جنایت هولناک دو دختر جوان برای خروج از ایران!

  چهارشنبه، 06 تیر 1403 ID  کد خبر 394474
جنایت هولناک دو دختر جوان برای خروج از ایران!
ساعدنیوز: وسوسه مهاجرت به خارج از کشور، انگیزه‌ای شد تا دختر جوان با همدستی دوستش در اقدامی هولناک مادر و خواهرش را به قتل برساند، اما قبل از اجرای سناریوی قتل پدر ماجرا لو رفت و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، وسوسه مهاجرت به خارج از کشور، انگیزه‌ای شد تا دختر جوان با همدستی دوستش در اقدامی هولناک مادر و خواهرش را به قتل برساند، اما قبل از اجرای سناریوی قتل پدر ماجرا لو رفت و دستگیر شدند.

18 اردیبهشت امسال، مادر و دختری با علائم مسمومیت شدید به یکی از بیمارستان‌های غرب تهران منتقل شدند، اما لحظاتی بعد مادر 38 ساله و دختر 13 ساله‌اش جان باختند. با اعلام موضوع مرگ مشکوک، به بازپرس محسن اختیاری و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بررسی‌ها آغاز شد.

در تحقیقات اولیه دختر 18 ساله خانواده که به اورژانس زنگ زده بود، گفت: من و دوستم داخل اتاقم بودیم که فهمیدم مادر و خواهرم حالشان بد شده ظاهراً تن ماهی خورده بودند.

مرگ با سیانور

از آنجا که مسمومیت با تن ماهی بر اثر سم بوتولیسم است اما نظریه پزشکی قانونی اعلام کرد که علت مرگ مصرف سیانور است، بنابراین وقتی فرضیه خودکشی نیز برای تیم جنایی رنگ باخت تنها این فرضیه مطرح شد که فردی به عمد سیانور را در غذای این مادر و دختر ریخته باشد.

این احتمال زمانی بیشتر شد که پدر خانواده راز مسمومیت‌های سریالی خانواده‌اش را مطرح کرد: این بار من خانه نبودم اما قبل از این نیز دوبار من و خانواده‌ام دچار مسمومیت شده بودیم. دفعات قبلی به ما گفتند سم آرسنیک در بدنمان پیدا شده است اما این بار که سم سیانور تأیید شده این موضوع برای من گیج‌کننده است.

وجود سم در بدن قربانیان، این موضوع را نشان می‌داد که قتل‌ها خانوادگی است و عامل یا عاملان جنایت یا از افراد خانواده هستند یا افرادی هستند که به خانه رفت‌وآمد دارند. از آنجایی که دختر بزرگ خانواده و دوستش تنها کسانی بودند که در خانه بودند به آنها مشکوک شدند. در تحقیقات از آذر دختر 18 ساله، او گفت: شاید دوستم دنیا به خاطر حسادت این کار را کرده باشد. او وضع مالی خوبی ندارد و به ما حسودی کرده است.

با اظهارات دختر جوان، کارآگاهان به سراغ دوست او رفته و در بازرسی از خانه‌اش مقداری سیانور پیدا کردند که او به ناچار لب به اعتراف گشود و مدعی شد به همراه آذر داخل غذای مادر و خواهر او سیانور ریخته و آنها را به قتل رسانده است.

با اعتراف دنیا، کارآگاهان جنایی به سراغ آذر رفته و دختر جوان به ناچار به قتل‌ها اعتراف کرد. با اعتراف همکلاسی‌ها به قتل‌ها، به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، آنها روانه بازداشتگاه شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

جنایت برای مهاجرت

پشت کنکوری هستند و هر دو به اتهام قتل بازداشت شده‌اند. دخترانی که تصمیم داشتند پدر خانواده را نیز به قتل برسانند تا با ارثیه میلیاردی به خارج از کشور مهاجرت کنند.

دختر جوان درباره ماجرای قتل خانواده دوستش گفت:آرزو داشتم ثروتمند شوم و از ایران مهاجرت کنم. آذر هم همین آرزو را داشت، اگر خانواده‌اش کشته می‌شدند اموال به او می‌رسید.

می خواستید پدرش را هم بکشید؟

بله. دوبار هم این کار را انجام دادیم، اما موفق نشدیم. بعد گفتیم او را در فرصتی دیگر می‌کشیم.

نقشه‌های قبلی‌تان چه بود؟

از طریق فضای مجازی آرسنیک خریداری کردیم و دوبار داخل موادغذایی ریختیم.

برای اینکه ماجرا را طبیعی نشان دهیم خودمان را به دل درد و مریضی زدیم که مثلاً ما هم مسموم شده‌ایم و حتی با خانواده آذر به بیمارستان رفتیم و تحت درمان قرار گرفتیم.

اما هر دوبار نقشه‌مان با بن‌بست مواجه شد و با خودمان گفتیم سم آرسنیکی که خریداری کرده‌ایم تقلبی است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم سیانور خریداری کنیم و به ناصرخسرو رفتیم و سیانور تهیه کردیم.

خانواده خودت چی؟ نمی‌خواستید آنها را بکشید؟

پدر آذر در کار ساخت‌وساز بود و وضع مالی خوبی داشت. اما خانواده من وضعیت مالی خوبی نداشتند و حذف خانواده من، کمک مالی به ما نمی‌کرد. نقشه ما برای قتل فقط به خاطر پول بود که بتوانیم مهاجرت کنیم.

با آذر چطور آشنا شدی؟

همکلاسی دوره دبیرستان بودیم. پدر آذر به من کمک مالی کرد تا توانستم در آن مدرسه تحصیل کنم. بعد از آن روز به روز دوستی‌مان بیشتر می‌شد تا این اواخر هر کدام چند روز در خانه دیگری می‌ماندیم تا برای کنکور درس بخوانیم.

پشت کنکوری بودید؟

یک سالی می‌شود اما کنکور نقشی در تصمیم ما نداشت، ما فقط به زندگی در خارج و مهاجرت فکر می‌کردیم.

کدام کشور مقصدتان بود؟

هنوز به مقصد فکر نکرده بودیم، فقط به ارثیه میلیاردی فکر می‌کردیم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (156 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (9 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود