دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

جاده چالوس بسته شد 

پنجشنبه، 25 اسفند 1401
کد خبر: 333856
ساعد نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از مسدود شدن جاده چالوس به دلیل بارش شدید برف و ریزش سنگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی دراین‌باره گفت:‌ دقایقی پیش جاده چالوس در هر دومسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب به دلیل بارش شدید برف و ریزش سنگ بسته شد.

وی هدف از انسداد این مسیر را ایمنی‌ تردد اعلام کرد و گفت: مسافران تا اطلاع بعدی از جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تردد نکنند و از دیگر مسیرها مانند هراز، فیروزکوه و قزوین- رشت برای رفتن به شمال کشور یا بازگشت از آن تردد کنند.

شیرانی درباره خودروهایی که در طول این محور متوقف مانده‌اند نیز اظهارکرد:‌تمهیدات لازم برای تخلیه بار ترافیکی از داخل محور چالوس در حال انجام است و این خودروها با رعایت تمهیدات ایمنی از جاده خارج خواهند شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)