دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ایوانکا ترامپ: اهدای جایزه ریاست جمهوری حمایت از کارگران آمریکایی 

چهارشنبه، 02 مهر 1399
کد خبر: 103195
ایوانکا ترامپ مشاور عالی کاخ سفید و وزیر تجارت آمریکا ویلبر راس قرار است روز چهارشنبه در کاخ سفید جوایز ریاست جمهوری حمایت از کارگران را به شرکت هایی اهدا کنند که به آموزش کارگران شان و ارتقای فنی آنها برای رقابت در عرصه جهانی اهمیت می دهند. فولکس واگن آمریکا و لاکهید مارتین دو شرکتی هستند که در این مراسم جایزه دریافت خواهند کرد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از فاکس نیوز آمریکا، ایوانکا ترامپ یکی از چهره های پر طرفدار خانواده ترامپ و مشاور عالی کاخ سفید قرار است به همراه وزیر تجارت آمریکا ویلبر راس در مراسم افتتاحیه نشست حمایت از کارگران آمریکا در کاخ سفید، به شرکت های کارآفرین و پیشرو در امر آموزش و ارتقای فنی کارگران جوایز ریاست جمهوری را اهدا کنند. گفته می شود دو شرکت فولکس واگن آمریکا و لاکهید مارتین جایزه ریاست جمهوری را دریافت خواهند کرد. ایوانکا ترامپ طی بیانیه ای اعلام کرده است که این جوایز قرار است رقابت را بین شرکت های خصوصی برای ارتقای فنی و دانش کارگرانشان برانگیزد. در لیستی که از سوی کاخ سفید منتشر شده است، نام 9 شرکت برتر آمریکایی در زمینه رعایت اصول ارتقای فنی و دانش کارگران برای نمونه کردن نیروی انسانی آمریکایی در دنیا دیده می شود. این 9 شرکت به تعبیر ایوانکا ترامپ توانسته اند ویژگی های یگانه ای را برای کارگران آمریکایی ایجاد کنند که آنها را در دنیای رقابتی معاصر رقابت پذیر می سازد. شرکت لاکهید مارتین اعلام کرده است که با سرمایه گذاری 100 میلیون دلار قصد دارد طی یک برنامه 5 ساله، نیروی انسانی خودش را به لحاظ فنی و علمی تجهیز نماید. همچنین شرکت های انبوه سازی آمریکایی نیز اعلام کرده اند که از سال 2018 تاکنون بیش از 500 هزار کارگر ساختمانی را در قالب برنامه هایی آموزشی با اطلاعات فنی لازم آشنا ساخته اند.

به گزارش ساعد نیوز، با نزدیک شدن به سوم نوامبر و انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت های اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی در کاخ سفید سرعت گرفته است. ایوانکا ترامپ یکی از چهره هایی است که بسیاری از او به عنوان رئیس جمهور آمریکا در سال های آینده یاد می کنند. حضور او در کنار پدرش، در جریان کمپین های انتخاباتی به این حدس و گمان ها قوت می بخشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب