دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

جواد عزتی: سینمای ما در زمینه‌ی بازیگری درجه ‌یک است / همچنان زندگی برایم نسبت به کار اولویت دارد 

سه شنبه، 01 آبان 1403
ساعدنیوز: "جواد عزتی" بازیگر و کارگردان سینما در بخشی از تازه‌ترین گفتگوی خود در مجله اندیشه پویا درباره ایران در جهان و همچنین چالش‌های ساخت اولین ساخته خود «تمساح خونی» به ذکر نکاتی پرداخت که در در این مطلب می‌توانید آن را بخوانید

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، جواد عزتی زادهٔ 20 دی 1360 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان است که با اجرای نقش‌های کمدی و دراماتیک شناخته شد. عزتی، فارغ‌التحصیل دانشگاه سوره، کار حرفه‌ای خود را از سال 1375 در تئاتر آغاز کرد و در سال 1379 پا به عرصه آثار تلویزیونی گذاشت. در دههٔ 1380 با حضور در سریال‌های مهران مدیری از جمله قهوه تلخ به‌عنوان بازیگر کمدی به شهرت رسید. در سال 1402 فیلم سینمایی تمساح خونی را کارگردانی کرد.

از هنرنمایی‌های عزتی می‌توان به فیلم‌های سینمایی پرفروش نظیر ماجرای نیمروز، اکسیدان، لاتاری، آینه بغل و هزارپا و همچنین سریال زخم کاری اشاره کرد.

جواد عزتی علاقه زیادی به کار خود دارد و اهل فوتبال و بیش از حد بودن در فضای مجازی نیست. عاشق مسافرکشی و صحبت با تمامی اقشار جامعه است تا جایی که برای ثبت نام ماشین به تاکسیرانی رفته است.

سوپراستار سینمای امروز کشورمان به نجاری نیز علاقه داشته و در مصاحبه ای با مهران مدیری در برنامه دورهمی، یکی از تفریحات خود را کار با چوب اعلام کرد.

جواد عزتی نه تنها به ایفای نقش در مجموعه های طنز پرداخته است و با حضور در نقش های کمیک در فیلم های کمدی یکی از پول سازترین بازیگران سینمای ایران بوده بلکه توانسته توانایی اش را در ایفای نقش هایی جز کمدی به رخ همه بکشد.

او با نقش آفرینی اش در فیلم های جدی مانند تنگه ابو قریب، ماجرای نیمروز ، سریال زخم کاری و... تبدیل به بازیگری شد که شمایل شوخ و جدی اش در نقش های شیرین یا تلخ خواهان دارد و بازیگری اش در فیلم های کمدی، تضمین کننده فروش آن فیلم و نقش آفرینی اش در فیلم های جدی، با چالشی جذاب روبرو است.

جواد عزتی تا کنون توانسته است با کارگردان های مختلف و مشهوری کار کند و برای مخاطبان تلویزیون نیز شناخته شده باشد، او از ابتدای دهه 80 تا امروز در حدود 30 سریال تلویزیونی بازی کرده و آرام آرام از حاشیه سریال ها به متن نزدیک شده است و امروزبه یکی از بهترین های سینمای ایران تبدیل شده است اما با همه حضورهای پرشمار و چشمگیرش هیچ گاه از طرف داوران جوایز مختلف به چشم نیامده است.

"جواد عزتی" بازیگر و کارگردان سینما در بخشی از تازه‌ترین گفتگوی خود در مجله اندیشه پویا درباره ایران در جهان و همچنین چالش‌های ساخت اولین ساخته خود «تمساح خونی» به ذکر نکاتی پرداخت که در در این مطلب می‌توانید آن را بخوانید.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اجرای طلایی آهنگ زیبا و عاشقانه شیرازی توسط پسر خوش صدای خوزستانی/ احسان علیخانی: چقدر قشنگه این کار😍+فیلم
حکایت های خواندنی ؛ داستان شیر و گاو ( از داستان‌ های کلیله و دمنه)
ترجمه تخصصی کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو