دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

هزینه معاینه فنی خودروها در سال جدید اعلام شد/ جریمه پلیس برای خودروهای بدون معاینه فنی چقدر است؟ 

شنبه، 05 فروردین 1402
کد خبر: 334456
ساعد نیوز: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران از جریمه 52 هزار تومانی پلیس برای خودروهای فاقد معاینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری آنلاین، شادی مالکی مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره خودروهای ملزم به دریافت معاینه فنی گفت: خودروهای مدل 1398 و ماقبل از آن که 4 سال از عمر آنها گذشته ملزم به دریافت معاینه فنی هستند. خودروهایی که فاقد برگه معاینه فنی باشند توسط پلیس 52 هزار و 500 تومان جریمه می شوند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران با بیان اینکه از ابتدای امسال دریافت معاینه فنی برای خودروهای مدل 98 الزامی است، ادامه داد: داشتن معاینه فنی از منظر ایمنی خودرو و سرنشینان آن از یک سو و از سوی دیگر داشتن سفری ایمن ضروری است.

وی با اشاره به دلایل محیط زیستی معاینه فنی برای خودروها اظهارکرد: طبق قانون هوای پاک دریافت معاینه فنی برای خودروهایی با عمر بالای 4 سال الزامی است. خودروهایی که ملزم به دریافت معاینه فنی هستند در تست آلاینده‌ها باید مونواکسید کربن خودروها زیر 7 دهم و در معاینه فنی برتر این عدد باید زیر 6 دهم باشد.

مالکی با بیان اینکه در تهران 8 مرکز معاینه فنی از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر فعال هستند، تاکید کرد: برای مراجعه به مراکز بیهقی، آبشناسان، سراج، دماوند و دو واحد سیار نوبنیاد و گیلان شرقی شهروندان می توانند با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت گیری اینترنتی زمان مراجعه خود را بدون معطلی انتخاب کنند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران ا اشاره به اینکه هزینه انجام معاینه فنی خودروها در سال جدید 92 هزار تومان است، اظهار کرد: مالکانی که از وضعیت معاینه فنی خودروهای خود مطلع نیستند می‌توانند با مراجعه به سایت symfa .ir از وضعیت خودروی خود با خبر شوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس