دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

جلوگیری از ابتلای کادر پزشکی به کرونا با یک حلقه! 

چهارشنبه، 06 فروردین 1399
کد خبر: 71443
ساعد نیوز: شرکت "اورا" (Oura) موفق به توسعه حلقه های هوشمندی شده است که کادر پزشکی با در دست کردن آن می‌توانند ازشرایط خود مانند دمای بدن، ضربان قلب و تعداد تنفس آگاه شوند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، شرکت "اورا" (Oura) موفق به توسعه حلقه های هوشمندی شده است که کادر پزشکی با در دست کردن آن می توانند ازشرایط خود مانند دمای بدن، ضربان قلب و تعداد تنفس آگاه شوند.

به نقل از دیلی میل، کادر فوریت های پزشکی در سانفرانسیسکو از حالا به بعد خواهند توانست تنها با استفاده از یک حلقه هوشمند علائم هشدار دهنده اولیه ویروس کرونا در خود را شناسایی کنند.

این حلقه های هوشمند که توسط شرکت اورا توسعه داده شده است میتواند به کادر درمانی کمک کند تا بر بدن خود نیز نظارت کنند و با بررسی علائم دریابند که آیا در حال ابتلا به بیماری کووید 19 هستند یا خیر.

حلقه اورا، انتخاب خوبی برای کاربرانی است که نمی خواهند از مچ بندهای ردیاب استفاده کنند یا ردیاب ها را در تختخواب خود قرار دهند. این حلقه هوشمند می تواند بر خواب، ضربان قلب، درجه حرارت بدن، میزان تنفس، شمارش گام و میزان کالری سوزانده شده کاربر نظارت کند.

حلقه های هوشمند، یکی از فناوری های جالب چند سال گذشته به شمار می روند اما هرگز از محدوده نخستین نمونه، فراتر نرفته اند. با این حال، حلقه اورا، از این محدودیت عبور کرده است.

اورا می تواند فعالیت، سلامت و خواب کاربر را مورد بررسی قرار دهد. این حلقه هوشمند، رتبه خواب روزانه کاربر را تعیین می کند و اطلاعاتی در مورد کیفیت استراحت، ضربان قلب و میزان حرکت او ارائه می دهد که کاربران میتوانند این اطلاعات را از طریق یک برنامه در گوشی هوشمند خود مشاهده کنند. این حلقه قادر به نظارت بر خواب، ضربان قلب، درجه حرارت بدن، میزان تنفس، شمارش گام و میزان کالری سوزانده شده کاربر است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس