دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

جشن قهرمانی مرگبارِ ناپولی در ایتالیا 

شنبه، 16 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: یک هوادار ناپولی در جشن قهرمانی تیمش به ضرب گلوله کشته شد و بیش از 200 نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از جام جم آنلاین، ناپولی در هفته سی‌وسوم با تساوی مقابل اودینزه، فاصله امتیازی‌اش را با تیم دوم جدول به 16 امتیاز رساند تا در فاصله 5 هفته تا پایان سری‌ آ پس از 33 سال جشن قهرمانی بگیرد.

سندی لووریک در دقیقه 13 اودینزه را پیش انداخت اما اوسیمن در دقیقه 52 گل مساوی ناپولی را به ثمر رساند تا ناپلی‌ها با همین تساوی هم در استادیوم فریولی جشن قهرمانی بگیرند.

ناپولی در پایان هفته سی‌وسوم پس از تساوی با اودینزه 80 امتیازی شد تا با توجه با فاصله 16 امتیازی با لاتزیو که با 64 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است، در فاصله 5 بازی تا پایان لیگ، قهرمانی‌اش را قطعی کند.

جشن قهرمانی ناپولی صحنه‌های خشونت‌باری را در جنوب ایتالیا ایجاد کرد. 60 هزار هوادار به زمین بازی هجوم آوردند و برای جشن گرفتن در خیابان‌های ناپل جمع شدند.

گزارش‌ها حاکی از کشته شدن یک مرد 26 ساله بر اثر اصابت گلوله بوده است. شبکه ایتالیایی اسکای نیوز می گوید که او ابتدا در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد و سپس درگذشت.

سه نفر دیگر شامل یک زن 26 ساله و دو مرد 20 و 24 ساله نیز با شلیک گلوله زخمی شده‌اند اما گفته می شود شرایط آنها وخیم نیست.

پلیس هم اکنون در حال بررسی این موضوع است. کلودیو پالومبا، بخشدار ناپل، به شبکه رادیویی «رای» گفت تنها هفت نفر زخمی شده اند ولی شبکه‌های تلویزیونی اعلام کردند که تعداد افرادی که در طول شب در بیمارستان بستری شده‌اند بیش از 200 نفر بوده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم