این ۱۲ نکته شما را در ثبت نام آزمون GRE کمک میکند

  دوشنبه، 13 مرداد 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
این ۱۲ نکته شما را در ثبت نام آزمون GRE کمک میکند
یکی از شرایط پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های آمریکا و برخی از دانشگاه های اروپا، شرکت و قبولی در آزمون GRE است.

۱۲ نکته برای ثبت نام در آزمون GRE

  • زمان آزمون: همان طور که در مطالب این گفتار ارائه شد، زمان ثبت نام درآزمون جی آر ایی را باید زودتر مشخص کنید و برنامه ریزی خود را بر اساس زمان مشخص شده هدایت کنید. حداقل ۳ ماه قبل از برگزاری آزمون، نسبت به روز و شهر برگزاری آزمون، انتخاب خود را انجام دهید تا استرسی برای ثبت نام نداشته باشید.
  • برنامه ریزی زمان: اگر مدارک خود را باید در ۱ اکتبر به دانشگاه خاصی ارسال کنید، حتی الامکان ۲ ماه قبل از این تاریخ در آزمون شرکت کنید که اگر نمره مورد نظر را کسب نکرده باشید، فرصت ۱ ماهه برای شرکت در آزمون مجدد را داشته باشید.
  • دریافت کارنامه: برای شرکت کنندگان در آزمون، دریافت و درخواست مکرر کارنامه جهت اپلای در دانشگاه ها، بسیار اهمیت دارد و البته هزینه بر است. صدور کارنامه و ارسال آن به دانشگاه مقصد، با هزینه همراه است و حدود ۱ تا ۲ هفته نیز طول خواهید کشید. این بازه زمانی را برای ارسال مدارک به دانشگاه مقصد در نظر داشته باشید.
  • هزینه آزمون: جی آر ایی آزمونی گران محسوب می شود. هزینه صدور هر کارنامه نیز بیش از ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود. بنابراین تلاش کنید تا در زمان ثبت نام در آزمون، کد محل هایی که قرار است کارنامه شما پس از آزمون به آن جا ارسال بشود را مشخص کرده تا هزینه مجدد پرداخت نکنید. هم چنین تمام تلاش خود را معطوف به این موضوع کنید که در بالا ترین سطح آمادگی در آزمون شرکت کنید.
  • درگاه GRE: جی آر ایی، فروشگاهی برای فروش محصولاتش ارائه کرده است که در بخش STORE در دسترس خواهد بود. همواره اطلاعات دقیق آزمون را از این سایت دنبال کنید.
  • تغییر زمان: تغییر زمان و محل برگزاری آزمون هم هر بار، بیش از ۱۲۰ هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت که برای صرفه جویی در هزینه ها تلاش کنید تا حتی الامکان روز دقیق را برای شرکت در آزمون در نظر بگیرید.
تصویر
  • دریافت کارنامه: کارنامه آزمون GRE فقط به صورت اینترنتی از طرف ETS به دانشگاه هایی که معرفی می کنید انجام می شود و ارسال نسخه پی دی اف یا الکترونیکی کارنامه شما به دانشگاه ها مجاز نخواهد بود.
  • کارنامه کاغذی: توجه داشته باشید که کارنامه ای برای شما ارسال نمی شود و تنها از طریق سایت می توانید به کارنامه خود دسترسی داشته باشید.
  • بهترین نمره: اگر چند بار در آزمون شرکت کردید، این امکان به شما داده شده است که آخرین کارنامه آزمونی که شرکت کرده اید را انتخاب و ارسال کنید.
  • عدم اعتبار زمانی: آزمون جی آر ایی بر خلاف تافل و آیلتس، اعتبار زمانی ندارد. یعنی بعد از ۲ سال یا ۵ سال expire نخواهد شد.
  • پرداخت مجازی: توجه داشته باشید که شرکت هایی که پرداخت مجازی جهت تکمیل ثبت نام در آزمون جی آر ایی را انجام می دهند، ارز را بر اساس قیمت روز به علاوه حق کمیسیون خود در نظر می گیرند.حتی الامکان از شرکت های پرداخت مجازی استفاده کنید که گواهی نماد اعتماد الکترونیک را از وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشند.
  • تغییرات آزمون: برای درخواست کارنامه و تغییر زمان آزمون، می بایست هزینه های مربوطه را پرداخت کنید و هر بار از شرکت های ایرانی پرداخت مجازی ارزی استفاده کنید.
  • حفظ اطلاعات: کد کاربری و رمز عبور خود را همواره در دسترس داشته باشید چرا که برای تغییرات به این کد نیاز دارید. اگر رمز عبور را فراموش کردید، از طریق forget password رمز عبور مجدد را بدست آورید.
برچسب ها: GRE آزمون GRE

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان