دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

این دانشگاه صندلی خالی ندارد 

چهارشنبه، 24 مهر 1398
کد خبر: 47678
ساعد نیوز : رئیس دانشگاه سوره در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود با بیان اینکه ۱۱۷۰ دانشجو در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند، اعلام کرد: امسال صندلی خالی نداریم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمد حسین ساعی در گفت وگو با این خبرنگاری، ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه تعداد ورودی های امسال دانشگاه سوره ۱۱۷۰ دانشجو در سه مقطع شامل ۱۳ رشته کارشناسی، ۱۶ رشته کارشناسی ارشد و ۵ رشته کارشناسی ناپیوسته بوده است، گفت: در حالی که بسیاری از دانشگاه ها نتوانسته اند ظرفیت شان را تکمیل کنند و بیش از۵۰ درصد ظرفیت خالی دارند، اما دانشگاه سوره با برند خوبی که دارد، توانسته است حتی بیشتر از ظرفیت دانشگاه هم دانشجو جذب کند تا بخشی از نیازهایی را که در حوزه آموزش کشور وجود دارد را پاسخ دهد.

وی ادامه داد: برای ارتقاء کیفیت کار دانشگاه سوره، مشکل کلاس و ساختمان داریم و دنبال این هستیم که با همکاری چند نهاد و بخش های مختلف بتوانیم کیفیت دانشگاه را افزایش دهیم و ابزار آموزشی را بهبود ببخشیم.

دکتر ساعی با اشاره به اینکه تمام درآمد دانشگاه از شهریه دانشجویان است، خاطرنشان کرد: دانشگاه سوره یک دانشگاه غیر انتفاعی است که حتی یک ریال هم به عنوان بودجه از دولت دریافت نمی کند، مگر در قالب وام دانشجویی که آن هم به دانشگاه پرداخت نمی شود و یا یارانه بسیار حداقلی که برای غذای دانشجوها به این دانشگاه پرداخت می شود.

رئیس دانشگاه سوره در خصوص تعاملات بین المللی این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه سوره در حوزه تعاملات بین المللی تاکنون پرونده خوبی داشته است و در دانشگاه های مختلفی در آلمان و ایتالیا و برخی دانشگاه های جهان اسلام مثل روسیه، تفاهم نامه هایی داشته است که نتایج آن ها برگزاری کارگاه و دوره های مشترک بوده است. هدف ما این است که در پنج سال آینده بتوانیم از فضای جهان اسلام دانشجو جذب کنیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل اکسپت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !