دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

جملات انگیزشی الهه منصوریان برای دختران مبارز سرزمین قهرمان پرورمان ایران / شما می توانید جیغ بزنید، اجازه دارید گریه کنید اما هرگز نباید تسلیم شوید! 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
ساعد نیوز : ویدیویی انگیزشی از الهه منصوریان ووشو کار قهرمان ایرانی برای دختران مبارز سرزمین مان ایران را با هم ببینیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، الهه منصوریان (زادهٔ 30 شهریور 1370 در سمیرم، اصفهان) ووشوکار ایرانی در بخش سان‌دا است. وی تاکنون موفق به کسب سه نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های 2013، 2017 و 2019 شده‌است. نشان نقره در سال 2009 و برنز در سال 2011 از دیگر افتخارات او در مسابقات جهانی می‌باشد. منصوریان در بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 و جاکارتا 2018 نشان نقره و در گوانگژو 2010 مدال برنز کسب کرده است. دو خواهر دیگر او شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان از قهرمانان به‌نام ووشوی ایران و جهان میباشند.

او خواهرانی به نام های مرضیه، سهیلا، شهربانو، رضی و یک برادر به نام جواد دارد. الهه از 6 سالگی به همراه دو خواهر بزرگترش «شهربانو» و «سهیلا» سر زمین های کشاورزی اجاره ای، کنار پدر به گندم چینی و چیدن سیب مشغول شدند. زمانی که آن ها کوچک بودند، پدرشان به دلیل فقر و تامین هزینه های زندگی، به بهانه ی کار به شیراز رفت و دیگر بازنگشت.

در این صفحه از سایت مان ویدیویی انگیزشی از الهه منصوریان ووشو کار قهرمان ایرانی برای دختران مبارز سرزمین مان ایران را مشاهده می فرمایید .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 23 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نیلوفر پارسا: الهام چرخنده بعد از آوای باران از اینکه مردم با من عکس یادگاری میگرفتن ناراحت می‌شد، به من گفت از خیابون بازیگر آوردن مردم ازش امضا میگیرن!+ویدیو
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
زهره فکور صبور، ستایشِ سریال دلنوازان در آخرین شب زندگیش در منزل این بازیگر معروف بود+ عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
سوغاتی محمد هادی ساروی برای مادرش از پاریس / اشک شوق مادرانه زنی که هم پدر بود و هم مادر + ویدیو
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی