دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

حضور نیوشا ضیغمی هم زدن آش نَذری +فیلم/ قبول حق باشه 

چهارشنبه، 03 مرداد 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از هم زدن آش نذری توسط نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید که در استوری صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نیوشا ضیغمی (زادهٔ 18 تیر 1359) بازیگر ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (1383) و حس پنهان (1385) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. پدرش محسن ضیغمی دبیر و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است که تجربه بازی در فیلم سینمایی چارسو را نیز دارد.او دیپلم معماری دارد، اما به دلیل قبولی در رشته روان‌شناسی کودک در دانشگاه سراسری، ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و لیسانس این رشته را از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او می‌گوید با وجود مخالفت والدین، وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد، ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر. وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای مسعود جعفری جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 03 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی دیوید تیلور حریف آمریکایی حسن یزدانی از دو دختر مو طلایی و پسر کچل اش در یک ویلای روستایی دنج با کلی حیوان خانگی کیوت +فیلم/ عجب جای باصفائیه دلم خواست😍
(عکس) ست کت‌و‌شلوار با طرح شلوغ ولی خوشرنگ سپیده بزمی‌پور، همسر باکلاس شاهرخ استخری، در یک مکان خاص با دکوراسیون شاهانه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
فروش فیلم مبتذل کودکان در تلگرام با شماره کارت بانکی!
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟