دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

حضور مسعود پزشکیان در حرم امام حسین(ع) و ابوالفضل‌العباس(ع) 

جمعه، 23 شهریور 1403
کد خبر: 408250
ساعدنیوز: رئیس جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیاتی عالی رتبه در عراق به سر می‌برد، پس از انجام دیدار رسمی با مقامات عالی رتبه عراق و همچنین زیارت حرم مطهر علی (ع) در دومین روز از سفر خود شامگاه پنجشنبه به کربلای معلی سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، رئیس جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیاتی عالی رتبه در عراق به سر می‌برد، پس از انجام دیدار رسمی با مقامات عالی رتبه عراق و همچنین زیارت حرم مطهر علی (ع) در دومین روز از سفر خود شامگاه پنجشنبه به کربلای معلی سفر کرد.

پزشکیان به منظور عرض ارادت و زیارت بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع)، با استقبال استاندار وارد کربلا شد.

پزشکیان در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و در جمع پرشور عاشقان اهل بیت علیهم السلام مضجع نورانی سید الشهدا (ع) و حضرت عباس (ع) را زیارت کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه با سفر به اربیل و سلیمانیه با مقامات اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.

پزشکیان صبح روز جمعه و در سومین روز از سفر خود به عراق، به بصره سفر می‌کند و از نزدیک در جریان برخی پروژه‌های شرکت‌های ایرانی در بصره نیز قرار خواهد گرفت.

مسعود پزشکیان در نخستین ساعات صبح روز چهارشنبه 21 شهریور 1403 در راس هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد شد و مورد استقبال رسمی نخست وزیر عراق قرار گرفت.

وی سپس با حضور در محل یادمان سرداران شهید مقاومت نسبت به مقام شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ادای احترام کرد.

پزشکیان در اولین روز سفر خود در دیدارهای جداگانه با رئیس‌جمهور، نخست وزیر، رییس شورای عالی قضایی، سران چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه عراق و معاون اول رئیس مجلس عراق گفتگو کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 23 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پیام همدردی 10 کلمه‌ای و احساسی شماره 10 تیم ملی برای این دو همبازی قدیمی‌اش+عکس
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
کوچکترین خلبان ایران یک نوجوان 13 ساله تبریزی است با 102 پرواز! + تصاویر
مروری بر سلیقه متفاوت و جذاب بازیگران و ورزشکاران در طراحی دکوراسیون اتاق کودکانشان؛ از علی دایی و رضا صادقی تا بهرام رادان و شاهرخ استخری + عکس