دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

جنجالی‌ترین پست جورجینا رودریگز درباره زنان ثروتمند 

یکشنبه، 28 اسفند 1401
ساعدنیوز: شریک زندگی کریستیانو رونالدو پیامی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که هیچکسی نتوانست از کنار آن بی‌تفاوت رد شود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، هر کاری که جورجینا رودریگز انجام می‌دهد، فارغ از اینکه خوب باشد یا بد، خبرساز می‌شود. شریک زندگی کریستیانو رونالدو همیشه در کانون توجه رسانه‌ها قرار دارد.

با وجود اینکه او برای زندگی به عربستان سعودی رفته تا در کنار رونالدو باشد، این وضعیت تغییر نکرده و همچنان هر حرکت جورجینا زیر ذره‌بین است. رفتن به عربستان سعودی یک تغییر اساسی برای او و خانواده‌اش بوده است، اما همانطور که جورجینا در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که کم کم دارد خود را با شرایط زندگی در این کشور مسلمان وفق می‌دهد.

این اینفلوئنسر در اینستاگرام 47 میلیون دنبال‌کننده دارد و پست‌های او بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. او در آخرین پست اینستاگرامی خود پیامی منتشر کرده که به نظر می‌رسد جوابی برای تمام منتقدانش باشد.

او پروژه‌هایی که در دست دارد را به همه نشان می‌دهد، مانند سفیر برندها و جواهرات خاص بودن. او همچنین به عنوان مدل هم کار می‌کند.

پیام جورجینا رودریگز در اینستاگرام: پس می‌گویند پولدارها کار نمی‌کنند

بسیاری از کاربران ادعا می‌کنند که جورجینا هرچه دارد مدیون کریستیانو است. این نظرات برای جورجینا خوشایند نیست و به همین دلیل تصمیم گرفت برای همه کسانی که اینگونه در موردش فکر می‌کنند، پیامی ارسال کند.

او در آخرین استوری خود عکسی از خود در حال راه رفتن با یک کیف و قهوه در دست آپلود کرده که شبیه یک روز کاری به نظر می‌رسد. او در کنار این تصویر نوشت: «یک روز فوق‌العاده دیگر در محل کار، که بعداً نتوانند بگویند زنان پولدار کار نمی‌کنند».

این پیام در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرده است و برخی از کاربران از این مدل آرژانتینی حمایت کردند و برخی دیگر دوباره بر علیه او گارد گرفتند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه