دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / استخدامی /

جزئیات جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه فنی و حرفه ای 

سه شنبه، 20 مهر 1400
کد خبر: 171652
ساعد نیوز: معاون اداری مالی دانشگاه فنی و حرفه ای از شروع تشکیل پرونده و ثبت مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۱۴۰۰ در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، غلامرضا زمانی گفت: با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم دریافت و ثبت مدارک پذیرفته شدگان دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران به عنوان محل متمرکز این امر تعیین شد.

وی افزود: به منظور کیفی کردن این فرآیند، با تشکیل کارگروه اجرایی با برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم برای پذیرش و تشکیل پرونده داوطلبان اقدام لازم صورت پذیرفته است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در این آزمون ۱۳۸ نفر از داوطلبان از سوی سازمان سنجش برای مرحله اول پذیرفته شده اند که در نظر است پس از انجام مصاحبه و مراحل گزینش، بعنوان کارمند پیمانی در رشته هایی نظیر کارشناس آزمایشگاه و کارگاه های فنی، کارشناس شبکه، کارشناس حقوقی و …استخدام دانشگاه فنی و حرفه ای شوند.

وی اظهار داشت: داوطلبان از روز شنبه ۱۰ مهرماه با مراجعه به دانشکده مذکور نسبت به تشکیل پرونده و ثبت مدارک خود اقدام کردند و این پذیرش تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۲ مهرماه ادامه داشت.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: سهمیه دانشگاه فنی و حرفه ای برای جذب پذیرفته شدگان از بین واجدین شرایط، تعداد ۶۱ نفر است که بالاترین شرایط احراز و امتیاز را داشته باشند واجد شرایط شناخته شده و به صورت پیمانی در مراکز زیر مجموعه دانشگاه جذب می شوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب