دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

هیچ مدیری حق ندارد برنامه‌ای با 20 میلیون مخاطب را حذف کند / پربیننده‌ترین برنامه‌هایتان را حذف کردید و می‌خواهید افت مخاطب نداشته باشید؟ 

شنبه، 18 شهریور 1402
کد خبر: 355631
ساعدنیوز: ابراهیم داروغه‌زاده، از مدیران سابق سینما و تلویزیون، در قسمت دوم برنامه «جام جم» به تندی از مدیران صدا و سیما انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز، داروغه زاده گفت:«نگاه‌ و برخوردمان با سلبریتی‌ها باید نگاه ملی باشد. عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه کننده برنامه ای که مخاطب چند میلیونی داشت و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های صداوسیما را چندین سال روی آنتن می‌برد و محبوب بود چرا امشب در جشنواره جام جم از نظر داوران و مردم بهترین برنامه شناخته شد و هفته دیگر حذف شد؟!
.
هیچ مدیر شبکه‌ای اجازه ندارد برنامه‌‌ای که 20 میلیون مخاطب دارد را حذف کند و بگوید اقتضای مدیریتی بود؟ این چه معنی می‌دهد؟ کی آن مدیران را گذاشته؟ شما اگر از لیگ سه یک مربی بیاورید تیم ملی، معلوم است که نمی‌تواند با طارمی تعامل کند و بعد هم بگوید طارمی را حذفش کردیم چون اقتضای مدیریتی است! مدیر باید قدرت اقناع افراد خود را داشته باشد. این مدیر در قاب تلویزیون باید تواند دلیل تصمیمش را توضیح بدهد و مردم را قانع کند.

مهمترین نهاد جمهوری اسلامی ایران رادیو و تلویزیون است. چرا که صداوسیما در دنیا منحصر به فرد است و تلویزیون خصوصی نداریم پس باید به همین اندازه برایش اهمیت قائل شویم. ریزش مخاطب صداوسیما یعنی ریزش مخاطب صندوق رای!
.
شما پرمخاطب ترین برنامه‌هایتان را حذف کردید و فکر می‌کنید می‌توانید ریزش مخاطب نداشته باشید؟ شما «خندوانه» را حذف کردید، «عصر جدید» را حذف کردید، «نود» را حذف کردید مگر می‌توانید ریزش مخاطب نداشته باشید! هرکدام از چهره ‌هایی که در این برنامه‌ها بودند بخشی از جامعه طرفدارشان بودند. شما بخش هوادار این سلبریتی‌ها را حذف کردید. و اینها که در همین رسانه بزرگ شدند، حالا که باید به رسانه در جهت وحدت و منافع ملی کمک کنند رییس رسانه ملی می‌گوید هرکس دوست دارد بیاید و هرکسی نه برود!
.
محمدرضا شهبازی با ویدئویی که منتشر کردند گفتند که اگر این افراد بازگردند من دیگر برنامه اجرا نمی‌کنم و کلی توهین کردند و حتی به نظام هم اهانت کردند و… ولی تلویزیون تصمیم گرفت به حرف ایشان گوش دهد. من صحبت‌های آقای شهبازی را نزدیک به نگاه آقای وحید جلیلی می‌دانم. آیا این آقای مجری تلویزیون هر وقت صحبت کرد می‌شود به آن گفت مواضع شخصی، اما به صحبت‌های دیگر محریان نمی‌توان گفت مواضع شخصی؟ خب اگر مواضع شخصی است، افراد را برگردانید.»


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی متن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
هزینه چاپ یک کتاب
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب