دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

جواد لاریجانی: ما ملت خودمان را فدا کنیم تا چند نفر رای بیاورند؟! به درک که رای نیاوردید 

یکشنبه، 03 اردیبهشت 1402
کد خبر: 337604
ساعد نیوز: لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، محمدجواد لاریجانی گفت: فتنه اخیر ... پرده‌ها را برداشت و نشان داد که ظاهر خواست این جریان حجاب است اما باطن آن ترور و خشونت بدون مرز است. واقعیات اجتماعی این‌ها است.محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در برنامه بدون توقف گفت: متاسفانه برخی دوستان ما در جریان اصلاحات، با پاک کردن صورت مسئله، قصد سوءاستفاده سیاسی دارند.

وی ادامه داد: اخیرا من یک مقاله‌ای در یکی از روزنامه های اصلاح‌طلب دیدم که نوشته بود واقعیات اجتماعی را ببینیم. خب دیدن واقعیت اجتماعی به این معنا است که مثلا وقتی ما به‌عنوان یک بیمار به دکتر مراجعه می‌کنیم، درد خود را به دکتر تشریح می‌کنیم، نه این‌که اصل بیماری را انکار کنیم و یا خودمان نسخه بنویسیم.

وی ادامه داد: متأسفانه بعضی از دوستان، واقعیات اجتماعی از جمله این تهاجم ترکیبی همه‌جانبه با مسائل امنیتی مخصوصاً در فتنه اخیر را نمی‌بینند.

لاریجانی تصریح کرد: فتنه اخیر، خدمت زیادی به جمهوری اسلامی کرد با این‌که خسارات زیادی را نیز به کشور تحمیل کرد، اما پرده‌ها را برداشت و نشان داد که ظاهر خواست این جریان حجاب است اما باطن آن ترور و خشونت بدون مرز است. واقعیات اجتماعی این‌ها است.

وی افزود: این‌که کسی در خیابان راه برود و چند دختر و پسر بی‌حجاب را به‌عنوان واقعیت اجتماعی جا بزند، نشان می‌دهد که اتفاقاً واقعیت اجتماعی را ندیده است چرا که واقعیت اجتماعی، تحلیل درست می‌خواهد.

لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی