دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

جوانی باورنکردنی پدر بدنساز و مادر محجبه مبینا نعمت زاده سوژه تیزبینان شد +عکس/ رونمایی از دستاورد بزرگ فرزندآوری در سنین پائین 

پنجشنبه، 25 مرداد 1403
ساعدنیوز: مبینا نعمت زاده توانست در المپیک پاریس، مدال برنز تکواندو را به دست آورد. او از رئیس جمهور درخواست کرده تا در دانشگاه تهران در رشته پزشکی تحصیل کند. یکی از حواشی جذاب این ورزشکار پدر و مادر بسیار جوان او است. بچه دار شدن در سنین پائین و دیدن افتخارآفرینی فرزند در سطح المپیک نصیب این زوج خوشبخت ایرانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، روز گذشته بود که کاروان تکواندوی ایران از بازی‌های المپیک پاریس بازگشت. مبینا نعمت‌زاده نیز پس از بازگشت به ایران به‌همراه خانواده‌اش در برنامه‌ای که از شبکه دوی سیما پخش می‌شود شرکت کرده‌است.

مبینا نعمت‌زاده با اشاره به موضوعات مختلفی از جمله درخواست حاشیه‌سازش از رئیس‌جمهور، گفت: از بچگی دوست داشتم پزشک شوم. از رئیس‌جمهور هم فقط همین یک درخواست را داشتم. دلم می‌خواهد بتوانم پزشکی بخوانم و نمی‌دانم این درخواست مورد قبول واقع شده یا خیر. دیپلم تجربی دارم اما واقعا به‌دلیل تمرینات و اردوهای مختلف فرصت درس خواندن و کنکور دادن نداشتم.

وقتی از وی در مورد سختی همزمان بودن پزشکی‌خواندن و ورزش‌کردن سوال شد، نعمت‌زاده پاسخ داد: من همیشه از نظر درسی وضعیت خوبی داشتم. مطمئنم اگر لازم نباشد به شکل سنگینی وزن کم کنم، می‌توانم از عهده هرکاری بر بیایم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 25 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
جواب دندان شکن و هوشمندانه مقام معظم رهبری به گستاخی یک افسر جوان: سال‌ها بود که چانه خودم را ندیده بودم و حالا الحمدلله می‌بینم!
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ترجمه تخصصی کتاب
اختصاصی ساعدنیوز: برآورده ساختن آرزوی مادر سرپرست خانوار توسط بیت رهبری / نا امید از همه جا به بیت رهبری پیام دادم ...
مراحل سابمیت مقاله