دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

جمع‌بندی دروس علوم پایه دامپزشکی برای شرکت در آزمون پره انترنی دامپزشکی 

چهارشنبه، 28 مهر 1400
کد خبر: 173308
ساعدنیوز:امروز می‌خواهیم کتابی را به شما معرفی کنیم که به کمک آن یک مرور سریع و کارآمد روی مباحث مهم علوم پایه داشته باشید. این کتاب راهنمای جامع علوم پایه دکترای دامپزشکی نام دارد که خلاصه‌ای از مهمترین مباحث دروس 7 ترم ابتدایی تحصیل شما است.

اگر دانشجوی رشته دامپزشکی مقطع دکترا هستید، می دانید که تحصیل شما به 2 بخش تقسیم می شود:

1- بخش آموزش دروس علوم پایه دامپزشکی (از ترم 1 تا 7)

2- بخش آموزش دروس درمانگاهی دامپزشکی (از ترم 7 تا 12)

شاید خیلی از دانشجویان اهمیت کمتری به دروس علوم پایه بدهند و با خود بگویند که مهم دروس درمانگاهی و کسب مهارت هست. بایستی مقداری بیشتر در این جمله تفکر کرد.

علوم درمانگاهی بر پایه و اساس دروس علوم پایه بنیان دارند. بطور مثال شما در دوره علوم پایه یاد میگیرید که باکتری ها چند دسته هستند، تفاوت های آن ها چیست. راه های تشخیص آن ها چیست، بیماری زایی و پاتوژنز آن ها به چه صورت است و در دوره درمانگاهی از این اطلاعاتی که کسب کرده اید استفاده می کنید تا بیماری ها را تشخیص داده و جهت درمان آن ها اقدام کنید.

بعد از اتمام 7 ترم ابتدایی تحصیل اگر بخواهید به مرور مباحث که گذرانده اید اقدام کنید با حجم بسیار بالایی از کتب رفرنس و جزوات دامپزشکی مختلف روبرو می شود که احتمالا مطالعه مجدد آن ها شما را بترساند!

امروز می خواهیم کتابی را به شما معرفی کنیم که به کمک آن یک مرور سریع و کارآمد روی مباحث مهم علوم پایه داشته باشید. این کتاب راهنمای جامع علوم پایه دکترای دامپزشکی نام دارد که خلاصه ای از مهمترین مباحث دروس 7 ترم ابتدایی تحصیل شما است.

کتاب راهنمای جامع علوم پایه دامپزشکی شامل این دروس است:

  • آناتومی و جنین شناسی، بیوشیمی، بافت شناسی، فیزیولوژی، فارماکولوژی، ایمنی شناسی، انگل شناسی، باکتری شناسی، ویروس شناسی، قارچ شناسی، آسیب شناسی، بهداشت، پرورش و تغذیه دام، بهداشت، پرورش و تغذیه طیور، ماهی شناسی، تکثیر و پرورش ماهی، کنترل کیفی و بهداشتی مواد غذایی، بهداشت و صنایع شیر، صنایع غذایی با منشا دامی، مبانی ژنتیک، زبان تخصصی

این کتاب به مدیریت دکتر علیرضا خدایی تدوین و گردآوری شده و توسط جمعی از اساتید صاحب نام و پیشکسوت دامپزشکی ویراستاری علمی شده است.

این کتاب جهت مرور دروس علوم پایه و آمادگی شرکت در آزمون پره انترنی دامپزشکی استفاده بسیار بالایی دارد. آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی که همان آزمون پره انترنی دامپزشکی نام دارد، آزمونی است که در پایان ترم 7 از دانشجویان اخذ می شود تا درصورت قبولی در آن بتوانند وارد بخش درمانگاهی تحصیل خود شوند. برای دانلود سوالات آزمون پره انترنی دامپزشکی (پیش درمانگاهی دامپزشکی) می توانید به وبسایت گروه آموزشی Vetinfo مراجعه کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات تکمیلی درمورد شرایط آزمون پیش درمانگاهی می توانید به متن جامع و بروز شده ای که این سایت تهیه کرده مراجعه کرده و نکات آن را به دقت مطالعه کنید.

کتاب راهنمای جامع دامپزشکی در میان دانشجویان، کتاب گربه دامپزشکی نیز شناخته می شود. برای خرید اینترنتی این کتاب که همراه با ارسال رایگان است به صفحه خرید کتاب گربه دامپزشکی مراجعه کنید.

این کتاب تا کنون بازدهی بالای 75 درصدی در آزمون های پره انترنی دامپزشکی داشته است و برای جمع بندی مطالب، مکمل مناسبی برای دانشجویان رشته دامپزشکی است که کارنامه عملکرد آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید:


7 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی