دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

جراحی مینی لیف شکم + نکات مهم 

پنجشنبه، 23 بهمن 1399
عمل مینی لیفت شکم که نام دیگر آن عمل جراحی محدود شکم یا مینی ابدومینوپلاستی می باشد که همانند روش ابدومینوپلاستی به سفت و تخت شدن شکم، رفع افتادگی ها و چین چروک های پوست شکم کمک می کند اما حتما می پرسید که این جراحی چه تفاوتی با ابدومینوپلاستی دارد؟

عمل مینی لیفت شکم که نام دیگر آن عمل جراحی محدود شکم یا مینی ابدومینوپلاستی می باشد که همانند روش ابدومینوپلاستی به سفت و تخت شدن شکم، رفع افتادگی ها و چین چروک های پوست شکم کمک می کند اما حتما می پرسید که این جراحی چه تفاوتی با ابدومینوپلاستی دارد؟ مزایای ابدومینوپلاستی نسبت به ابدومینوپلاستی چیست؟ بهترین کاندیدای عمل جراحی مینی لیفت شکم چه کسانی هستند؟ عوارض عمل این چیست؟ جراحی مینی ابدومینوپلاستی که به منظور تغییر شکل شکم و پهلو ها مورد استفاده قرار می گیرد ، برای دستیابی به یک شکم لاغرتر، مسطح تر ( صاف تر)، سفت تر( بدون شلی و افتادگی) و بدون هرگونه خطوط استریا (خطوطی که در اثر کشیده شدن پوست بر روی آن ایجاد میشود) انجام می شود.اساس کار در این جراحی ،تغییر در مولفه هایی است که به طور مستقیم بر ظاهر شکم اثر می گذارند، مانند:

پوست اضافه ناحیه زیر شکم

چربی اضافه که با افتادگی شکم همراه استعضلات شکمی شل شده که ظاهر چروکی را ایجاد می کنندمینوابدومینوپلاستی باعث می شود که بافت زیر شکم اصلاح شود ، افتادگی و شلی آن جبران شده و البته باعث می شود که خطوط استریا ایجاد شده روی پوست از بین برود . بعد از این جراحی شکم صاف و زیبا خواهد بود و می تواند در زیبایی اندام شما تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

افراد مناسب برای جراحی مینی ابدومینوپلاستی

این جراحی برای افرادی که نیاز به بهبود و جوان سازی شکم دارند مناسب می باشد ، چرا که می تواند برروی سه مولفه اصلی (پوست، توده چربی، عضلات) ایجاد کننده تغییرات نامطلوب در ظاهر شکم، تاثیر گذارد. بنابراین اگر شما راجع به یکی از این فاکتور ها یا تمامی آنها در رابطه با خودتان نگران هستید، تامی تاک می تواند به شما کمک کند

برداشتن کامل توده چربی اضافه شکم

وقتی که پوست اضافه حذف می شود توده چربی اضافی متصل شده به آن نیز حذف خواهد شد. در صورت نیاز، لیپوساکشن تکمیلی می تواند به لاغرتر شدن شکم و حذف چربی های اضافی باقی مانده در شکم، در حین انجام تامی تاک کمک کند. ممکن است حذف توده چربی برای بیمارانی که تحت عمل جراحی چاقی قرار گرفته اند دیگر مد نظر نباشد.
همان طور که پوست شل شده و افتاده را می توان کشید، عضلات شکمی را نیز که به سبب بارداری و کاهش یاافزایش وزن ، شل و افتاده، نازک و ضعیف شده اند را نیز می توان کشید و بهبود داد. در اصطلاح پزشکی به شل شدن عضلات (خارج شدن از حالت نرمال خودشان) ” diastasis recti” می گویند.ورزش می تواند سبب تقویت عضلات شل شده شکمی شود اما اگر این شل شدگی زیاد باشد ، ورزش دیگر در بازگرداندن این عضلات به جایگاه اولیه خودشان کارساز نیست. در جریان عمل آبدومینوپلاستی، عضلات شل شده به جایگاه اصلی خودشان بازگردانیده می شوند ( حتی از حالت اصلی خودشان کمی مستحکم تر می شوند). مجموع این اعمال یک شکم صاف و احتمالا مقعر با یک کمر باریک را برای فرد به ارمغان می آورد.

مینی ابدومینوپلاستی یکی از انواع ابدومینوپلاستی است که با پیکر تراشی و تناسب اندام را در فردی که چربی و پوست اضافه فقط زیر شکم است، را ایجاد خواهد نمود.برشی که در عمل مینی ابدومینوپلاستی یا مینی تامی تاک ایجاد می شود در قسمت تحتانی زیر شکم یا زیر ناف خواهد بود، سپس بافت چربی و پوست اضافه آن قسمت برداشته می شود و عضلات شکم ترمیم و سفت خواهد شد.

کاندیدای مناسب عمل مینی ابدومینوپلاستی چه کسانی هستند ؟

به طور کلی مینی ابدو پلاستی برای افرادی که نتوانسته اند با رعایت رژیم غذایی سخت و انجام فعالیت ورزشی سنگین چربی اضافی ناحیه تحتانی شکم را برطرف نمایند، مناسب است.اشخاصی که پوست شکم آویزان و افتاده ای فقط در ناحیه تحتانی شکم دارند و با داشتن کاهش وزن پوست شکم دچار افتادگی شده است.بانوانی که به دلیل بارداری و زایمان پوست زیر شکمشان دچار تغییراتی شده است.

عوارض مینی ابدومینوپلاستی چیست ؟

برشی که در این نوع از ابدومینوپلاستی ایجاد می شود زیر چین شکم خواهد بود و بعد از مدتی محو خواهد شد.اگر عمل مینی ابدومینوپلاستي را توسط فوق تخصص پلاستیک انجام دهید با در نظر گرفتن همه عوامل عمل جراحی شکم را با کمترین عارضه احتمالی انجام خواهد داد.مورد دیگر اقدامات قبل و بعد از ابدومینوپلاستی است که در جلسه مشاوره قبل از انجام عمل جراحی شکم توسط جراح پلاستیک بازگو خواهد شد و فرد برای داشتن نتایج مطلوب و تسریع در روند بهبودی موظف است که نکات را رعایت نماید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب