دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

حضور طلاب در بیمارستان‌ها برای عزاداریِ بیماران 

چهارشنبه، 29 مرداد 1399
کد خبر: 97887
ساعد نیوز: مدیر واحد نشر مجموعه جهادی خانه طلاب جوان گفت: جمعی از طلاب و گروههای جهادی همزمان با آغاز ماه محرم، به حضور در بیمارستان ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری با رعایت شرایط بیماران خواهند پرداخت.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، مدیر واحد نشر مجموعه جهادی خانه طلاب جوان گفت: جمعی از طلاب و گروههای جهادی همزمان با آغاز ماه محرم، به حضور در بیمارستان ها و برگزاری مراسم های عزاداری با رعایت شرایط بیماران خواهند پرداخت.

محسن عبدالله زاده مدیر واحد نشر مجموعه جهادی خانه طلاب جوان:

* با شیوع موج اول کرونا ما اقدامات خود در شهر قم آغاز کردیم و با حضور در بیمارستان ها، کمک به کادر درمان، همراهی بیماران، حضور در غسالخانه ها، توزیع اقلام بهداشتی میان نیازمندان و تولید ماسک و کالاهای بهداشتی به مقابله با کرونا پرداختیم.

* طی ماه های اخیر نیز با توجه به افزایش دوباره شیوع کرونا، اعضای خانه طلاب جوان متشکل از طلاب، دانشجویان و داوطلبان جهادی اقدام به انجام اقدامات مختلفی برای مقابله با کرونا کردند و این بار محور فعالیت های خود را به جای شهر قم، تهران قرار دادیم.

* با توجه به فرارسیدن ماه محرم، جمعی از گروه های جهادی تصمیم به آماده سازی فضای بیمارستان ها و بخش بیماران کرونایی برای ایام عزاداری گرفتند. به همین منظور قرار است با همکاری سازمان تبلیغات تعدادی از هیأت مذهبی اقدام به سیاه پوش سازی بخشی از بیمارستان ها و برگزاری مراسم روضه و عزاداری کنند. البته این اقدام با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نظر گرفتن آسایش و سلامت بیماران انجام می شود.

* در حال حاضر اعضای خانه طلاب جوان در حال آماده سازی بیمارستان امام حسین (ع) در تهران هستند و در شهرستان ها نیز این طرح انجام می شود. برگزاری مراسم عزاداری برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها موجب دلگرمی و استفاده آنها از مراسم ها می شود و از اندوه بیماران برای حضور نیافتن از مراسم ها می کاهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه