دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

جزئیات پرداخت وام کرونا به خانوار‌های یارانه‌بگیر 

چهارشنبه، 27 فروردین 1399
کد خبر: 74743
ساعد نیوز: سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به جزئیات پرداخت وام یک میلیون تومانی گفت: ۲۵ میلیون خانوار یارانه‌بگیر می‌توانند از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا برخوردار شوند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از برترین ها، حسین میرزایی در خصوص پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران اظهار داشت: این وام فقط به یارانه بگیران تعلق می گیرد و سرپرست خانوار، کد ملی خود را باید با سرشماره پیامکی V.refah که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال می شود، ثبت کند.

وی با اشاره به اینکه شماره تلفن سیم کارت حتماً باید متعلق به سرپرست خانوار باشد، افزود: در غیر این صورت، پرداخت وام انجام نمی گیرد و ارسال پیامک به شماره ۶۳۶۹ به منزله امضای کتبی سرپرستان خانوار برای دریافت وام است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه ۲۵ میلیون خانوار که مشمول دریافت یارانه هستند، می توانند از تسهیلات یک میلیون تومانی برخوردار شوند، گفت: سرپرستان خانوار حتماً باید تا ۳۱ فروردین ماه، کد ملی خود را ثبت کنند و این زمان تمدید نخواهد شد.

میرزایی بیان کرد: از امشب تا آخر هفته پیامک های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای یارانه بگیران ارسال می شود و طی زمان در نظر گرفته شده باید کد ملی سرپرستان خانوار به سرشماره اعلام شده، ارسال شود.

وی گفت: طبق گفته سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه ها، وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران، اوایل ماه مبارک رمضان یا قبل از آن واریز خواهد شد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در پاسخ به این سوال که آیا وزارت رفاه برای پرداخت وام، حساب سرپرستان را چک می کند یا خیر؟ گفت: ما فقط بررسی می کنیم که کد ملی متعلق به سرپرست خانوار یارانه بگیر باشد و هیچ بررسی دیگری انجام نمی شود و در صورتی که اطلاعات ما با اطلاعات پیامک شده یکسان باشد، این وام به خانواده های مشمول تعلق می گیرد.

میرزایی تأکید کرد: در حال حاضر تمامی افرادی که یارانه کمک معیشتی را دریافت می کنند، یارانه بگیر نیز هستند بنابراین به تمامی آنها تسهیلات یک میلیون تومانی تعلق می گیرد.


14 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

یه خط تایک شنبه بنام خودشون تهبه کنن
پاسخ
شهین
4 سال پیش

مادر بزرگم یه نفره یارانه بگیره گوشیم نداره باید چکار کنه حتما یه اطلاعی بدین
پاسخ
محمدرضا
4 سال پیش

سلام پیامک برام اومده.. منتها کد ملی رو ب 6369 میفرستم ارسال نمیشه err میده چرا... واسه کیی اینجوریه
پاسخ
رضایی
4 سال پیش

سلام چرابرای مادرم پیامک آمده ولی برای من نیامده
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

بعضی یارانه بگیرها شماره موبایلی به نام خودشون ندارند و احتیاج به یک ملیون وام دارند چکار میشه کرد
پاسخ
زهرا ابراهیمی
4 سال پیش

سلام شماره تلفنی که به ستاد یارانه دادیم شماره بنام فرد دیگری است ...حالا به افرادی مثل من که زیاد هم هستیم این وام تعلق نمی گیرد ...سیم کارت هم خریدم اما روز دوشنبه فعال نمیشه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ خلق مجسمه‌های ترسناک با جوراب شلواری/ صد رحمت به "زامبی" و صد آفرین به هنرمندش
پیانو نوازی محشر و بدون نقص همسر سالار عقیلی در سوگ برادر جوانش در خانه+ ویدیو/ شمع باران کردن خانوم هنرمند و ایجاد فضایی عارفانه
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
ترجمه تخصصی متن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدیو) سورپرایز و گریه فریبا کوثری "بازیگر سریال مختارنامه" وقتی مادرش با برنامه تماس میگیره
ویدیو/ هرچی رو میبری بِبَر، کتابامو با خودت نَبَر.../ نیکی کریمی چنان به خاطر کتاباش قاطی کرد که قیافۀ آتیلا پسیانی عوض شد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه