دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

جزئیات اغتشاش نقابدارها و حمله به خودروی نیروی انتظامی 

یکشنبه، 27 فروردین 1402
کد خبر: 336735
ساعدنیوز: روح‌الله سلگی با بیان اینکه این درگیری یک ریشه قدیمی دارد، گفت: امروز در برخی خبرها گفته شد که طرف دعوا یک نهاد دولتی بود، اما اینگونه نبود بلکه طرف دعوا یک شخص بود که وقف خاص دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، به گزارش همشهری آنلاین، روح‌الله سلگی با بیان اینکه این درگیری یک ریشه قدیمی دارد، گفت: امروز در برخی خبرها گفته شد که طرف دعوا یک نهاد دولتی بود، اما اینگونه نبود بلکه طرف دعوا یک شخص بود که وقف خاص دارد.

او افزود: این فرد در راستای تثبیت مالکیت خود کانکسی در این زمین قرار می‌دهد که ما این اقدام را تایید یا رد نمی‌کنیم و باید بررسی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: افرادی در اعتراض به این اقدام در روستای دانیال حضور پیدا می‌کنند و یکی دو نفر مردم را برای ایجاد یک آنارشی و به هم ریختگی تحریک می‌کنند.

سلگی با اشاره به اینکه برخی افراد نقابدار که از اهالی روستا نبودند برای اینکه برای رسانه‌های معاند خوراک تامین کنند وارد این نزاع می‌شوند و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این افراد مست هم بودند، تصریح کرد: بررسی‌های دقیق‌تر از این ماجرا توسط دستگاه‌های امنیتی در حال انجام است، در حالیکه این افراد کسانی بودند که هیچ نفعی در روستا نداشتند بلکه نفع آنان ایجاد ناامنی در منطقه بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، افزود: این افراد و برخی از اهالی روستا به خودروی نیروی انتظامی حمله می‌کنند و نزاعی را شکل می‌دهند که دو نفر در جریان آن کشته می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه نزاع بر سر زمین‌های این روستا به قبل از انقلاب بر می‌گردد، گفت: پرونده واگذاری این زمین‌ها مربوط به دوران قبل از انقلاب بود و اینگونه که برخی‌ها اعلام کردند این زمین‌ها توسط نهادهای حکومتی واگذار شده است، کذب محض است.

او افزود: رسانه‌ها امروز بیش از یک‌هزار محتوای جعلی در خصوص روستای دانیال با هدف ایجاد التهابات و دمیدن اغتشاشات تولید کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه کمیته ویژه حقیقت یاب با دستور استاندار تشکیل شده است، ادامه داد: بررسی موشکافانه این موضوع در دستور کار نهادهای امنیتی استان قرار گرفته است.

سلگی اظهار کرد: اگر در بررسی به افرادی برخورد کنیم که در این ماجرا مردم را تحریک کردند یا دستگاه‌هایی قصوری داشتند حتما با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC