دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

جدیدترین تصویر «کاوه زیرخاکی» همراه پدر واقعی‌اش + تصاویر جذاب و دیدنی از "رایان سرلک" 

دوشنبه، 30 مهر 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید تصاویری از «رایان سرلک» همراه پدرش و کودکی او را مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، «رایان سرلک» زاده 21 اسفندماه سال 1392 در تهران، بازیگر است. رایان سرلک هیچ برادر و خواهری ندارد و تک فرزند است، پدر رایان سرلک طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است. او این روزها به یک کودک- سلبریتی مشهور در عرصه بازیگری تبدیل شده است.

او با نقش‌آفرینی در فیلم «راند چهارم» به کارگردانی علیرضا امینی فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و با مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان به شهرت رسید. رایان استعداد شگرفی در عرصه بازیگری دارد و همین هم موجب شده تا خیلی ها به سراغ او بیایند.

هنرنمایی «رایان سرلک» در نقش «دارا» در سریال «در انتهای شب» به شدت مورد توجه قرار گرفت و حالا در سریال «داریوش» هم نقش آفرینی می کند.

او در مصاحبه ای گفته هدفش این است که در سه سال آینده جایزه اسکار را بگیرد و نام خود را به عنوان کم سن ترین بازیگری که اسکار گرفته در تاریخ سینما ثبت کند.

کاوه زیر خاکی در صحبت‌های خود پاسخ سوال در مورد علاقه او به بازیگری را اینطور توضیح داد که اجرای دابسمش‌های بامزه تکرار دیالوگ‌های بازیگران، خوش صحبتی در جمع و خجالتی نبودن والدینش را متوجه این استعداد او کرد تا اینکه آنها تصمیم گرفتند رایان مسیر بازیگری را با جدیت بیشتری ادامه دهد.

پس از شرکت در کلاس‌های بازیگری مهرنوش دارا وارد تئاتر شد و در نمایش "چرا خرس‌ها دم‌های کوتاهی دارند" استعداد خود در بازیگری را بیش از پیش نشان داد.

رایان سرلک پس از حضور در چند فیلم و تئاتر برای سریال تلویزیونی زیرخاکی معرفی و از بین 40 کودک که برای این نقش تست داده بودند، انتخاب شد. بازی او در کنار بازیگران مطرحی همچون ژاله صامتی در نقش پری زیر خاکی و پژمان جمشیدی در نقش فریبرز سریال زیر خاکی او را در مسیر شهرت قرار داد و بیش از پیش برای مخاطب شناخته شد.

شما در این مطلب می‌توانید تصاویری از «رایان سرلک» همراه پدرش و کودکی او را مشاهده کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 30 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سحر زکریا : من از مهران مدیری دلخورم ، آقای مدیری که برای بچه های سر چهار راه نارحت می شید من یک سر چهار راهی هستم و کمک می خوام
شعرخوانی احساسی دختر محجبه تبریزی در محضر رهبر معظم انقلاب درباره وطن و ایران +ویدیو/ تعریف و تمجید رهبری با کلمه "آفرین" به اشعار شاعر جوان
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به بازیگرانی که تصمیم دارند پس از مرگشان اعضای بدنشان را اهدا کنند؛ از بهرام رادان و سپیده خداوردی تا نعیمه نظام دوست و امین زندگانی+عکس
خلاقیت خنده دار جوانی با مغز انیشتین! در جا کردن کیک تولدش در یخچال ؛ اره برقی هم آورده🤣
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
تغییراستایل شیک و جذاب سوپراستارهای ایرانی با کت و شلوارهای مارک دار و گران/ جذابتر و خوشتیپ تر از همیشه👌+عکس
(ویدئو) سفری در زمان به دهه 60 و 70/ خاطرات نوستالژیک ایرانی‌ها از کتاب‌های مدرسه و دفتر طرح فیل گرفته تا کُپُن سهمیه‌ای و بخاری نفتی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه