دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

حضور بهرام افشاری در دورهمی شام ریما رامین فر و خانواده اش +عکس 

پنجشنبه، 25 مرداد 1403
ساعد نیوز: تصویری از امیر جعفری به همراه همسرش ریما رامین فر و پسرش آئین در یک رستوران را مشاهده می کنید. در این جمع خانوادگی بهرام افشاری هم حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، ریما رامین‌فر (زادهٔ 5 فروردین 1349) بازیگر و نویسندهٔ اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشتهٔ کارگردانی تئاتر است. او کار در تئاتر را در سال 1376 با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و در سال 1379 با بازی در نان و عشق و موتور 1000 پا به عرصهٔ سینما نهاد.

رامین‌فر برای نقش‌آفرینی در یه حبه قند (1389) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. او از 1389 تا 1399 در مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت ایفای نقش کرد و برایش برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن کمدی شد. رامین‌فر در ابد و یک روز (1394) حضور داشته و نویسندهٔ چند مجموعهٔ تلویزیونی بوده‌است. همسر او، امیر جعفری، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 25 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
جواب دندان شکن و هوشمندانه مقام معظم رهبری به گستاخی یک افسر جوان: سال‌ها بود که چانه خودم را ندیده بودم و حالا الحمدلله می‌بینم!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس
(ویدیو) خواستگاری جنجالی هومن برق نورد از بهنام تشکر!/فقط نگاه عمیق بهنام تشکر و لب زدنش
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن «راپونزل»/ مکالمات پرکاربرد
بهروز تابانی شیرشاه ایرانی و رقیب تبریزی هادی چوپان برای حریفان استیج مستر المپیا رجز خواند +فیلم/ می گه یا اول می شم یا دوم
خلاقیت خنده دار یک هموطن ایرانی برای کشاندن مشتری به مغازه با اسم رضا گلزار حماسه آفرید/ مغز نگو معدن طلاست😂+عکس
مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو