دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

جنجالی ترین سکانس حذف شده از "اخراجی ها" / قیافه جواد رضویان رو ببینی غش می کنی از خنده! + سکانس طنز 

دوشنبه، 23 مهر 1403
ساعدنیوز: اخراجی‌ها فیلمی طنز-جنگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز محصول 1385 است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، «اخراجی ها 2» یک فیلم کمدی و جنگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز است که ساخت آن در پاییز 1387 آغاز شد. این داستان ادامه داستان اخراجی ها یک است. در اوایل فیلم عراقی ها اقدام به کشتن مجروحین می کنند و اخراجی های اسیر شده را به یک اردوگاه به سرپرستی رسول می برند. از طرف دیگر، خانواده آن ها که قصد مسافرت به مشهد را داشتند، توسط سازمان مجاهدین خلق ایران با ربودن هواپیما و نشاندن آن در عراق ایشان را ترغیب به اعطای درخواست پناهندگی به صدام حسین می کنند. مسافران که خانواده های اخراجی ها هم جزو آن ها بودند، برگه درخواست پناهندگی را پاره کرده و سرود ای ایران را می خوانند.

داستان فیلم اخراجی ها2

فیلم اخراجی ها 2 محصول ایران در سال 1388 است که توسط مسعود ده نمکی کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این فیلم اکشن و کمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان امین حیایی، منوچهر آذر، اکبر عبدی، حسام نواب صفوی، سیدجواد هاشمی، لیلا بلوکات، نگار فروزنده، سیروس کهوری نژاد، ارژنگ امیرفضلی، سپند امیرسلیمانی، محمدرضا شریفی نیا، مینا جعفرزاده، فخرالدین صدیق شریف، مازیار لرستانی، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد رضویان، امیریل ارجمند، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، شیلا خداداد، بیوک میرزایی، احمد ایراندوست، میرطاهر مظلومی، جلال پیشواییان، مهران رجبی، شاهرخ نورمحمدی و مجید شهریاری را نام برد.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 23 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به حضور رهبر معظم انقلاب در یک کنسرت خصوصی؛ حضوری خاص در کنسرت سازها+عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به مدرسه پناه و نبات، دختران شاهرخ استخری در بلژیک؛ از نمای رسمی و بدون طرح برخلاف مدارس ایران تا خط کشی رنگین کمانی جلوی مدرسه برای عبور بچه‌ها+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اعلام خبر فوت احسان علیخانی در تلویزیون / توتونچی: از صحت خبر مطمئن نیستم و ایشالله که این اتفاق نیافتاده باشه ولی خبر مخابره شده که احسان علیخانی در گذشته🖤💔
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟