جلال حسینی: چند تیم علیه ما متحد شده‌اند

  چهارشنبه، 17 دی 1399 ID  کد خبر 127588
جلال حسینی: چند تیم علیه ما متحد شده‌اند
ساعد نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۵-۴ تیم علیه علیه پرسپولیس با هم شده‌اند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سید جلال حسینی درباره تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: بازی خوب و سختی بود. بچه های ما خیلی زحمت کشیدند اما نتوانستیم این مسابقه را ببریم و ان شالله در دیدارهای بعدی جبران کنیم. وی درباره خالی بودن دست کادرفنی برای تعویض های پرسپولیس عنوان کرد: همه چیز مشخص بود و یکی دو تیم برای همین روزها برنامه ریزی کرده بودند. حرف هایی در ماه های گذشته می زدند و منتظر همین روزها بودند. همه هم فریب خوردند. 5-4 تیم با هم شدند. سرمایه گذاری تیم های دیگر، بازیکنانی که جذب کردند و و کارهایی که به نفع شان انجام شد را ببینید. همه چیز مشخص است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولس ادامه داد: کار خود را می کنیم اما خیلی از تیم ها فریب خورده و راه خودشان را می روند. برخی مواقع هم حرف هایی می زنند اما ما سکوت کرده ایم.

حسینی درباره اینکه با این شرایط باید منتظر افت پرسپولیس ماند، گفت: تلاش خود را انجام می دهیم و صحبت های من به این سوال ربطی ندارد. هرچند تیم ما در سه دیدار متوالی مساوی کرده اما یکی از آنها مقابل نساجی در آن شرایط آب و هوایی بود که فشار زیادی به ما وارد کرد. دو بازی سخت دیگر هم انجام دادیم و اکنون برای دربی آمده می شویم.

وی درباره دربی پیش رو توضیح داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. برای آن مسابقه آماده می شویم. بیشتر باید درباره داوری ها و کارهای خنده داری که انجام می دهند صحبت کنیم. با کارشناسی داوران خیلی از صحنه ها مشخص می شود اما فقط یک صحنه را دیده اید و می گویید همان کارشناسی شود.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: در کل بازی بازیکنان حریف در زمان ضدحملات ما خطا می کردند اما داور راحت برخورد می کرد. این مسائل برنامه ریزی هایی است که برخی تیم های از قبل پیش بینی کرده اند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (216 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (102 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (54 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (45 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تعمیر صندوق شکسته ماشین اش حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (39 نظر) تصویری ناب از آب نوشیدن هاشمی رفسنجانی از چشمه‌یِ باغ حضرت فاطمه در مدینه+عکس/ توجه نکردن مرحوم هاشمی به تذکر نیروهای سعودی درباره آلوده بودن آب (35 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (32 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: اسمم محسنه یعنی نیکوکار ولی نافرمانم مثل کچلی که مو نداره و اسمشو میذارن زُلف علی +ویدئو😂👌 (29 نظر) خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در ابداع توالت خیلی عمومی در هوای آزاد/ دکترای معماری و طراحی حق توئه😂+عکس (21 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (19 نظر) (فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد (18 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (16 نظر) گریه های جگر سوز نرگس محمدی در مراسم عزای برادرزاده اش +عکس/ روحش شاد و مسیرش غرق در نور (16 نظر) نگاهی به خانه ابدی باشکوه اولین هنرمند دفن شده در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران/ چه شعر زیبایی روی مقبره‌اش حک شده+عکس (16 نظر) آخرین لبخند از ته دل شهید اسماعیل هنیه در آغوش رهبر معظم انقلاب +عکس/ شهادت مزد اخلاصش بود (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
درخواست طلاق از سوی زوجی که هنوز عروسی نکرده‌اند
تجاوز به زن مسافر پس از بیهوش‌کردن او با دارو
تصاویری از تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل درب دانشگاه تهران در محکومیت ترور اسماعیل هنیه
همکاری مشترک نمایندگان جهاد اسلامی و حماس برای تسهیل پذیرش دانشجویان فلسطینی در دانشگاه شهید بهشتی
(فیلم) نحوه مشارکت آمریکا در ترور حاج اسماعیل هنیه
چالش سرعت/ آیا می‌توانید "چوب کریکت" متفاوت را در 2 ثانیه پیدا کنید؟
کشف جسد مومیایی آدم فضایی با اثر انگشتی متفاوت از انسان
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «مکس و آشپزی» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ویدیو/ درخت "بائوباب" یا تانکر آب؟/ مخزن آبی که بومیان آفریقایی برای نجات از خشکسالی به آن پناه می‌برند
آمریکا و اتحادیه اروپا گفت‌وگوهایی برای جلوگیری از جنگ در خاورمیانه انجام دادند
ویدیو/ فاجعه‌ای که لحظۀ موفقیت را به افسردگی پیوند می‌زند/ افسوس رضا رشیدپور برای دانشجویان پزشکی که 10 سال درس خواندند
(ویدئو) کره لاس وگاس؛ شاهکاری از مهندسی و هنر/ رمزگشایی از فناوری پشت صحنه کره لاس وگاس
محکومیت ترور هنیه در نشست اضطراری شورای امنیت
ویدیو/ ساخت سبک‌وزن‌ترین هواپیمای جهان توسط یک دانش‌آموز نخبه/ رکورد 22 دقیقه و 58 ثانیه‌ای این پرندۀ سبکبال در آسمان
تینا ترکمان؛ ستاره جدید آسمان ریاضی ایران که در هاروارد می‌درخشد/ لحظاتی از تدریس او در این دانشگاه را ببینید
منتخب روز   
شهاب حسینی در دنیای واقعی رقیب عشقی این مرد بود! + فیلم/ پاسخ جالب آقای بازیگر... حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍