دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

جو بایدن، صهیونیست خودخوانده و پدر معنوی لابی صهیونیسم در آمریکا 

دوشنبه، 19 آبان 1399
کد خبر: 112903
انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا موجی از واکنش های ناپخته و خام را از سوی نخبگان سیاسی در ایران به همراه داشته است که جوی کاذب را در فضای جامعه مهندسی کرده است. این جو و واکنش ها یا بدون توجه به واقعیت ها و تاریخ به وجود آمده است یا در صدد نهادینه کردن گفتمانی مخالف آرمان های امام و رهبری در جامعه است.

به گزارش ساعد نیوز، در اکتبر 1973 جو بایدن که به تازگی به عنوان نماینده ایالت دلاور به سنای آمریکا راه یافته بود در اولین سفر برون مرزی خود به سرزمین های اشغالی فلسطین سفر کرد و با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گولدا مایر دیدار کرد. جو باید که 30 سال بیشتر نداشت تحت تأثیر این سخن نخست وزیر اسرائیل قرار گرفت که "اسرائیل در محاصره کشورهای متخاصم قرار دارد و اسرائیلی ها جایی برای رفتن ندارند و این دقیقاً سلاح مخفی اسرائیل است".

13 سال بعد از این دیدار جو بایدن وقتی در حال ارائه یک سخنرانی آتشین و احساساتی در سنای آمریکا بود به این نکته اشاره کرد که منافع آمریکا کاملاً با منافع اسرائیل گره خورده است. او در ژوئن 1986 به قانونگذاران آمریکایی گفت که "دیگر زمان آن فرا رسیده است که ما به خاطر حمایت از اسرائیل از کسی عذرخواهی نکنیم. این بهترین 3 میلیارد دلاری است که ما تا به حال در جایی سرمایه گذاری کردیم و دلیلش اش این است که اگر اسرائیلی در کار نبود، ایالات متحده آمریکا مجبور بود تا مبلغ هنگفت تری را هزینه کند و برای دفاع از منافع اش در منطقه، یک اسرائیل به وجود آورد".

سال بعد کمک سالانه 3 میلیارد دلاری برای تجهیز ارتش اسرائیل شروع شد. بایدن که یک صهیونیست خود خوانده است در بسیاری از جلسات حامیان صهیونیسم و اسرائیل در آمریکا شرکت می کند. او هر سال در نشستهای آیپک و جی استریت حضور می یابد.

پیروزی بایدن در انتخابات 2020 آمریکا بلاشک برای رژیم اشغالگر قدس شریف یک اتفاق بسیار خوشحال کننده است و طبیعتاً بایدن دشمنی بیشتری با محور مقاومت و خصوصاً ایران در این زمینه خواهد داشت. این نوشته کوتاه در تلاش است تا نکته ای را به نخبگان سیاسی کشور یادآوری کند و آن توجه به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. پیام های شادباش شتابزده و جوسازی مخرب و تقویت نگاه به خارج از کشور می تواند برای کشور تبعات فرآوانی داشته باشد. خون شهدای عزیز محور مقاومت خصوصاً سالار شهدای مدافع حرم سردار سپهبد قاسم سلیمانی باید پاس داشته شود و این سخن شهید بزرگوار همیشه باید آویزه گوش نخبگان سیاسی ایران باشد که "ما ملت امام حسینیم". اگر ما ملت امام حسینیم، نباید به دنبال متقاعد کردن یزید زمانه خود باشیم که تشنه خون سرداران مقاومت است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب