جای نگهداری زیور آلات و گوشواره به روش های ساده

  سه شنبه، 22 تیر 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
جای نگهداری زیور آلات و گوشواره به روش های ساده
 کافی است چند نمونه از کارهایی که به شما گفته میشه رو انجام بدین تا خودتون شاهد زیباتر شدن بدلیجات خود باشید.یکی از مشکلات ما در نگهداری زیورآلات، زنجیر های ریز و گره خوردن انهاست که این اتفاق معمولا در گردنبندها اتفاق می افتد که با یک راه ساده میشود ان را از بین برد.

کافی است چند نمونه از کارهایی که به شما گفته میشه رو انجام بدین تا خودتون شاهد زیباتر شدن بدلیجات خود باشید.یکی از مشکلات ما در نگهداری زیورآلات، زنجیر های ریز و گره خوردن انهاست که این اتفاق معمولا در گردنبندها اتفاق می افتد که با یک راه ساده میشود ان را از بین برد.مقداری از روغن بچه در قسمتی که گره خورده بریزید و سپس با نگه داشتن ان در بین شست و انگشتان خود بچرخانید و بعد از چند بار تکرار این کار می بینید که گره از بین خواهد رفت.قبل از حمام رفتن و یا شستن دست ها جواهرات طلایی خود را در بیارید. چون مواد تشکیل دهنده صابون ها و مواد شوینده باعث ایجاد یک لایه روی بدلیجات شما شده. که این امر باعث مات شدن و تغییر رنگ آنها میشودمقداری ابجو به روی یک پارچه نرم برزید. و پارچه را دور جواهرات نقره ای و طلای خود بپیچید. و آنها را مالش دهید . می بینید که گردنبند ها و دستبند های شما درخشانتر خواهند شد.

چوب لباسی

چوب لباسی یکی از ساده ترین و دم دستی ترین وسایلی است که میتوان از آن به عنوان نگهدارنده ی زیورآلات استفاده کرد. به دیوار اتاقتان یک میخ زده و یکی از چوب لباسی های زیبایتان را به آن آویزان کنید. حالا میتوانید گردن بند ها، حتی عینک ها و دیگر اکسسوری هایتان را به آن آویزان کنید.

جعبه و کاغذ شکلات

به جای اینکه جعبه و حتی کاغذ شکلاتمان را دور بریزیم میتوانیم کمی خلاقیت به خرج داده با وسایل تزیینی که داریم آن را زیبا کرده و به عنوان جعبه نگهداری انگشتر و یا هر چیز دیگری از آن استفاده کنیم.

حصیر

یک تکه از یک پرده ی حصیری به هر اندازه ی که نیاز دارید میتواند وسیله ی خوبی برای نگهداری گوشواره هایتان باشد. می توانید آن را به دیوار اتاقتان آویزان کرده و از آن به عنوان نگهدارنده ی گوشواره استفاده کنید.

رنده

شاید خنده دار به نظر بیاید ولی رنده یکی از کارآمد ترین وسایلی است که میتوان برای نگهداری گوشواره های سوزنی و کوچک استفاده کرد. شاید استفاده از هر نوع رنده ای زیبا به نظر نیاید اما اگر رنده ی زیبایی داشته باشید یا بتوانید رنده ی ساده ی خودتان را کمی تغییر داده و تزیین کنید، بدون شک به یکی از کاربردی ترین وسایل شما تبدیل خواهد شد.

قاب عکس

قاب عکس هایی با اندازه ی نسبتا بزرگ میتوانند ایده ی خوبی برای نگهداری تمامی انواع زیورآلات باشند. قاب عکس خود را میتوانید به دیوار آویزان کنید و گردنبند ها و گوشواره هایتان را در آن نگهدارید.یا میتوانید قاب عکس های با سایز کوچکتر و ضخامت بیشتر را روی میزتان قرار دهید.

آویز نگهدارنده جواهرات

برای کسانی که زیورالات در تنالیه های رنگی مختلف دارند، این ایده بسیار کارساز خواهد بود. کافی است که شما یک قسمت باریک از دیوار یا حتی فضای بدون استفاده پشت درب را در نظر گرفته و آن را با نوارهای باریکی از چوب تقسیم بندی نمایید. سپس به راحتی با نصب چند میخ و زنجیرهایی ساده، مانند آن چه که در تصاویر بالا می بینید، فضای لازم برای آویزان کردن جواهرات را آماده سازید. در این حالت شما یک اثر هنری از آن ها خلق نموده اید.

زیورالات

آویز جواهرات چوبی

این ایده سازماندهی جوهرات در سبک های مختلفی از دکوراسیون کاربردی خواهد بود. البته نکته مهم در هماهنگی زیورآلات با شاخه های چوبی است. بهتر است برای این مورد از نمونه های بسیار رنگی استفاده نکنید. مزیت اصلی این مدل در این است که به راحتی می توانید شاخه های درخت را تهیه کرده و بر روی دیوار نصب کنید.

پایه نگهدارنده جواهرات فلزی

چیدمان یک پایه نگهدارنده جواهرات بر روی میز آرایش، خود می تواند یک روش خاص و البته جذاب برای منظم نمودن آن ها باشد. مسلما راه حل های زیادی برای این کار وجود دارد و تنها یکی از ان ها تصویری است که در بالا مشاهده می کنید: لوله های فلزی که سرهم شده اند تا نقش یک پایه را ایفا نمایند.

نظم دادن جواهرات با شاخه درخت

جواهرات و زیورآلات گاهی می توانند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته و تکمیل کننده سبک طراحی شما باشند. یک شاخه از گیاه که به طور نمادین در گلدان قرار گرفته باشد می تواند فرصت خوبی برای نمایش جواهرات شما باشند. این ایده برای دکوراسیون های مدرن، مینیمال و سبک بوهو مناسب تر خواهند بود. البته این شاخه ها بیش تر برای مدل های سبک مناسب هستند.

جعبه قدیمی برای انگشترها

یکی از روش های خوبی که می توانید برای نظم دهی به جواهرات خود به کار ببرید این است که انگشترها را از بقیه جدا کرده و محل نگهداری خاص خودشان را طراحی نمایید. جعبه های قدیمی به راحتی در این راه به شما کمک می کنند، فقط کافی است که آن ها را با ابر پوشانده و با پارچه ای مخملی روکش کنید. نتیجه آن چیزی می شود که در تصاویر بالا می بینید. هر چقدر جعبه ساده تر باشد، درخشش انگشترها را بیش تر نشان می دهد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (646 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (13 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان