هزینه و نحوه ثبت نام آزمون‌ زبان فرانسه TEF

  دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ID  کد خبر 7093
هزینه و نحوه ثبت نام آزمون‌ زبان فرانسه TEF
ساعد نیوز: در این بخش ساعد نیوز، سعی شده است تا اطلاعات جامع و کاملی از هزینه و نحوه ثبت نام آزمون زبان فرانسه TEF، در اختیار کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، قرار داده شود.

هزینه و نحوه ثبت نام آزمون‌ زبان فرانسه TEF

متقاضیان برای ثبت نام آزمون‌های TEF می توانند با مراجعه به سایت مراکز مجاز برگزاری آزمون TEF در ایران ، نسبت به ثبت نام آنلاین اقدام نمایند . بعد از ثبت نام و تکمیل اطلاعات ، ایمیلی از طرف موسسه ثبت نام کننده به شرکت کننده ارسال می شود که حاوی تاریخ و میزان هزینه لازم برای شرکت در آزمون است . شرکت کننده باید در تاریخ ذکر شده در ایمیل به موسسه مراجعه کند و نسبت به تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون اقدام فرماید.
لازم به ذکر است نتایج این آزمون از طریق ایمیل و فقط یک بار و مستقیما به شرکت کننده از طرف اتاق بازرگانی پاریس ارسال می شود . در صورتی که داوطلب قصد داشته باشد که گواهی را به صورت نسخه کاغذی نیز دریافت کند ، باید مبلغ 50 یورو در هنگام ثبت نام بیشتر از مابقی متقاضیان پرداخت کند و در فرم هم قسمت دریافت گواهی کاغذی را علامت گذاری کند . بعد از اتمام مراحل ثبت نام ، هیچ درخواستی برای ارسال گواهی پذیرفته نمی شود .
هر مرکز آزمون ، آزمون TEFaQ را هر دو هفته یک بار  ، TEF و TEF canada را ماهی یک بار برگزار می کنند و حداکثر تعداد داوطلب برای هر آزمون بیست نفر می باشد . داوطلبان برای اطلاع از زمان دقیق و جدول زمانبندی آزمون ها می توانند به سایت مراکز برگزار کننده این آزمون ها مراجعه نمایند.
 فاصله هر آزمون برای هر مهارت دو ماه می باشد و در صورتی که این مدت زمان رعایت نشود ، سیستم خود به خود شخص را از شرکت در آزمون منع می کند . 
هزینه ثبت نام در آزمون ها متفاوت است و شامل مبلغ ارزی و ریالی است . شهريه ريالي آزمون TEF سيصد هزار تومان و  شهريه ريالي آزمون TEFaQ دويست و پنجاه هزار تومان است كه به صورت حضوري پرداخت خواهد شد ، شهريه ارزي در ایميل به متقاضی اطلاع داده می شود .
داوطلبان جهت ثبت نام باید فرم خام مربوط به آزمون دلخواه خود را از مرکز آزمون مورد نظر دانلود کرده و بعد از تکمیل آن را اسکن کرده و در سایت مرکز آزمون آپلود کند . عکس 3*4 و اسکن کارت ملی و شناسنامه از دیگر مدارک مورد نیاز در هنگام ثبت نام در این آزمون ها می باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آزمون TEF مراجعه فرمائید .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (24 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان