دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

جریمه پست مدرن فدراسیون فوتبال برای تتوی خنده شیطان آرمین سهرابیان: کمک 600 میلیونی به فوتبال پایهٔ سه جزیرهٔ ایرانی 

دوشنبه، 30 مهر 1403
ساعدنیوز: جریمۀ 600 میلیونی هم برای فوتبال پایۀ جزایر بوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک هزینه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره آرمین سهرابیان صادر کرد؛ حکمی که با وجود داشتن جنبه تنبیهی، شیرینی خاص خود را دارد. اتفاقی که چندی قبل برای آرمین سهرابیان و در زمانی که او پیراهن استقلال را برتن داشت، رخ داد جنجال بزرگی را در فوتبال ایران درست کرد. انتشار تصویری از خالکوبی عجیب این بازیکن که یک شخصیت سینمایی است در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و باعث شد تا برخی مسئولان ارشد فوتبال ازجمله مهدی تاج، رئیس فدراسیون، هم درباره آن اظهارنظر و محکوم کنند.

بعد از این ماجرا‌ها شاهد احضار سهرابیان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بودیم؛ مدافع پیشین استقلال که چند روزی است به عضویت نساجی مازندران در آمده در محل کمیته اخلاق حضور یافت و توضیحاتش را ارائه کرد و حالا با گذشت مدتی حکم این کمیته درباره تخلف سهرابیان صادر شده است.

در شرایطی که تصورات بر این بود که کمیته اخلاق مثل همه احکام قبلی رای به محرومیت یا جریمه نقدی سهرابیان بدهد، اما این بار با وجود اعمال جریمه و محرومیت یک اتفاق ویژه و شیرین در حکم صادر شده گنجانده شده است.

کمیته اخلاق در حکمی که برای سهرابیان صادر کرده مبلغ 600 میلیون تومان جریمه نقدی را برای او در نظر گرفته، اما این جریمه به خزانه فدراسیون نمی‌رود و برای کار خیر هزینه خواهد شد. کمیته اخلاق سهرابیان را مکلف کرده مبلغ 600 میلیون تومان جریمه خود را برای کمک به فوتبال پایه جزایر سه‌گانه ایران (ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک خلیج فارس) و هیئت فوتبال استان هرمزگان هزینه کند.

بی‌شک در نظر گرفتن چنین جریمه‌ای به مناطق محروم در امر فوتبال کمک زیادی به توسعه این رشته ورزشی در جنوب کشور می‌کند و بسیاری از مشکلات آنها را برطرف خواهد کرد.

در کنار جریمه شیرینی که برای سهرابیان در نظر گرفته شده، او حکم 6 ماه محرومیت تعلیقی از هر نوع فعالیت مرتبط با فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی به لحاظ تعهد تا یکسال نیز خواهد داشت.

با اعلام کمیته اخلاق، سهرابیان ظرف یک هفته می‌تواند به حکم صادر شده در کمیته استیناف اعتراض کند.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 30 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
الناز شاکردوست: گفتند من با علیرضا حقیقی ازدواج کردم ! پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟ من فقط همان یک بار ایشان را دیدم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدئو) همسر پروفسور «مریم میرزاخانی»، دکتر جان وندراک: مریم وقتی فهمید سرطان دارد، نمی‌خواست به چشم یک قربانی دیده شود/ آدم خاص و ویژه‌ای بود، ذهن خیلی قوی‌ای داشت
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
خلاقیت عجیب هنرمند عراقی در طراحی خاص و منحصربفرد چهره رهبر معظم انقلاب با زغال +ویدیو/ تصویری که در ابتدا چهره سیدحسن نصرالله بود اما بعد به چهره رهبری تبدیل شد!
نگاهی به مادرشوهر جوان و باکلاس مینا مختاری و آیسان آقاخانی؛ حال خوش بهرام رادان و رضا گلزار در کنار عشق اول زندگیشان+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
خلاقیت خنده دار جوانی با مغز انیشتین! در جا کردن کیک تولدش در یخچال ؛ اره برقی هم آورده🤣