دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

جشن بزرگ جورجینا با ثروت 10میلیون دلاری‌اش/ فاش شدن خبر فصل سوم مستند «من جورجینا هستم» 

سه شنبه، 17 مرداد 1402
کد خبر: 351846
ساعدنیوز: جورجینا رودریگز قرار است موفقیت‌های بی‌شمار خود در زمینه کار را جشن بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، در دنیای ورزش و تجملات، تعداد کمی از زوج‌ها مانند کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در کانون توجهات قرار دارند. این زوج قدرتمند با مسیر خاص زندگی‌شان و دستاوردهای چشمگیر خود قلب میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تسخیر کرده‌اند. در این میان اتفاقات زیادی در زندگی این زوج رخ داده است. در حالی که رونالدو برای فصل جدیدش با النصر آماده می‌شود، جورجینا هرروز در کارهایش موفق‌تر می‌شود.

رونالدو و جورجینا پس از گذراندن تعطیلاتی کوتاه با فرزندانشان، به سرعت به کار و تجارت خود بازگشتند. رونالدو همچنان در زمین فوتبال بازی می‌کند و جورجینا در کمپین‌های بازاریابی بزرگی شرکت می‌کند. او اخیرا به خاطر حضور در کمپین‌های تبلیغاتی متعددی مورد توجه قرار گرفته است. رودریگس 29 ساله چندین عکس از این کمپین‌های تبلیغاتی که در شهرهای مختلف مانند مادرید، پاریس، نیویورک، میلان و ریاض اجرا شد را به اشتراک گذاشت. او در استوری اینستاگرامش غرور و خوشحالی بی حد و مرز خود را ابراز کرد و نوشت: «من چقدر به خودم افتخار می‌کنم. خدایا سپاسگزارم.»

در واقع، این یک نقطه عطف در حرفه 10 میلیون دلاری رودریگس است. شاید بتوانیم نگاهی دقیق‌تر به آخرین دستاوردهای او در مستندش به نام «من جورجینا هستم» بیاندازیم، که فصل سوم آن در حال ساخت است. این جزئیات به اشتباه توسط قهرمان نمایش فاش شد.

همه طرفداران «من جورجینا هستم» مشتاقانه در انتظار فصل سوم سریال فوق‌العاده محبوب نتفلیکس که دو فصل موفق را پشت سر گذاشته، هستند. تصویری که جورجینا از فرزندانش در اینستاگرام منتشر کرد منجر به فاش شدن ساخت فصل سوم مستند او شد. این جزئیات توسط لیلیانا کامپوس در برنامه تلویزیونی پرتغال شکار شد. کامپوس تیم نتفلیکس را با دوربین‌هایشان در آینه دید و این موضوع را در برنامه اعلام کرد.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 28 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم