دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

جشن سه نفره دیده نشده ناهید کیانی با مربیانش در خیابانی در پاریس با مدال نقره المپیک +فیلم/ دختر نجیب اصفهانی چه سرخ و سفید می شه 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
ساعدنیوز: ناهید کیانی برگ زرینی به کتاب افتخارات ورزش بانوان ایران اضافه کرد. کیانی توانست نقره المپیک پاریس را به دست آورد. این ویدئوی جذاب کمتر دیده شده به تازگی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، پنجشنبه 19 مرداد ناهید کیانی، تکواندوکار 26 ساله و کاپیتان تیم ملی زنان کشورمان توانست با تاریخ‌سازی‌اش مدال نقره تکواندوی المپیک پاریس 2024 را به‌دست آورد. مدال‌آوران تکواندوی ایران سه‌شنبه هفته گذشته به ایران بازگشتند و ناهید کیانی پس از یک‌هفته عکس‌هایی به‌همراه مدالش با پس‌زمینه برج ایفل در شبکه اجتماعی منتشر کرد.

کیانی، خوشحالی و مهر مردم را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای خود در ورزش قهرمانی دانست و از اینکه موفق شده تا مردم و به‌ویژه بانوان کشورش را شاد کند، ابراز خرسندی کرد.

افق کوروش، «کسب مدال نقره المپیک 2024 پاریس» را به ناهید کیانی و خانواده وی، تبریک گفته و تاریخ‌سازی ارزشمند این بانوی ورزشکار کشورمان را که امید و انگیزه‌‌ای راهگشا برای همه بانوان ایران زمین است، ارج می‌نهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) وضعیت ترسناک بهداشتی در یک آرایشگاه زنانه در مرکز شهر / از موهای جمع شده روی برس‌ها تا سرنگ‌های پیرسینگ رها شده و رنگ موی تقلبی!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
حیوان خانگی عجیب با پوشک در بی آر تی تهران و در آغوش یک خانم!+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ویدیو/ درخواست جالب حامد آهنگی از نادر سلیمانی در برنامهٔ شب‌آهنگی/ وصیت کرده‌ام بعد از مرگم بر روی "سنگ قبرم" با آب طلا بنویسند...
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خوشگذرانی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش در تفرجگاهی در قلب اروپا +عکس/ فقط ژست ستاره چشم رنگی والیبال رو زیر اون درخت بید مجنون کنار رودخانه رو سیر کن