دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی /

تحولی عظیم در دنیای مد و فشن/ سکویی برای پرتاب مد به فضا با کالکشن Threeasfour 

دوشنبه، 26 تیر 1402
ساعد نیوز: اخیرا Threeasfour از کالکشن تخیلی و فرا زمینی خود رونمایی کرده است برای مشاهده این کالکشن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ساعدنیوز- مد، دنیای کوچکی که بر اساس قوانین و سلسله مراتب خود هدایت می شود که اخیرا از دریچه نوستالژی، وارد مرحله ای فرا-متا شده است که در آن همه چیز به دنیای فراتری اوج می گیرد. Threeasfour که همیشه مرزها را جابجا کرده و به دنبال همکاری و الهامات خارج از مد بوده است.

جدیدترین مجموعه مد آن‌ها، که در پاییز 2022 با مجموعه‌ای تمام دیجیتال عرضه می‌شود، ایده یک جهان موازی را بررسی می‌کند. «زمانی که مجموعه کاملا دیجیتالی داشتیم، مردم باور نمی کردند که قطعات دیجیتالی باشند. بنابراین هر قطعه ای که به صورت دیجیتالی یا فیزیکی می بینید دارای یک تکرار است. (Placebo شریک Threeasfour برای مد دیجیتال است.)

آدی گیل خاطرنشان کرد: ما می خواهیم بینندگان را گیج کنیم. «چه چیزی واقعی است و چه چیزی واقعی نیست؟سوال بزرگ اینجاست.» تشخیص بین این دو مهارتی است که با پیشرفت تکنولوژی بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. هشدار اسپویلر: ظاهر آغازین، لباسی ارگانیک پوشیده شده با پارچه‌ای از لوله‌های پر از نور.

یکی از موضوعاتی که تیم در هنگام ایجاد این مجموعه بررسی کرد این بود که آیا لباس‌های فیزیکی و طراحان با ماشین‌ها جایگزین می‌شوند یا خیر. ما با نشان دادن اینکه همه این مجموعه را به صورت دستی انجام داده ایم به این سوال پاسخ می دهیم. ما از برنامه های کامپیوتری استفاده کردیم، اما اجازه ندادیم هوش مصنوعی هدایت کند و نتایج نهایی را تولید کند.

Threeasfour مجموعه خود را به سمت فضا و داستان های علمی تخیلی هدایت کرد. گیل به شوخی گفت: «شاید باید با ناسا همکاری کنیم. این برند از اعضای گروه Uni، شارلوت کمپ مول و جک جیمز برای راه‌اندازی خط استفاده کرد و این دو با ظاهری آیرودینامیکی ظاهر می‌شوند. تکه‌کاری یکی از تکنیک‌های اصلی مورد استفاده بود، دیگری لحاف‌کاری بود – که همه توسط اعضای استودیو در نیویورک انجام می‌شد – که اغلب از الگوهای توپوگرافی مانند پیروی می‌کرد. در کنار مواد مصنوعی، کیمونو و اوبیس تغییر کاربری داده شده در این مجموعه کار شده است. این بار شبیه یک سلاح به نظر می رسید.

آینده نگر بودن به معنای رد گذشته نیست. Threeasfour اغلب از گذشته به عنوان یک سکوی پرش استفاده می کند. چندین نمونه از آن در این مجموعه وجود داشت که دو مورد از آن‌ها به چارلز جیمز انگلیسی-آمریکایی که گفته می‌شود اولین پافر را طراحی کرده بود، سر تکان دادند.

مهم نیست از چه زاویه ای آن را بررسی کنید، با این حال، این یک طراحی واقعاً خارج از این جهان است که به نظر می رسد برای یک جهان موازی مناسب باشد.

تصاویر کالکشن Threeasfour

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویراستاری تخصصی مقاله
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی