دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

جنجال در نمایشگاه خودرو: چرا تویوتای چینی 20 هزار دلاری در ایران به 60 هزار دلار به مردم فروخته می شود؟ 

سه شنبه، 17 مهر 1403
ساعدنیوز: یکی از خبرنگاران حوزه خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان، از یکی از واردکنندگان تویوتا کراس به ایران یک سؤال مهم را طرح کرد و نتیجه این سؤال چیزی جز جنجال و حاشیه نبود!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از سایت خبری بیت ران، چه کسی راست می‌گوید؟ چرا تویوتا چینی به ایران وارد می شود و قیمت واقعی آن چقدر است؟
قیمت تویوتا در ایران از جمله سوالاتی است که همواره خریداران و علاقه‌مندان به این برند مطرح می‌کنند. خودروهای تویوتا به دلیل کیفیت ساخت بالا، ماندگاری، و بهره‌وری سوختی که دارند، مورد علاقه بسیاری از مردم هستند. اما آیا با توجه به شرایط بازار و قیمت‌های وارداتی، خرید تویوتا در ایران منطقی است؟
تویوتاهای وارداتی از چین وارد می شوند، محصولات مونتاژ شده در چین در برخی موارد پایین ترین کیفیت را در میان سایت‌های تولیدی دارند حالا سوال اینجاست چرا از جایی غیر از چین چرا تامین نمی شوند؟


قیمت تویوتا جدید در ایران
واردات تویوتاهای جدید به ایران به دلیل تعرفه‌های وارداتی بالا و محدودیت‌های مربوط به عرضه، با افزایش قیمت همراه است. خودروهایی مانند تویوتا کمری، تویوتا کرولا در بازار ایران به قیمت‌های بسیار بالاتری نسبت به قیمت‌های جهانی به فروش می‌رسند.

به طور کلی، اگرچه قیمت‌های تویوتا در ایران نسبت به دیگر بازارها بالاتر است، اما این خودروها به دلیل کیفیت و دوام بالا و همچنین هزینه‌های پایین نگهداری در بلندمدت ممکن است برای برخی از خریداران منطقی به نظر برسند.

آیا خرید تویوتا در ایران ارزش دارد؟
خودروهای تویوتا به دلیل ارزش بالای فروش مجدد و کارایی مناسب از جمله گزینه‌های محبوب در بازار ایران هستند. با این حال، قیمت بالای اولیه می‌تواند برای برخی از خریداران چالش‌برانگیز باشد. بنابراین، بهتر است قبل از خرید، مقایسه‌ای از نظر قیمت و مشخصات فنی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 17 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصاویر دیده‌نشده از لباس عروس سبک شرقی خواهرزاده‌ی محمدرضا پهلوی/ این خاندان جز ریخت‌و‌پاش دیگه چی بلد بودن؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به تولد 23 سالگی دارا حیایی با کیک ساده در کنار پدر +عکس/ واقعا به امین حیایی نمیخوره پسری به این بزرگی داشته باشه
نگاهی به سبک چیدمان مدرن رستوران علی دایی در کامرانیه تهران +عکس/ از صندلی های بنفش و گیاهان تا سقف شیشه ای و پرده های ساده
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تاریخچه پرچم ایران ؛ رنگ های پرچم ایران نشانه چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکبر عبدی: من و محمدرضا شریفی نیا مثل تام و جری هستیم؛ نه با هم میتونیم بمونیم نه بی هم+ویدیو
رونمایی از هدیه ازدواج نفیس پدر و مادر عادل فردوسی پور با امضای یکی از دوستان مقام معظم رهبری در رفسنجان +عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه