دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

جنجال تبریک روز ملی خلیج فارس با پرچم شیر و خورشید! 

دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402
کد خبر: 338454
ساعد نیوز: شهیندخت مولاوردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور در دولت روحانی، روز گذشته در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز ملی خلیج فارس، این روز را با عکس پرچمی با نماد شیر و خورشید تبریک گفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از روزنامه جوان، شهیندخت مولاوردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور در دولت روحانی، روز گذشته در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز ملی خلیج فارس، این روز را با عکس پرچمی با نماد شیر و خورشید تبریک گفت!

دیروز، اما در صفحه اینستاگرام خود توضیح داد: «امروز در کانال تلگرامی‌ام به مناسبت روز ملی خلیج فارس، در انتخاب تصویر مربوطه بی دقتی شده بود که به محض اطلاع، پست آن حذف و بعد از مدت‌ها اسباب توهین و هتاکی و اتهام‌افکنی فراهم شد و بهانه به دست جریان و کسانی داد که مترصد ساختن کوه از کاه و متخصص به حاشیه راندن مسائل اساسی هستند.»

اکنون این سؤال از خانم مولاوردی مطرح است که چرا دست به اقدامی می‌زنید که مورد نقد قرار بگیرید و به زعم خودتان «اسباب توهین و هتاکی و اتهام افکنی» فراهم می‌کنید؟ منتقدان از کجا بفهمند که شما اشتباه کرده‌اید یا عمداً کاری کرده‌اید؟! آیا این اشتباهات اتفاقی است یا تلاشی برای سنجش حساسیت افکار عمومی و به صدر اخبار و واکنش‌ها آمده است؟


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس
(ویدیو) ماجرای جالب و عجیب عاشق شدن میترا حجار بازیگر، سریال سرزمین مادری/ علت متفاوت ازدواج نکردن وی
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "کراتین کار" ها حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍
سیر تا پیاز زندگی شخصی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از زبان خودش/ ستاره چشم رنگی تیم ملی والیبال هوادارانش را سورپرایز کرد