جوان ترین میلیاردرهای جهان چگونه پولدار شدند؟

  سه شنبه، 29 فروردین 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
جوان ترین میلیاردرهای جهان چگونه پولدار شدند؟
ساعدنیوز: برای اکثر افراد زیر 30 سال، ایده داشتن یک خانه، رویایی دور از دسترس است. اما برای گروه منتخبی از هزاره‌ های بسیار ثروتمند که اکنون در فهرست جدید ثروتمندان فوربس جزو 2640 میلیاردر جهان هستند، این‌طور نیست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از روزیاتو، برای اکثر افراد زیر 30 سال، ایده داشتن یک خانه، رویایی دور از دسترس است. اما برای گروه منتخبی از هزاره‌ های بسیار ثروتمند که اکنون در فهرست جدید ثروتمندان فوربس جزو 2640 میلیاردر جهان هستند، این‌طور نیست. منبع ثروت آن‌ها از پرورش ماهی گرفته تا بازی های آنلاین است و برخی دیگر نیز ثروت خود را به ارث می‌برند. فهرست ثروتمندترین افراد جهان در سال 2023 را می‌توانید اینجا ببینید.

در صدر فهرست کلی، برنارد آرنو (Bernard Arnault) 74 ساله، غول کالاهای لوکس قرار دارد که دارای ثروت نجومی 211 میلیارد دلاری از شرکت Moet Hennessy Louis Vuitton (LMVH) است.

گوستاو مگنار ویتزو، 2.7 میلیارد دلار

گوستاو مگنار ویتزو، 2.7 میلیارد دلار

اما در زیر این سطح ثروت سرسام آور، میلیاردرهای جوان‌تری هم وجود دارند که وضعشان خیلی هم بد نیست! از جمله گوستاو مگنار ویتزو (Gustav Magnar Witzoe) که امسال 30 ساله شد و نزدیک به نیمی از Salmar ASA، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماهی سالمون در جهان، به ارزش 2.7 میلیارد دلار را در اختیار دارد.

سهام امپراتوری ماهی سالمون توسط پدرش که او هم گوستاو نام داشت و شرکت را در سال 1993 تاسیس کرد به او داده شد.

پسرش از ظاهر زیبای خود به عنوان یک مدل پاره وقت استفاده می‌کند. او به ماشین های سریع علاقه دارد و تصاویری از او پشت فرمان یک استون مارتین قدیمی و یک پورشه وجود دارد. عکس های گوستاو مگنار ویتزو همچنین نشان می‌دهد که به جهانگردی علاقه دارد و به همه جا از ایتالیا و فرانسه گرفته تا دبی سفر می‌کند.

اما گوستاو با آنکه از نشان دادن ثروت خود ابایی ندارد، به این واقعیت نیز افتخار می‌کند که توسط والدینش لوس نشده و زمانی که پدرش کسب و کار را راه اندازی می‌کرد، زندگی نسبتا متوسطی داشت. او دانشگاه را رها کرد و به مدت دو سال در مزارع ماهی سالمون کار کرد تا این حرفه را بیاموزد.

کاترینا اندرسن، 1.5 میلیارد دلار

کاترینا اندرسن، 1.5 میلیارد دلار

میلیاردر جوان دیگری که از به رخ کشیدن سبک زندگی خود ابایی ندارد، کاترینا اندرسن (Katharina Andresen) است که به همراه خواهرش الکساندرا 1.5 میلیارد دلار ثروت دارند.

این زوج ثروت خود را مدیون سهامی در شرکت سرمایه گذاری خانواده خود، فرد (Ferd) هستند. تصاویر اینستاگرام او هم او را در مکان‌های عجیب و غریب مختلف و در حال نوشیدن مشروبات الکلی گران قیمت نشان می‌دهد.

در سال 2017 او به دلیل رانندگی در مستی به پرداخت 23000 پوند جریمه شد، اما به دادگاه گفت که هیچ درآمد ثابتی ندارد زیرا دارایی‌هایش «هنوز سود سهامی به همراه نداشته است».

بن فرانسیس، 1.2 میلیارد دلار

بن فرانسیس، 1.2 میلیارد دلار

تنها بریتانیایی که در این لیست قرار دارد بن فرانسیس (Ben Francis) است که ثروت خود را از طریق برند لباس تناسب اندام جیمشارک (Gymshark) که در سال 2012 تأسیس کرد به دست آورد.

برخلاف بسیاری از افراد موجود در لیست میلیاردرها، داستان او یک مصداق بارز از فرش به عرش رسیدن است که باعث شده برندی که ساخته توسط برخی از بزرگترین سلبریتی ها در سراسر جهان پوشیده شود.

این تاجر در سپتامبر 2021 با رابین (Robin) مدل تناسب اندام و اینفلوئنسر کانادایی ازدواج کرد.

این زوج با به اشتراک گذاشتن تصاویری از تعطیلات سوپرلاکچری خود، از جمله یکی در جزیره K’gari در استرالیا، تصویری کلی از سبک زندگی ویژه خود را به طرفدارانشان نشان دادند.

در سال 2020، بن درگیر یک رسوایی مواد مخدر شد و ویدئویی از او در حال مصرف کوکائین منتشر شد.

بن به خاطر عشقش به موتورسیکلت معروف است و برخی از موتورسیکلت های گران قیمت خود، از جمله یکی از Thornton Hundred را به فالوئرهایش نشان می‌دهد.

برادران دل وکیو، 3.5 میلیارد دلار

برادران دل وکیو، 3.5 میلیارد دلار

همچنین در این لیست، برادران دل وکیو (Del Vecchio)، لئوناردو، لوکا و کلمنته قرار دارند که دارای ثروت 3.5 میلیارد دلاری از برند عینک Luxottica هستند که توسط پدرشان تأسیس شده است.

لئوناردو دل وکیو در حال مهمانی در کلوپ شبانه Pacha در ایبیزا و با ماشین های مسابقه فراری به تصویر کشیده شده است.

سومین گروه از خواهران و برادران این لیست، خواهران کیم جونگ مین (Kim Jung-min) و کیم جونگ یون (Kim Jung-youn) هستند که دارایی 1.1 میلیارد دلاری (900 میلیون پوند) خود را از پدرشان کیم جونگ جو به ارث برده‌اند. این سرمایه دار 54 ساله بازی های آنلاین سال گذشته درگذشت.

مارک ماتشیتز، 34.7 میلیارد دلار

مارک ماتشیتز، 34.7 میلیارد دلار

اما ثروت همه آنها از مارک ماتشیتز (Mark Mateschitz)، که پس از فوت پدرش دیتریش، 49 درصد از سهام شرکت نوشیدنی ردبول را دریافت کرد، بسیار کم جلوه می‌کند. او حالا در سن 30 سالگی، 34.7 میلیارد دلار ثروت دارد و در رده 37 ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد.

فهرست جوان ترین ثروتمندان زیر 30 سال جهان

فهرست جوان ترین ثروتمندان زیر 30 سال جهان

آرنو، ایلان ماسک را پشت سر گذاشت تا به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود. ماسک، 51 ساله، 180 میلیارد دلار ثروت دارد که 39 میلیارد دلار در سال 2022 پس از خرید جنجالی توییتر و مشکلاتی که با خودروساز برقی تسلا داشت، کاهش یافت.

ریحانا، خواننده 35 ساله، به لطف موفقیت مجموعه لباس زیر Savage X Fenty و مجموعه لوازم آرایشی Fenty، دوباره به لیست بازگشت.

یکی از غایبان برجسته، کانیه وست، رپر است که به دلیل اظهارنظرهای یهودستیزانه خود توسط آدیداس از قراردادی به ارزش 1.5 میلیارد دلار کنار گذاشته شد.

همسر سابق او، کیم کارداشیان، در رتبه 2259 قرار دارد. ثروت 1.1 میلیارد دلاری او در سال 2021 زمانی که برای اولین بار در این فهرست ظاهر شد، 54 میلیون دلار کاهش یافته است.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
داود طنوریان
1 سال پیش

بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا جذاب خوش استایل شیک پوش مجرد هستند موفق باشند
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (193 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (74 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (60 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (59 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (57 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (56 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (40 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (32 نظر) نگاهی به آشپزخانه و یخچال رونالدو ابر ستاره فوتبال/رونالدو: برگر و پیتزا هم میخورم تا پدر خسته کننده ای نباشم (28 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (27 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (26 نظر) نگاهی به بنفش پوش شدن بازیگران همراه با چهره ای خوشحال در حمایت از حسن روحانی+عکس/ از سحر دولتشاهی و الهام پاوه نژاد تا سروش صحت و امیر جعفری (23 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (14 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز