هزینه میلیاردی بانوان پولدار برای مادر شدن بدون بارداری!

  جمعه، 11 خرداد 1403 ID  کد خبر 390781
هزینه میلیاردی بانوان پولدار برای مادر شدن بدون بارداری!
ساعدنیوز: حفظ تناسب اندام برای برخی بانوان متمول آنچنان مهم است که حاضرند قید تجربه بارداری را بزنند و حتی برای آن هزینه میلیاردی بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، فارس نوشت:

«دلم می‌خواهد ترکیب بدنم بهم نخورد، از حاملگی متنفرم» یا «پول دارم و خودم برای بدنم تصمیم می‌گیرم» این‌ها را برخی بانوان متولی می‌گویند که دوست ندارند زیبایی اندام خود را به دلیل زایمان از دست دهند.

قیمت‌های پیشنهادی در فضای مجازی نشان می‌دهد متقاضیان برای این کار از 400 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان دریافت می‌کنند.

این در حالی که طبق گفته برخی پزشکان زنان یک زایشگاه، دختران متولد دهه هفتاد خورشیدی، بیشترین اجاره‌دهندگان رحم هستند، البته در این روزها هم متولدان دهه هشتاد به جمع مشتریان رحم اجاره‌ای اضافه شده‌اند.

قانون اجاره رحم در سال 1382 در مجلس شورای اسلامی به نام قانون اهدای جنین تصویب شد.

این در حالی که برخی افراد مشهور از جمله کیدمن و کیت اربن، سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک، الیزابت بنکس و مکس هندلمن بازیگران و خوانندگان برای بچه‌دار شدن از رحم اجاره‌ای استفاده کردند.

افزایش تقاضا برای رحم اجاره‌ای یکی از تجارت‌های پررونق دنیا است که بنا بر گزارش Global Market Insights میزان رقم تجارت آن تا سال 2032 به 129 میلیارد دلار یعنی بیش از چهار برابر بودجه ناسا در سال 2024 است.

در این اثنا رقم‌های پیشنهادی برای رحم اجاره‌ای بسته به شرایط فرد از جمله سن، سلامتی و زیبایی افزایش می‌یابد.

در حالی انجام جراحی زیبایی توسط برخی بانوان ایرانی دنبال می شود که امروزه بیشتر این جراحی‌ها جنبه درمانی ندارند و برخی در سنین مختلف تحت تاثیر فضاسازی و تبلیغات، به دنبال زیبایی بیشتر هستند.

از سویی دیگر نگرانی از عوارض بارداری و زایمان منجر شده برخی بانوان برای حفظ تناسب اندامشان قید تجربه بارداری و زایمان را بزنند تا به نوعی معیارهای زیبایی مدنظرشان دستخوش تغییر نشود.

متخصص زنان، زایمان و نازایی حدیث گیلانی می گوید که رحم اجاره‌ای برای بانوانی که به هر دلیلی قصد بارداری ندارند، مفید است و آن‌ها را از کابوس رهانیده و صاحب فرزند می‌کند.

فوق‌تخصص زنان و زایمان طاهره میرزایی می‌گوید از وقتی مسأله ظاهر برای بسیاری از زنان به یک مسأله حیاتی تبدیل شده، این اتفاق بیش از هر زمان دیگری رخ می‌دهد و به دلایل واهی از رحم اجاره‌ای استفاده می‌کنند، در حالی که با دستان خودشان «حس دوران بارداری و زایمان را درک نخواهند کرد».

جامعه‌شناسان معتقدند هر چند تکنولوژی بر زندگی بشر تأثیر گذاشته و نمی‌توان برخی زوج‌های متمول را برای اینکه فرزند بیولوژیک خودشان را داشته باشند، از استفاده از رحم اجاره‌ای منصرف کرد، اما تقویت حس مادری با پرورش فرزند در رحم خود به منظور داشتن رابطه بهتر مادر و فرزند با تبلیغات فرهنگی می‌تواند مانع توسعه رحم اجاره‌ای شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (249 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (169 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (120 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (75 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (39 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (34 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (24 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (18 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دختر پشت کنکوری قصد کشتن کل خانواده را داشت
دانلود آهنگ جدید «بیا بریم کوه» از رضا ملک زاده+فیلم/ پاشو دنیا رو جمع کن بریم دریا کنار...
فال روزانه امروز جمعه 8 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه جمعه 8 تیر 1403
اولین برنامه جوکر با حضور خانم‌ها ؛ اسامی شرکت‌کنندگان +عکس/حتما از خنده تلف میشیم با اینا...
فال قهوه با نشان روز جمعه 8 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 8 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 8 تیر 1403+فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 8 تیر ماه 1403
زاکانی از انتخابات انصراف داد
درخواست کمک مالی از محمود احمدی نژاد در مراسم ختم مادر سردار سلیمانی و پاسخ وی
رئیس دانشکده علوم پایه تربیت مدرس در مکه مکرمه درگذشت+ بیوگرافی مرحوم رسول ملک‌فر
جشن تولد ساده و خودمونی پسر دوم المیرا شریفی مقدم با کیک توت فرنگی با حضور یک مهمان ویژه
بررسی همه راه‌های ممکن حمله بایدن و ترامپ به یکدیگر در مناظره امروز
غذا با گوشت انسان در این رستوران بین راهی جاده چالوس! جنایتی که این گونه برملا شد