با ‏کانال های ماهواره ای هستند. آنها همچنین مجهز به مینی بار و سرویس اتاق 24 ساعته می باشند.‏ شما می توانید از آشپزخانه ی بین المللی رستوران ‏Vladimir ‏ لذت ببرید. بار زیبای پیانو غذاهای ژاپنی سرو می کند در ‏حالیکه در بار ‏Sunday Brunch & Music‏ در کنار برنامه های تفریحی، می توانید غذاهایی از سراسر دنیا سفارش دهید. در ‏تمام فضاهای هتل امکان دسترسی به ‏WiFi‏ رایگان وجود دارد. ضمن اینکه در لابی هتل در ایستگاه های کاری مشخصی نیز ‏امکان استفاده از اینترنت وجود دارد. اجاره کامپیوتر و خدمات کامل منشیگری نیز در مرکز کسب و کار هتل در دسترس هستند.‏ هتل شرایتون پلس در فاصله ی 300 متری از ایستگاه مترو ‏Belorusskaya ‏ قرار گرفته است، از آنجا شما می توانید در عرض ‏‏5 دقیقه به کرملین یا تئاترBolshoi ‏ برسید. از طریق قطار ‏Aeroexpress ‏ ایستگاه قطار ‏Belorussky ‏ که تنها 300 متر با ‏هتل فاصله دارد، می توان در عرض 35 دقیقه به فرودگاه بین المللی ‏Sheremetyevo ‏ دسترسی پیدا کرد.‏ Tverskoy‏ انتخاب مناسبی برای گردشگرانی است که به تئاتر، فرهنگ و تاریخ علاقمند هستند.‏

تصویر

هتل کورت یارد بای ماریوت

این هتل سرویس دهی فوق العاده عالی دارد و با موقعیتی مناسب حدود 10 دقیقه پیاده تا میدان Red و کاخ کرملین فاصله دارد. اطراف این هتل بسیار ساکت، آرام و زیباست. لابی هتل با مساحت 462 مترمربع، با رنگ های طبیعی ملایم تزئین شده اند. اتاق ها نیز دکوراسیون مجلل و میزکار راحت و مجهز دارند. می توانید در رستوران Terraneo صبحانه ای مفصل و سلف سرویس میل کنید یا به اتاق سفارش دهید. می توانید روزها در سالن ورزشی فعالیت کنید سپس در کافه ی روسی – آمریکایی Flat Iron استراحت کنید و از وای فای رایگان استفاده نمایید.برای مسافران تجاری نیز اتاق کنفرانس های عالی و مرکز تجاری مجهزی تدارک دیده شده است.
تصویر

هتل هالیدی این

این هتل 4 ستاره دارای موقعیت مکانی خوبی است و فاصله ی کمی با مرکز شهر دارد. رودخانه Moskva و وسایل حمل و نقل نیز در دسترس هستند. اتاق های مدرن با دکوراسیون شیک به همراه اتاق های کننفرانس و سالن های تجاری مجهز، سالن ژیمناستیک و رستوران از امکانات مورد توجه آن می باشند. اتاق ها و سوئیت های هتل دارای دکوراسیون گرم و مجلل هستند و به اینترنت رایگان، میزکار و تلویزیون و ماهواره مجهز شده اند.
تصویر

هتل کاترینا سیتی

این هتل که در کنار رودخانه ی ‏ Moskva‏ قرار گرفته، از ایستگاه مترو ‏ Paveletskayaکمتر از 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. ‏این هتل اسپا و اتاق های مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای را به مهمانان خود ارائه می دهد.‏ ترمینال قطار ‏Paveletskiy ‏ فقط 800 متر از هتل فاصله دارد که دسترسی مستقیمی را به فرودگاه ‏Domodedovo ‏ فراهم ‏می سازد. هتل کاترینا همچنین تنها 4.5 کیلومتر دورتر از کرملین قرار گرفته است.‏ اتاق ها و سوئیت های زیبای این هتل با دیوارهای عایق صدای خود، به رودخانه ‏Moskva، صومعه ‏Novospasskiy ‏ یا حیاط ‏کوچک داخلی هتل دید دارند. هر اتاق دارای ‏WiFi‏ و آب رایگان، امکانات چای و قهوه و یک گاو صندوق است. سشوآر و میز ‏تحریر نیز در اتاق ها قرار دارند، ضمن اینکه حمام ها مجهز به گرمایش از کف هستند.‏ رستوران استکهلم، بوفه صبحانه ی مفصل و غذاهای اسکاندیناویایی، اروپایی و روسی سرو می کند. مهمانان همچنین می توانند از ‏یک نوشیدنی یا سوپ سنتی ‏borsch‏ در کافه الکس لذت ببرند.‏ هتل کاترینا مجهز به باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی است. کارکنان چندزبانه ی هتل همچنین می توانند بسته به درخواست ‏مهمانان ترتیب ترانسفر فرودگاهی یا تورهای همراه با راهنما را بدهند.‏ Zamoskvorechye ‏ انتخاب مناسبی برای گردشگرانی است که به معماری، فرهنگ و تاریخ علاقمند هستند.‏
تصویر

هتل پرزیدنت مسکو

هتل پرزیدنت مسکو در کنار رودخانه مسکوا در نزدیکی مرکز شهر مسکو واقع شده است. اتاق های شیک این هتل دارای اینترنت Wi-Fi رایگان و چشم اندازی پانورامیک از شهر و رودخانه هستند. این اتاق ها فضای وسیعی دارند و هر یک از آنها حمام اختصاصی مجهز به دوش یا وان و لوازم بهداشتی رایگان نیز می باشند.

هتل پرزیدنت یک استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی مجهز دارد. همچنین دو سونا ، یک جکوزی نیز دارد و خدمات ماساژ در آن ارائه می گردد.

رستوران یاکیمانکا انواع غذاهای روسی و اروپایی را سرو می کند. میهمانان هتل می توانند از رستوران Assambleya در طبقه 14 هتل نیز به راحتی چشم اندازی از شهر مسکو را ببینند.

منطقه یاکیمانکا برای گردشگرانی که علاقه به موزه ، هنر و بناهای تاریخی هستند گزینه مناسبی است.

تصویر
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (443 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (188 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (183 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (174 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (65 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (61 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (53 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (49 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (31 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (30 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (31 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (27 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور! عجیب ترین لوازم تحریر جهان که از دیدنشون شاخ درمیارین (ویدئو) آهنگ جدید منوچهر هادی برای دخترش سوفیا از شدت دلتنگی اش خلاقیت منحصربفرد رامبد جوان برای دلبری کردن از همسرش با الهام از اسم نگار+عکس/هنر نزد ایرانیان است و بس... هنرنمایی دیدنی حامد آهنگی و یوسف صیادی با یکی از معروفترین آهنگهای جهانی/ رسما سالن رفت هوا صدای خاصی که داورهای "صداتو" با دلیل حذفش کردند ولی غوغایی به پا کرد که فَکِ همه خورد زمین/ ببین چه ترانه ای هم خوند چهره کاملا متفاوت بازیگر نقش کولبر سریال "نون خ"، بدون گریم قدرت بازیگری خیره کننده مریلا زارعی در سکانسی از سریال "افعی تهران"/ ببینین چطور در چند لحظه با لحن و نگاه و زبان بدن قدرت بازیگریشو به رخ میکشه! قاب سه نفره و عاشقانه محمدرضا گلزار با مادربزرگ و خواهرزاده نازش در خانه پدربزرگش +عکس/ ثبت این لحظه به دست آیسان خانوم بوده😍 نسبت شیدا خلیق و ناهید مسلمی بازیگران سریال زوج یا فرد در واقعیت چیست؟ اوج تعهد و وفاداری محسن تنابنده، نقی پایتخت به زنش+ویدیو/ اگه تو بمیری یه زن دیگه میگیرم! روش های تشخیص زیپو اصل از تقلبی ماجرای دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس خلاقیت پدر ایرانی در پیوند ادکلن با اسپری شیشه‌شور مرزهای اختراع کاربردی را جابجا کرد+عکس/ دست این هموطن بوسیدن داره😂 انواع سقف متحرک و مزایا آن در تمام فصول عاشقانه های مینا خانوم برای تولد همسرش بهرام رادان/ اولین تولد آقای بازیگر بعد از بابا شدنش +عکس سورپرایز هوش پران یک پسربچه با ساختن مجسمه زیبای رونالدو، ابرستاره فوتبال جهان/ چه ذوق و استعداد بی‌نظیری+عکس تولد حیرت انگیز یک سگ عجیب الخلقه با 8 پا و دو بدن مجزا/ سرنوشت این حیوان چه شد؟+عکس (عکس) نگاهی به امضای زیبا رضا گلزار سوپر استار سینما و همسر آیسان خانوم/ چه هنرمندانه و زیبا از اسمش استفاده کرده برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد خلاقیت خنده دار مرد ایرانی با خواندن فاتحه از روی موتور حماسه آفرید+عکس/مرد حسابی اون خدابیامرز راضی به زحمتت نیست🤣 زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد نگاهی به اتاق کار اصیل و ایرانی پسند بهنام تشکر، نیمای ساختمان پزشکان با دکوراسیون شیک و خاص+عکس نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلنشین شبنم مقدمی، داور صداتو+ویدیو/ از دکوری های بامزه‌اش در پذیرایی تا بالکنی پر از گل و گیاه😍 اولین روز مادر شدن فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر ناز و گوگولی+عکس آخرین عکس از عاشقانه های کیومرث پوراحمد و همسرش قبل از ماجرای خودکشی کلاس درس اروپایی و مدرن پناه، دختر بزرگ شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ با لباس خونگی رفته مدرسه؟ تغییر چهره جالب و باورنکردنی نیما شاهرخ شاهی، ساسان سریال فاصله ها پس از 15 سال+عکس/ انگار جا افتاده تر شده نه؟ (ویدئو) هوش غیرقابل باور یک گوزن برای فرار از زندان/ یکی ازش بپرسه راز موفقیتش چیه؟ کلاس خصوصی رفته یا چی! دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته+ عکس ظاهر متفاوت هدی استواری خانم وکیل نون خ بدون گریم تلویزیونی / مگه داریم این همه تغییر؟+عکس مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! اولین تصویر از خواهر بانو جورجینا همسر رونالدو/مشخصه برای خواهرزاده هاش خاله خوبیه ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ استعداد جالب علیرضا بیرانوند در یاد دادن زبان لری به خارجی ها/ صدبارم ببینی بازم کمه😂+ویدیو سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! سکانس خنده دار حامد آهنگی: وقتی برنده مسابقه میشه و نمیتونه خوشحالیشو کنترل کنه/این بشر عالیه...
تیتر امروز   
دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور! ماجرای دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف! پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف ناگفته های زندگی شخصی علی دایی که شوکه تان خواهد کرد/ از دانشگاه شریف تا گیتارنوازی قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه/ ثروت فاتحه علم را خواند؟ گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده