دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

حیوان خانگی عجیب با پوشک در بی آر تی تهران و در آغوش یک خانم!+عکس 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
ساعدنیوز: احتمالا به گوشتان خورده باشد یا حتی دیده باشید که برخی از آدم‌ها حیوانات خانگی عجیب و غریبی دارند که برای اغلب مردم غیرمعمول است. از تمساح و مار و آفتاب پرست گرفته تا شامپانزه و کوالا و پلنگ.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، احتمالا به گوشتان خورده باشد یا حتی دیده باشید که برخی از آدم‌ها حیوانات خانگی عجیب و غریبی دارند که برای اغلب مردم غیرمعمول است. از تمساح و مار و آفتاب پرست گرفته تا شامپانزه و کوالا و پلنگ. همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، یکی از همین افراد، یک غاز را به‌عنوان حیوان خانگی‌اش با خود این طرف و آن طرف می‌برد و یک نفر هم در اتوبوس توانسته این تصویر را از این خانم و غازش شکار کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(فیلم) وضعیت ترسناک بهداشتی در یک آرایشگاه زنانه در مرکز شهر / از موهای جمع شده روی برس‌ها تا سرنگ‌های پیرسینگ رها شده و رنگ موی تقلبی!
نگاهی به انگشتر الماس نشان و دُرُشت ژیلا صادقی مجری ایرانی +عکس/ شیک ، زیبا ، اعیانی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ویدیو/ استاد اکبر عالمی: کشورهای تازه متولد شده از آستین خود تاریخ درمی‌آورند!/ ایران 8 هزار سال تاریخ پشت سرش دارد... ایران "هویت" دارد
نگاهی به سلیقه اعیانی و خاص پریا همسر دوم بابک جهانبخش در انتخاب کیک و بادکنک‌آرایی جشن تولدش؛ از ساده به لوکس +عکس/ انصافا طراحی کیک تولدهاش بینظیره👌
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله